Ramada by Wyndham Kasauli

Allotjament de 3.5 estrelles
Hotel d'estil colonial amb 2 restaurants i spa complet

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Ramada by Wyndham Kasauli

Exterior
Pati
Instal·lacions de fitnes
Hi ha 2 restaurants amb plats de cuina internacional
Piscina a l'aire lliure i gandules

Opinions

7,6 sobre 10,

Serveis populars

  • Spa
  • Bar
  • Gimnàs
  • Piscina
  • Aire condicionat
  • Servei d’habitacions
El preu actual és de 99 €
taxes i impostos inclosos
9 d’ag. - 10 d’ag.

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 8 de 8 habitacions

Habitació, 2 llits individuals, fumadors

El més destacat

Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LED
Un assecador de cabells
Barnussos
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Ampolla d'aigua gratuïta
  • Capacitat per a 3
  • 2 llits individuals

Habitació, 1 llit de matrimoni gran, accessible, no fumadors

10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)

El més destacat

Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LED
Un assecador de cabells
Barnussos
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Ampolla d'aigua gratuïta
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran

Habitació, 2 llits individuals

8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)

El més destacat

Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LED
Un assecador de cabells
Barnussos
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Ampolla d'aigua gratuïta
  • Capacitat per a 3
  • 2 llits individuals

Suite familiar, 2 dormitoris, no fumadors (2 King Beds)

El més destacat

Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LED
2 Dormitoris
Un assecador de cabells
Barnussos
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
  • 2 dormitoris
  • Capacitat per a 4
  • 2 llits de matrimoni grans

Room With Two Single Beds-Smoking

  • Capacitat per a 4

King Room

  • Capacitat per a 3

Room, 1 King Bed, Accessible, Non Smoking

  • Capacitat per a 3

2 Twin Beds, Non-Smoking

  • Capacitat per a 2
Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
Mauja Sanwar, Kasauli, Himachal Pradesh, 173204

Què hi ha als voltants

  • Mandir de Shirdi Sai Baba - 2 minuts en cotxe - 1.9 km
  • Institut Central de Recerca - 4 minuts en cotxe - 3.3 km
  • Temple Krishna Bhavan - 5 minuts en cotxe - 4.8 km
  • Temple Mansa Devi - 6 minuts en cotxe - 6.2 km
  • Cascada Riva - 33 minuts en cotxe - 27.9 km

Com moure’s per la zona

  • Dharampur Himachal Station: 18 min en cotxe
  • Aeroport de Chandigarh (IXC): a 106 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Giani Da Dhaba - ‬6 minuts en cotxe
  • ‪Gopals - ‬32 minuts en cotxe
  • ‪Savoy Green - ‬27 minuts en cotxe
  • ‪Cafe Mitti - ‬3 minuts en cotxe
  • ‪McDonald's - ‬27 minuts en cotxe

Sobre aquest allotjament

Ramada by Wyndham Kasauli

Hotel per a famílies a la muntanya
T'esperen una terrassa, una cafeteria i un jardí a Ramada by Wyndham Kasauli. Dona't el gust amb un massatge tailandès, un tractament d'aromateràpia i una manicura o una pedicura a l'spa de les instal·lacions. Els dos restaurants de les instal·lacions ofereixen cuina internacional i més. La wifi gratuïta a l'habitació està disponible per a tots els clients, juntament amb un parc infantil i una sala de jocs o videojocs.
També trobaràs avantatges com ara els següents:
  • Una piscina a l'aire lliure i una piscina infantil, amb gandules
  • Aparcament sense assistència i servei d'aparcament amb assistència gratis
  • Esmorzar d'estil bufet (de pagament), aparcament per a autocaravanes, autobusos i camions i servei de connexió d'anada i tornada amb l'aeroport (de pagament)
  • Registre de sortida exprés, assistència turística i per a la compra d'entrades i sales de massatge o tractament
Característiques de l'habitació
Les 60 habitacions presenten avantatges com ara servei d'habitacions les 24 hores i aire condicionat. Així mateix, s'inclouen serveis i instal·lacions com wifi gratuïta i caixes fortes.
Entre els serveis i les instal·lacions extres, s'inclou el següent:
  • Reciclatge i bombetes LED
  • Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient, banyeres o dutxes i assecadors de cabells
  • Televisors LED amb canals per satèl·lit
  • Balcons i servei de neteja diari

Idiomes

Anglès i hindi.

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi i Internet per cable gratuïts
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi i Internet per cable gratuïts

Aparcament i opcions de transport

  • Servei de transport a l'aeroport (anada i tornada) obert les 24 hores amb sol·licitud prèvia per un recàrrec
  • Aparcament gratuït sense assistència a les instal·lacions
  • Aparcament gratuït amb assistència a les instal·lacions
  • Aparcament per a autocaravanes, autobusos i camions a les instal·lacions
  • Aparcament per a furgonetes i aparcament accessible en cadira de rodes disponibles

Menjar i beguda

  • Esmorzar d'estil bufet de pagament disponible cada dia de 07:30 a 10:30: 700 INR per adult i 700 INR per nen
  • 2 restaurants
  • Un bar
  • Una cafeteria

Restaurants a les instal·lacions

  • Cafe Valley View

Activitats

  • Centre de benestar obert les 24 hores
  • Parc infantil
  • Piscina a l'aire lliure
  • Piscina infantil
  • Sala de jocs o videojocs
  • Sala de vapor
  • Sauna
  • Spa complet
  • Taula de billar

Per a famílies

  • Bugaderia
  • Habitacions insonoritzades
  • Parc infantil
  • Piscina a l'aire lliure
  • Piscina infantil
  • Sala de jocs o videojocs

Comoditats

  • Bugaderia
  • Caixa forta a la recepció
  • Magatzem d'equipatge
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Canvi de roba de llit (cal sol·licitar-lo)
  • Canvi de tovalloles (cal sol·licitar-lo)
  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (diari)
  • Serveis de consergeria
  • Serveis per a casaments

Serveis empresarials

  • 2 sales de reunions
  • Centre de negocis obert les 24 hores

Exterior

  • A la muntanya
  • Gandules de piscina
  • Jardí
  • Terrassa
  • Zona de pícnic

Spa complet

  • 2 sales de tractaments
  • Aromateràpia
  • Exfoliacions corporals
  • Manicures i pedicures
  • Massatges de teixits profunds
  • Massatges suecs
  • Massatges tailandesos
  • Reflexologia
  • Sala de vapor
  • Sales de tractament per a parelles
  • Spa obert cada dia
  • Tractaments facials

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Accés en cadira de rodes (pot tenir limitacions)
  • Aparcament accessible en cadira de rodes
  • Aparcament amb assistència per a vehicles adaptats per a cadires de rodes
  • Aparcament per a furgonetes accessible en cadira de rodes
  • Ascensor
  • Bany públic accessible en cadira de rodes
  • Camí cap a l'ascensor accessible en cadira de rodes
  • Camí per arribar a l'entrada ben il·luminat
  • Centre de negocis accessible en cadira de rodes
  • Gimnàs accessible en cadira de rodes
  • Lounge accessible en cadira de rodes
  • Pas accessible en cadira de rodes
  • Recepció accessible en cadira de rodes
  • Restaurant accessible en cadira de rodes
  • Spa accessible en cadira de rodes
  • Taulell de consergeria accessible en cadira de rodes

Més serveis

  • Allotjament lliure de fum
  • Almenys un 80 % de la il·luminació és LED
  • Arquitectura d'estil colonial
  • Construït l'any 2018
  • Informació sobre la cultura i l'ecosistema locals
  • Sala de banquets
  • Ús de productes de neteja ecològics

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Es proporcionen llençols

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Assecador de cabells
  • Banyera o dutxa
  • Barnussos
  • Sabatilles
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Televisor LED amb canals per cable i per satèl·lit

Menjar i beguda

  • Ampolla d'aigua gratuïta
  • Minibar
  • Servei d'habitacions 24 hores

Altres

  • Aire condicionat
  • Articles de tocador ecològics
  • Caixa forta
  • Dispositius d'estalvi d'energia a les habitacions
  • Habitacions insonoritzades
  • Il·luminació LED
  • Planxa i taula de planxar
  • Reciclatge

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: migdia.
L'entrada abans de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 50 % de la tarifa de l'habitació.
L'entrada més tard de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: migdia.
La sortida després de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Càrrec per fer el registre de sortida més tard de l'horari establert: 50 % de la tarifa de l'habitació.
Registre de sortida exprés disponible

