Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Boutique Hotel Hviezdoslav





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe

Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Barnussos
Minibar
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard

Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Barnussos
Minibar
Per cable
Planxa i post de planxar
Carregar totes les fotos de: Suite júnior

Suite júnior
8,0 sobre 10
Molt bo
(2 opinions)
El més destacat
Sala d'estar independent
Llar de foc
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Dormitori independent
Un assecador de cabells
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Hlavné námestie 95/49, Kezmarok, 06001
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel International
Hotel International
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Spa
- S’admeten animals
8.8 de 10, Excel·lent, 12 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 1.00 EUR per persona i per nit.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 15.00 EUR per adult i 10 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 15 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec pel llit addicional: 30 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament es reserva el dret d'efectuar una autorització prèvia a la targeta de crèdit del client abans de l'arribada.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Guests who may encounter issues with stairs should contact this property in advance to request a room on a floor with elevator service.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Hviezdoslav
Hotel Hviezdoslav Kezmarok
Hviezdoslav
Hviezdoslav Kezmarok
Boutique Hotel Hviezdoslav Kezmarok
Boutique Hotel Hviezdoslav
Boutique Hviezdoslav Kezmarok
Boutique Hviezdoslav
Boutique Hviezdoslav Kezmarok
Boutique Hotel Hviezdoslav Hotel
Boutique Hotel Hviezdoslav Kezmarok
Boutique Hotel Hviezdoslav Hotel Kezmarok
Preguntes freqüents
Opinions: Boutique Hotel Hviezdoslav
Opinions
9,0
Fantàstic
9,2/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
31 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 3 nits (des. 2023)
6/10, Acceptable
Aviva
14 de nov. de 2023
Aviva
Estada de 2 nits (nov. 2023)
6/10, Acceptable
Johan
Viatge en parella
25 d’ag. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja
Johan
Estada de 2 nits (ag. 2023)
8/10, Bo
Jukka
6 de maig de 2023
Jukka
Estada d’1 nit (maig 2023)
10/10, Excel·lent
William
Viatge en família
12 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Atmospheric Hotel in Middle of Kezmarok
William
Estada de 2 nits (set. 2022)
10/10, Excel·lent
Vlastimil
11 de jul. de 2022
Vlastimil
Estada d’1 nit (jul. 2022)
8/10, Bo
Ana Maria
4 de jul. de 2022
Ana Maria
Estada de 2 nits (juny 2022)
10/10, Excel·lent
Pavol
Viatge de negocis
1 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pavol
Estada de 2 nits (juny 2022)
10/10, Excel·lent
Juraj
5 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Príjemný pobyt

Juraj
Estada d’1 nit (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
Lukas, Almere
Viatge de negocis, Viatge en família
11 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Lukas
Estada d’1 nit (ag. 2020)
8/10, Bo
arie
2 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
arie
Estada de 4 nits (ag. 2019)
8/10, Bo
Sebastiano
29 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
buona esperienza
Sebastiano
Estada de 2 nits (abr. 2019)
8/10, Bo
andreas
18 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
andreas
Estada d’1 nit (des. 2018)
10/10, Excel·lent
Michal
6 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Michal
Estada d’1 nit (oct. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
16 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2018)
8/10, Bo
David
11 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
מקסים
David
Estada d’1 nit (ag. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
12 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (juny 2018)
6/10, Acceptable
Ronald, The Hague
2 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Overpriced for such a small room
Ronald
Estada de 2 nits (des. 2017)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
12 de gen. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Convenient Hotel in City Center
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
Pavol
26 de nov. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pavol
10/10, Excel·lent
Peter
8 de nov. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
pohodlný
Peter
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
2 de nov. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
20 d’oct. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
Efi
31 d’ag. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Efi
10/10, Excel·lent
Michael
13 d’ag. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació