Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament yamanoyu





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 37 €
8 d’ag. - 9 d’ag.
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació, balcó, vistes al riu (Smart Room)

Habitació, balcó, vistes al riu (Smart Room)
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Televisor intel·ligent
Dormitoris
Cortines opaques
Per satèl·lit
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Hayatocho Kareigawa 3780-1, Kirishima, Kagosima, 899-5113
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

inncocosumu
inncocosumu
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Serveis de bugaderia
8.4 de 10, Molt bé, 66 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que es cobri un càrrec per als banys. Aquest càrrec s'aplica als allotjaments que tenen aigües termals i té un cost d'entre 150 i 500 JPY per persona i nit, d'acord amb la normativa local. També es poden aplicar altres exempcions.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar típic de la regió: 1200 JPY per adult i 1200 JPY per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel llit addicional: 3000.0 JPY per dia.
- Sopar a l'allotjament: 4000 JPY.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i targetes de dèbit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L'horari d'accés a les aigües termals és el següent: 06:00-22:00
Cal reservar els serveis de massatge amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Tingues en compte que alguns allotjaments no permeten als clients amb tatuatges utilitzar els seus banys públics
Preguntes freqüents
Opinions: yamanoyu
Opinions
8,0
Molt bo
7,6/10
Neteja
8,2/10
Personal i servei
7,8/10
Comoditats
7,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
28 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (jul. 2025)
6/10, Acceptable
MIHO
Viatge en grup
23 de març de 2025
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
MIHO
Estada d’1 nit (març 2025)
2/10, Horrible
CHIKAKO
11 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
ホテル?とは言えないのでは?
CHIKAKO
Estada de 3 nits (febr. 2025)
4/10, Deficient
ゆみ
9 de febr. de 2025
ゆみ
Estada d’1 nit (febr. 2025)
6/10, Acceptable
アカネ
24 de gen. de 2025
アカネ
Estada d’1 nit (gen. 2025)
6/10, Acceptable
ATSUSHI
Viatge en família
31 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
ATSUSHI
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
RYOMA
Viatge en grup
29 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
RYOMA
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Shigeo
10 de des. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Shigeo
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
YUMI, kasugai
Viatge en grup
26 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
YUMI
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
26 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
KEIICHI
25 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
霧島温泉近くの山あいの温泉宿
KEIICHI
Estada d’1 nit (nov. 2024)
4/10, Deficient
??
Viatge en família amb nens petits
13 de nov. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada d’1 nit (nov. 2024)
4/10, Deficient
Arlene
Viatge en família
12 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Arlene
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Michelle
2 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Michelle
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
Yoritsugu
22 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Yoritsugu
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Darrel
22 d’oct. de 2024
Darrel
Estada de 4 nits (set. 2024)
4/10, Deficient
kosuke
15 d’oct. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
kosuke
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Yamamoto
12 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Yamamoto
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
HIROKO
25 de set. de 2024
HIROKO
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
?
23 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
?
Estada d’1 nit (set. 2024)
4/10, Deficient
SATOMI
Viatge en família
21 de set. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
SATOMI
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
chiharu
Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
14 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
chiharu
Estada d’1 nit (set. 2024)
6/10, Acceptable
WING KAM
Viatge en grup
12 de set. de 2024
WING KAM
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Takaaki
8 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Takaaki
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
4 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2024)
Últimes tendències a Expedia
Hotels