Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Shine Talay Guesthouse





Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard (Fan)

Habitació doble estàndard (Fan)
El més destacat
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Escriptori
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard (Air-Condition)

Habitació doble estàndard (Air-Condition)
El més destacat
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Escriptori
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

37 M.2 Koh Lanta yai, Sang Kha Ou, Ko Lanta, Krabi, 81150
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Lanta Maikeaw Bungalow
Lanta Maikeaw Bungalow
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Esmorzar disponible
8.4 de 10, Molt bé, 15 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar a la carta: entre 60 i 180 THB per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel llit addicional: 200 THB per nit.
- Els pagaments amb targeta de crèdit estan subjectes a un recàrrec.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Shine Talay Guesthouse House Ko Lanta
Shine Talay Guesthouse House
Shine Talay Guesthouse Ko Lanta
Shine Talay Guesthouse
Shine Talay Ko Lanta
Shine Talay
Shine Talay house Ko Lanta
Shine Talay
Shine Talay Guesthouse Ko Lanta
Shine Talay Guesthouse Guesthouse
Shine Talay Guesthouse Guesthouse Ko Lanta
Preguntes freqüents
Opinions: Shine Talay Guesthouse
Opinions
7,8
Bo
5,8/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
7,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
23 de febr. de 2017
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
6/10, Acceptable
Viatger verificat
20 de febr. de 2017
Central location in Lanta Old Town
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
22 de gen. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
4/10, Deficient
Jordan, BC Canada
25 de nov. de 2016
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
You get what you pay for.
Jordan
8/10, Bo
Miguel
24 de nov. de 2016
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Confo et abordable
Miguel
8/10, Bo
Viatger verificat
15 de març de 2016
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
Lynda
2 de març de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Relaxing clean room.
Lynda
6/10, Acceptable
Ilona
17 de febr. de 2016
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Ilona
10/10, Excel·lent
Jingwen, Hohhot, china
10 de gen. de 2016
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació