Fairfield by Marriott Kathmandu
Hotel al centre a Katmandú amb connexió amb un centre comercial, molt a prop de Jardí dels Somnis
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Fairfield by Marriott Kathmandu





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 53 €
taxes i impostos inclosos
16 de juny - 17 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació, 1 llit de matrimoni

Habitació, 1 llit de matrimoni
El més destacat
Menjador
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LCD
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, 1 llit de matrimoni, no fumadors

Habitació superior, 1 llit de matrimoni, no fumadors
El més destacat
Menjador
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LCD
També et pot agradar

Hilton Kathmandu
Naxal
- Piscina
- Spa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.4 de 10, Excepcional, 28 opinions
Preu actual: 110 €
taxes i impostos inclosos
23 de juny - 24 de juny
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Tridevi Marg, KMC- 29, Kathmandu, 44600
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Kathmandu Marriott Hotel
Kathmandu Marriott Hotel
- Piscina
- Spa
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
9.8 de 10, Excepcional, 171 opinions
Preu actual: 129 €
taxes i impostos inclosos
16 de juny - 17 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 11 USD per adult i 6 USD per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 25 USD per vehicle (només l'anada, 3 persones com a màxim).
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i un detector de fum
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: Commitment to Clean (Marriott).
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
L’allotjament també es coneix com a
Fairfield Marriott Kathmandu Hotel
Fairfield Marriott Kathmandu
Fairfield by Marriott Kathmandu Hotel
Fairfield by Marriott Kathmandu Kathmandu
Fairfield by Marriott Kathmandu Hotel Kathmandu
Preguntes freqüents
Opinions: Fairfield by Marriott Kathmandu
Opinions
9,0
Fantàstic
9,2/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
8 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 5 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Christopher
Viatge en parella
17 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Christopher
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Sylvie
12 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sylvie
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Tarashankar
Viatge en parella
30 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Tarashankar
Estada de 6 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ana
26 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ana
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Hassin
24 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hassin
Estada d’1 nit (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Rabin
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Rabin
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ana
18 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ana
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Kiran
14 d’abr. de 2025
Kiran
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Ana
8 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Ana
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Naresh Kumar, North Brunswick
20 de març de 2025
Naresh Kumar
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
christina
19 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
christina
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Hiroyasu
Viatge de negocis
3 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hiroyasu
Estada de 4 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
TAKASHI
Viatge de negocis
23 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
カトマンズ1番のホテル
TAKASHI
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Atul Kumar
22 de febr. de 2025
Atul Kumar
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Gerald
19 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Best hotel in KTM we stayed in. buffet dinner ❤️
Gerald
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
BHARAVI
12 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
BHARAVI
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
bikash
Viatge de negocis
9 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
bikash
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Chuan
4 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Chuan
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Jennifer
Viatge en parella
3 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Jennifer
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Mitsuru
30 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mitsuru
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Yue
24 de gen. de 2025
Yue
Estada de 14 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Michael
5 de gen. de 2025
Michael
Estada de 3 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Keshab
Viatge en parella
3 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Keshab
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Joel, sippy downs
Viatge de negocis
3 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Joel
Estada d’1 nit (gen. 2025)