Hotel Friend's Home
Hotel d'estil art-déco amb servei de recepció les 24 hores i cafeteria
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Friend's Home





VIP Access
Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar, 1 dormitori

Habitació familiar, 1 dormitori
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Frigorífic
Televisor LED
Dormitoris
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe, 2 llits individuals

Habitació amb dos llits individuals Deluxe, 2 llits individuals
8,4 sobre 10
Molt bo
(5 opinions)
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LED
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
8,8 sobre 10
Excel·lent
(5 opinions)
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LED
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació individual econòmica

Habitació individual econòmica
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LED
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
També et pot agradar

Hilton Kathmandu
Naxal
- Piscina
- Spa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.4 de 10, Excepcional, 29 opinions
Preu actual: 114 €
taxes i impostos inclosos
5 de jul. - 6 de jul.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Chhusya Galli, Jyatha, Thamel, Kathmandu, 44600
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Nirvana Boutique Hotel
Nirvana Boutique Hotel
- Esmorzar inclòs
- Servei de trasllat a l’aeroport gratuït
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.4 de 10, Excepcional, 148 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 550 NPR per adult i 550 NPR per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 1000 NPR per vehicle només l'anada.
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 600 NPR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i targetes de dèbit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Friend's Home Kathmandu
Hotel Friend's Home
Hotel Friend's Home Hotel
Hotel Friend's Home Kathmandu
Hotel Friend's Home Hotel Kathmandu
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Friend's Home
Opinions
9,4
Magnífic
9,4/10
Neteja
9,8/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
12 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Scott
22 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Scott
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ai
22 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ai
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Hye, Johnson City
18 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hye
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Scott
9 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Scott
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
AKIKO
22 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
AKIKO
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
HEINRICH
Viatge de negocis
19 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
HEINRICH
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Stephen, SANTEE
18 de març de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Stephen
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Kari Helene
Viatge en grup
1 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kari Helene
Estada de 7 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Samuel
26 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Samuel
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Brij Mohan
16 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Brij Mohan
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
KENJI
7 de gen. de 2025
KENJI
Estada de 4 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Ryo
6 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Ryo
Estada de 3 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
KANAE
Viatge en parella
2 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
KANAE
Estada de 3 nits (des. 2024)
8/10, Bo
DAISUKE
31 de des. de 2024
DAISUKE
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
7 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
7 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
快適
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Ze Han
Viatge en grup, Viatge en família
6 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ze Han
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
4 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
One of the best reasonable clean hotels.
Viatger verificat
Estada de 3 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Hiromu
3 de des. de 2024
Hiromu
Estada de 4 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Kira, Oak Harbor
Viatge en parella
19 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kira
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Shah
19 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Shah
Estada de 3 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Koichi
11 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Koichi
Estada de 4 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
YOSHIKO
9 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
YOSHIKO
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Logan
8 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions