Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Rosengarten Kehl





Opinions
7,0 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 127 €
taxes i impostos inclosos
28 de juny - 29 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
8,8 sobre 10
Excel·lent
(3 opinions)
El més destacat
Calefacció
Dormitoris
Servei de neteja diari
S'hi admeten animals de companyia
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Calefacció
Dormitoris
Servei de neteja diari
S'hi admeten animals de companyia
Caixa forta
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Jahnstraße 8, Kehl, BW, 77694
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

B&B Hotel Kehl
B&B Hotel Kehl
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
- Servei de neteja
9.0 de 10, Fantàstic, 250 opinions
Preu actual: 68 €
taxes i impostos inclosos
20 de jul. - 21 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 9.50 EUR per adult i 9.50 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 7 EUR per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Càrrec per l'ús del bressol: 10.0 EUR per nit.
- Càrrec pel llit addicional: 25.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i una farmaciola
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Rosengarten Kehl Kehl
Hotel Rosengarten Kehl
Rosengarten Hotel
Rosengarten Kehl
Hotel Rosengarten Kehl Hotel
Hotel Rosengarten Kehl Hotel Kehl
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Rosengarten Kehl
Opinions
7,0
Bo
7,2/10
Neteja
7,4/10
Personal i servei
7,6/10
Comoditats
6,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
18 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (juny 2025)
4/10, Deficient
Bernd
22 de gen. de 2025
Bernd
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
DAVID
28 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
I would definitely stay again

DAVID
Estada de 3 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Ana Maria
27 de des. de 2024
Ana Maria
Estada de 2 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Renaud
20 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
Renaud
Estada d’1 nit (des. 2024)
6/10, Acceptable
Eddy
Viatge de negocis
6 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Eddy
Estada de 5 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Jean Francois
Viatge de negocis
17 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jean Francois
Estada d’1 nit (maig 2024)
8/10, Bo
Elizabeth
Viatge en parella
8 de maig de 2024
Què li ha agradat: Comoditats
Elizabeth
Estada d’1 nit (maig 2024)
8/10, Bo
Alexander
16 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Für den Preis, ist es gut.
Alexander
Estada d’1 nit (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
Marleen
11 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Marleen
Estada de 3 nits (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Jonathan
Viatge de negocis
31 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kehl comfort !
Jonathan
Estada de 3 nits (maig 2023)
2/10, Horrible
gusani
18 de febr. de 2023
gusani
Estada d’1 nit (febr. 2023)
8/10, Bo
joel
Viatge en família
11 de des. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
joel
Estada de 2 nits (des. 2022)
10/10, Excel·lent
Robert
11 de des. de 2022
Robert
Estada d’1 nit (des. 2022)
10/10, Excel·lent
Bénédicte
Viatge de negocis
23 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Bénédicte
Estada d’1 nit (nov. 2022)
10/10, Excel·lent
Rene
24 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Rene
Estada d’1 nit (oct. 2022)
10/10, Excel·lent
Bénédicte
6 d’oct. de 2022
Bénédicte
Estada d’1 nit (oct. 2022)
10/10, Excel·lent
Bénédicte
14 de set. de 2022
Bénédicte
Estada d’1 nit (set. 2022)
10/10, Excel·lent
Leonie
Viatge en grup
29 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Leonie
Estada de 2 nits (maig 2022)
8/10, Bo
Nora
14 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Nora
Estada d’1 nit (abr. 2022)
8/10, Bo
Gerard
Viatge de negocis
1 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gerard
Estada de 3 nits (des. 2021)
10/10, Excel·lent
Patrice
14 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Patrice
Estada d’1 nit (des. 2021)
10/10, Excel·lent
Carmen
Viatge en parella
29 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Carmen
Estada d’1 nit (nov. 2021)
8/10, Bo
Jean
21 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jean
Estada d’1 nit (nov. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
28 de juny de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2021)