Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Remington Hotel





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 38 €
30 de juny - 1 de jul.
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe, no fumadors

Habitació doble Deluxe, no fumadors
7,6 sobre 10
Bé
(4 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor LCD
Rentadora i assecadora 2 en 1
Cortines opaques
Dormitoris
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior, 1 llit doble, no fumadors

Habitació doble superior, 1 llit doble, no fumadors
9,4 sobre 10
Magnífic
(9 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor LCD
Rentadora i assecadora 2 en 1
Cortines opaques
Dormitoris
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

4-20 Kajiyacho, Akashi, Hyogo, 673-0884
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Smile Hotel Nishiakashi
Smile Hotel Nishiakashi
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
- Aparcament disponible
7.2 de 10, Bé, 308 opinions
Preu actual: 44 €
6 de jul. - 7 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 1200 JPY per adult i 600 JPY per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'ús de l'aparcament proper: 1000 JPY per nit (a 50 m).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i pagaments realitzats amb el mòbil; no s'accepten pagaments en efectiu.
S'inclouen les següents opcions de pagament amb el mòbil: Alipay, PayPay, LINE Pay i R Pay.
Aquest allotjament es reserva el dret d'efectuar una autorització prèvia a la targeta de crèdit del client abans de l'arribada.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum i barrots de seguretat a les finestres
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
L’allotjament també es coneix com a
remingtonhotel
Remington Hotel Hotel
Remington Hotel Akashi
Remington Hotel Hotel Akashi
Preguntes freqüents
Opinions: Remington Hotel
Opinions
8,4
Molt bo
8,8/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
3 de maig de 2025
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
ハルナ
2 de maig de 2025
ハルナ
Estada d’1 nit (abr. 2025)
4/10, Deficient
アキラ
29 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
アキラ
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Toshiki
15 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Toshiki
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
yoshida
Viatge en família
13 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
yoshida
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
かずひろ
Viatge de negocis
10 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
かずひろ
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Andy
6 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Andy
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
SHINJI
25 de març de 2025
SHINJI
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
マユミ
7 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
マユミ
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
??
7 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
??
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
イッセイ
7 de març de 2025
イッセイ
Estada de 3 nits (març 2025)
8/10, Bo
hiroshi
4 de març de 2025
hiroshi
Estada de 4 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
ゆりな
27 de febr. de 2025
ゆりな
Estada d’1 nit (febr. 2025)
6/10, Acceptable
ゆま
Viatge en família amb nens petits
20 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
ゆま
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
19 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent hotel
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
3 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
SATOSHI
2 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
SATOSHI
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
しげのぶ
28 de des. de 2024
しげのぶ
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
ユミコ
23 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
ユミコ
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
NAOKI
23 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
NAOKI
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
13 de des. de 2024
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Shojiro
7 de des. de 2024
Shojiro
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
??
29 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
祐子
17 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
祐子
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
かつまさ
16 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
かつまさ
Estada de 2 nits (nov. 2024)