Grunder Gästehaus
Hotel a Kirkel amb bany turc i restaurant
Galeria de fotos de l’allotjament Grunder Gästehaus





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 85 €
taxes i impostos inclosos
15 de nov. - 16 de nov.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Carregar totes les fotos de: Habitació individual estàndard

Habitació individual estàndard
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
9,4 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació triple Comfort

Habitació triple Comfort
10,0 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Escriptori
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Konrad Zuse Strasse 8, Kirkel, 66459
Sobre aquest allotjament
Grunder Gästehaus
Allotjaments similars

SMARTY Hotel Euler Homburg (Saar)
SMARTY Hotel Euler Homburg (Saar)
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Sala de jocs
- Esmorzar disponible
8.8 de 10, Excel·lent, 194 opinions
Preu actual: 83 €
taxes i impostos inclosos
16 de nov. - 17 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 9 EUR per adult i 4.50 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 15 EUR per animal de companyia per estada.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec per l'ús del bressol: 10.0 EUR per dia.
- Càrrec pel llit addicional: 10.0 EUR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Alemanya. La d'aquest allotjament és la següent: 3 star Superior. En aquesta pàgina es mostra amb 3,5.
L’allotjament també es coneix com a
Grunder Gästehaus Hotel Kirkel
Grunder Gästehaus Hotel
Grunder Gästehaus Kirkel
Grunder Gästehaus Hotel
Grunder Gästehaus Kirkel
Grunder Gästehaus Hotel Kirkel
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Grunder Gästehaus
8,8
Excel·lent
9,0
Neteja
7,6
Ubicació
9,0
Personal i servei
8,8
Respecte al medi ambient
8,6
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge de negocis
15 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
11 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Thomas
3 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Thomas
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Christoph
Viatge de negocis
1 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Christoph
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Stefan
Viatge de negocis
9 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Stefan
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Therese
30 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Therese
Estada d’1 nit (maig 2025)
6/10, Acceptable
Sebastian
17 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Sebastian
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Thomas
Viatge de negocis
17 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Thomas
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Manuela
31 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Manuela
Estada de 3 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
Michael
Viatge de negocis
18 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Michael
Estada de 3 nits (set. 2024)
6/10, Acceptable
Isabell
28 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Isabell
Estada de 2 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Latasha
17 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Latasha
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Martin
Viatge de negocis
16 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ich würde ja 6 Sterne geben...
Martin
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
Patrick
5 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Patrick
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Bernd
Viatge de negocis
12 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Bernd
Estada d’1 nit (maig 2024)








