Grand Hotel
Hotel amb aparcament amb assistència i a prop de l'atractiu següent: Centre Square Mall
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Grand Hotel





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard, 1 dormitori

Habitació amb dos llits individuals estàndard, 1 dormitori
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LCD
Carta de coixins
Ventilador
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals executiva, 1 dormitori, vistes a la ciutat

Habitació doble o amb dos llits individuals executiva, 1 dormitori, vistes a la ciutat
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Mininevera
Televisor LCD
Carta de coixins
Ventilador de sostre
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

M.G. Road, Ernakulam, Kanayannur, Kerala, 682011
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Holiday Inn Cochin by IHG
Holiday Inn Cochin by IHG
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Spa
- Piscina infantil
8.4 de 10, Molt bé, 244 opinions
Preu actual: 56 €
taxes i impostos inclosos
24 d’ag. - 25 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: entre 350 i 500 INR per adult, i entre 350 i 499 INR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'accés a internet per cable a les zones comunes: 100 INR per hora. L'import pot variar.
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 1300 INR per vehicle només l'anada.
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport per nen: 1300 INR només l'anada (entre 13 i 18 anys).
- Càrrec pel llit addicional: 1500.0 INR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit, pagaments realitzats amb el mòbil i efectiu.
Per pagar amb el mòbil, pots fer servir PhonePe.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Please note: To comply with local law, no alcohol will be served in this property on the first day of every month.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Grand Cochin
Grand Hotel Cochin
Grand Hotel Kochi
Grand Kochi
Hotel Grand Hotel Kochi
Kochi Grand Hotel Hotel
Grand
Hotel Grand Hotel
Grand Hotel Hotel
Grand Hotel Kanayannur
Grand Hotel Hotel Kanayannur
Grand Hotel Hotel
Grand Hotel Kanayannur
Grand Hotel Hotel Kanayannur
Preguntes freqüents
Opinions: Grand Hotel
Opinions
8,2
Molt bo
8,2/10
Neteja
7,8/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
7,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
5 de gen. de 2025
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Ravi
Viatge en grup
22 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ravi
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Bindu
24 de març de 2024
Bindu
Estada de 2 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
max
Viatge en parella
28 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
max
Estada de 2 nits (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Joseph
29 de nov. de 2023
Joseph
Estada de 2 nits (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
Satyakumar
22 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Comoditats
Satyakumar
Estada de 2 nits (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
Ashok
Viatge en grup
17 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ashok
Estada d’1 nit (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
Joseph
Viatge de negocis
24 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Joseph
Estada de 2 nits (set. 2023)
10/10, Excel·lent
NISHA
8 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
NISHA
Estada d’1 nit (set. 2023)
2/10, Horrible
Muckadackal
Viatge en parella
16 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei
Muckadackal
Estada de 2 nits (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
Nagasubramanian
24 de març de 2023
Nagasubramanian
Estada d’1 nit (març 2023)
10/10, Excel·lent
ashok
2 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
ashok
Estada d’1 nit (gen. 2023)
6/10, Acceptable
Harish
Viatge de negocis
18 de set. de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
No coordination between front desk staff
Harish
Estada de 2 nits (set. 2022)
6/10, Acceptable
Merson
27 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Merson
Estada d’1 nit (des. 2021)
8/10, Bo
Krishnan
23 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Krishnan
Estada de 2 nits (nov. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
28 de des. de 2020
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Good stay
Viatger verificat
Estada de 3 nits (des. 2020)
10/10, Excel·lent
Parvez
5 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Best restaurant for authentic kerala food
Parvez
Estada de 2 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
2 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2019)
6/10, Acceptable
Venu
20 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Adequate.
Venu
Estada de 2 nits (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
29 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2019)
10/10, Excel·lent
Koshy, New Jersey, USA
16 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Koshy
Estada de 2 nits (ag. 2018)
8/10, Bo
Thomas
1 de maig de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei
Thomas
6/10, Acceptable
megha, Washington, USA
28 de març de 2018
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Not worth for price
megha
Estada d’1 nit (març 2018)
8/10, Bo
Jamie, Sydney
28 de febr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel with character
Jamie
Estada de 2 nits (febr. 2018)
10/10, Excel·lent
Diana
20 de febr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
