Fuji Hotel
Hotel a Katmandú amb una terrassa superior i serveis de spa
Galeria de fotos de l’allotjament Fuji Hotel





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 33 €
taxes i impostos inclosos
27 de des. - 28 de des.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 9 de 9 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard, 2 dormitoris, no fumadors (Non a/c)

Habitació amb dos llits individuals estàndard, 2 dormitoris, no fumadors (Non a/c)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Any de renovació: 2025
Ampolla d'aigua gratuïta
Servei de neteja diari
Escriptori
Cadira de despatx
Carregar totes les fotos de: Habitació individual Deluxe

Habitació individual Deluxe
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Any de renovació: 2025
Ampolla d'aigua gratuïta
Servei de neteja diari
Escriptori
Cadira de despatx
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Any de renovació: 2025
Ampolla d'aigua gratuïta
Servei de neteja diari
Escriptori
Cadira de despatx
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals superior, 2 dormitoris

Habitació doble o amb dos llits individuals superior, 2 dormitoris
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Any de renovació: 2025
Ampolla d'aigua gratuïta
Servei de neteja diari
Escriptori
Cadira de despatx
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe

Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Any de renovació: 2025
Ampolla d'aigua gratuïta
Servei de neteja diari
Escriptori
Cadira de despatx
Carregar totes les fotos de: Suite Comfort, 2 dormitoris

Suite Comfort, 2 dormitoris
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Any de renovació: 2025
Dormitori independent
Ampolla d'aigua gratuïta
Servei de neteja diari
Escriptori
Cadira de despatx
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard, no fumadors

Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard, no fumadors
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Any de renovació: 2025
8 Banys
Ampolla d'aigua gratuïta
Servei de neteja diari
Escriptori
Cadira de despatx
Carregar totes les fotos de: Habitació individual estàndard

Habitació individual estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Any de renovació: 2025
Ampolla d'aigua gratuïta
Servei de neteja diari
Escriptori
Cadira de despatx
Carregar totes les fotos de: Habitació individual estàndard

Habitació individual estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Any de renovació: 2025
Ampolla d'aigua gratuïta
Servei de neteja diari
Escriptori
Cadira de despatx
També et pot agradar

Gaas Baas Co Private Limited
Thamel
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.8 de 10, Excel·lent, 32 opinions
Preu actual: 50 €
taxes i impostos inclosos
23 de gen. - 24 de gen. de 2026
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Jyatha, Thamel, POBox: 6209, Kathmandu, 44600
Sobre aquest allotjament
Fuji Hotel
Allotjaments similars

Hotel Shreesu
Hotel Shreesu
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
7.8 de 10, Bé, 10 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 12 USD per vehicle (només l'anada, 3 persones com a màxim).
- Càrrec per l'ús del bressol: 18.0 USD per dia.
- Càrrec pel llit addicional: 18.0 USD per dia.
- Els pagaments amb targeta de crèdit estan subjectes a un recàrrec del 4 %.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i barrots de seguretat a les finestres
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
Per accedir a l'allotjament és necessari disposar de cotxe
L’allotjament també es coneix com a
Fuji Hotel Kathmandu
Fuji Hotel
Fuji Kathmandu
Fuji Hotel Hotel
Fuji Hotel Kathmandu
Fuji Hotel Hotel Kathmandu
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Fuji Hotel
8,6
Excel·lent
8,6
Neteja
8,6
Ubicació
9,4
Personal i servei
8,0
Respecte al medi ambient
8,0
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge de negocis
25 de set. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Kohki
20 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions

Kohki
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
sakae
25 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions




sakae
Estada de 5 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Kazuharu
29 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kazuharu
Estada de 2 nits (abr. 2025)
4/10, Deficient
Takayo
19 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Takayo
Estada de 4 nits (març 2025)
8/10, Bo
HIROYUKI
21 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
HIROYUKI
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
HIROYUKI
18 de des. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
HIROYUKI
Estada de 2 nits (des. 2024)
6/10, Acceptable
Yoko
22 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Yoko
Estada de 3 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Diane
2 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Diane
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
MASAAKI
3 de set. de 2024
MASAAKI
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
Yuko
3 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yuko
Estada de 3 nits (abr. 2024)
8/10, Bo
Takahisa
10 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Takahisa
Estada de 2 nits (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
Kumagai
18 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kumagai
Estada d’1 nit (març 2023)
10/10, Excel·lent
KUMAGAI
4 d’abr. de 2023
KUMAGAI
Estada d’1 nit (març 2023)
10/10, Excel·lent
??
11 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada de 2 nits (març 2023)
4/10, Deficient
Masahiro, Ipoh
3 de gen. de 2023
Masahiro
10/10, Excel·lent
Dennis
11 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Dennis
Estada de 3 nits (set. 2022)
10/10, Excel·lent
Darcy
1 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great hotel and perfect location
Darcy
Estada de 3 nits (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
Benjamin
3 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Comfortable budget accommodation.
Benjamin
Estada d’1 nit (abr. 2022)
8/10, Bo
Viatger verificat
28 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
hidenobu
Viatge en grup
12 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
タメルおすすめのホテル

hidenobu
Estada de 2 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
ume, 日本
16 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
ume
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
3 de gen. de 2020
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
K.C, 日本
Viatge en grup
27 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
K.C
Estada d’1 nit (oct. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
22 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2019)












