Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament HOTEL R9 The Yard Koka





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 52 €
7 de set. - 8 de set.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard, no fumadors (check-in is not available after 11PM)

Habitació amb dos llits individuals estàndard, no fumadors (check-in is not available after 11PM)
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Dormitoris
Un bidet
Combinació de dutxa i banyera
Microones
Bullidora elèctrica
Congelador
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, no fumadors (check-in is not available after 11PM)

Habitació doble estàndard, no fumadors (check-in is not available after 11PM)
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Dormitoris
Un bidet
Combinació de dutxa i banyera
Microones
Bullidora elèctrica
Congelador
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

398-1 Konancho Ryuboshi, Koka, Shiga, 520-3311
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

HOTEL R9 The Yard Konan
HOTEL R9 The Yard Konan
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Serveis de bugaderia
8.8 de 10, Excel·lent, 21 opinions
Preu actual: 50 €
29 d’ag. - 30 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Preu del servei de neteja: 800 JPY per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
HOTEL R9 The Yard Koka Koka
HOTEL R9 The Yard Koka Hotel
HOTEL R9 The Yard Koka Hotel Koka
Preguntes freqüents
Opinions: HOTEL R9 The Yard Koka
Opinions
9,0
Fantàstic
9,4/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
5 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
dob
4 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
dob
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Tsubasa
21 de jul. de 2025
Tsubasa
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Pablo Hiroshi
Viatge de negocis, Viatge en família amb nens petits
12 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Pablo Hiroshi
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Yeileen
11 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yeileen
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
osamu
6 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
osamu
Estada d’1 nit (maig 2025)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
1 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Yeileen
28 d’abr. de 2025
Yeileen
Estada de 11 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
???
27 d’abr. de 2025
???
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
?
15 d’abr. de 2025
?
Estada de 9 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Joshua
10 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Joshua
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
NORIO
Viatge de negocis
2 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
一人で十分くつろげる

NORIO
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
まさとし
Viatge en família amb nens petits
23 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
まさとし
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Mizue
5 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mizue
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
taka Yoshi
Viatge en família
15 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
taka Yoshi
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
kazuhiro
5 de des. de 2024
kazuhiro
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
えりこ
Viatge en família
23 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
えりこ
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Koji
14 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Koji
Estada d’1 nit (oct. 2024)
4/10, Deficient
Shinji
30 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei
Shinji
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Yoshimasa
Viatge de negocis
15 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
車中泊するより快適




Yoshimasa
Estada d’1 nit (jul. 2024)
4/10, Deficient
yoshio
1 de jul. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
yoshio
Estada de 26 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Hideaki
9 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Hideaki
Estada d’1 nit (juny 2024)
8/10, Bo
Kazuhito
30 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kazuhito
Estada d’1 nit (març 2024)
8/10, Bo
masahiko
Viatge de negocis
12 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
masahiko
Estada d’1 nit (març 2024)
10/10, Excel·lent
Grazyna
22 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Prädikat: empfehlenswert :)))
Grazyna
Estada de 11 nits (oct. 2023)