Instruccions especials d’entrada

Aquest allotjament ofereix un servei de trasllat des de l'aeroport (poden aplicar-se recàrrecs); els clients han de facilitar els detalls de l'arribada a l'allotjament abans del viatge mitjançant la informació que trobaran a la confirmació de la reserva
Els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació per rebre les instruccions per fer l'entrada. El personal de recepció els estarà esperant.
Per tal d'organitzar l'entrada, contacta amb l'allotjament com a mínim amb 24 hores d'antelació mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Si tens previst arribar més tard de les 12:30, contacta amb l'allotjament amb antelació mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
En fer el registre d'entrada, els clients han de presentar una prova de detecció de la COVID-19 amb resultat negatiu, o bé un registre en què s'acrediti la pauta completa de vaccinació contra la COVID-19.
Tots els clients que tinguin a partir de 18 anys han de presentar un resultat negatiu de la prova de detecció de la COVID-19. El resultat s'ha d'haver emès com a màxim 72 hores abans del registre d'entrada. A més, tots els clients que tinguin a partir de 18 anys han de presentar un registre de vaccinació contra la COVID-19. Cal haver rebut la pauta completa almenys 1 dies abans del registre d'entrada.
All guests, including children, are required to present a valid government-issued ID card at check-in.

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia ni de servei.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
5 nens de fins a 5 anys poden allotjar-se de franc, per adult, sempre que no es necessitin llits addicionals.
No hi ha llits addicionals disponibles
No hi ha bressols disponibles.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Extres opcionals

  • Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 700 INR per adult i 700 INR per nen (preu aproximat).
  • Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 4000 INR per vehicle (només l'anada, 4 persones com a màxim).
  • Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 50 % del preu de l'habitació (subjecte a disponibilitat).
  • Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 50 % de la tarifa de l'habitació (subjecte a disponibilitat).

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament fa servir un sistema de reciclatge d'aigües residuals i productes de neteja respectuosos amb el medi ambient.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: Compta amb nosaltres (Wyndham).
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

Informació addicional

Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall

L’allotjament també es coneix com a

Ramada Kasauli Hotel
Ramada by Wyndham Kasauli Hotel
Ramada by Wyndham Kasauli Kasauli
Ramada by Wyndham Kasauli Hotel Kasauli

Preguntes freqüents

Ramada by Wyndham Kasauli té piscina?

Sí, aquest allotjament té una piscina a l'aire lliure i una piscina infantil.

Quant costa allotjar-se a Ramada by Wyndham Kasauli?

Amb data 6 d’ag. de 2025, els preus que s’han trobat per a una estada d’una nit per a dos adults a Ramada by Wyndham Kasauli el dia 9 d’ag. de 2025 són d'almenys 98,66 €, amb taxes i impostos inclosos. Aquest import es basa en el preu per nit més baix que s’ha trobat en les últimes 24 hores per a estades durant els propers 30 dies. Els preus poden canviar. Tria les dates que vulguis per veure preus més precisos.

Ramada by Wyndham Kasauli accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa aparcar a Ramada by Wyndham Kasauli?

L'aparcament sense assistència i l'aparcament amb assistència són gratuïts en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Ramada by Wyndham Kasauli?

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: migdia. S'aplica una taxa del 50 % per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert (servei subjecte a disponibilitat). Es pot fer una entrada tardana durant un horari limitat.

A quina hora es fa el registre de sortida a Ramada by Wyndham Kasauli?

Registre de sortida: migdia. És possible fer una sortida tardana per una taxa d'un 50 % (servei subjecte a disponibilitat).

Ramada by Wyndham Kasauli ofereix un servei de connexió amb l'aeroport?

Sí, hi ha un servei de connexió amb l'aeroport (cal sol·licitar-lo). S'aplica la taxa següent: 4000 INR per vehicle.

On es troba Ramada by Wyndham Kasauli?

Aquest hotel per a famílies és a Kasauli i es troba a la muntanya. És a 2,5 km de Mandir de Shirdi Sai Baba, i a menys de 10 km de Sender natural Gilbert i Institut Central de Recerca. Temple Krishna Bhavan i Punt de la posta de sol també són a menys de 10 km. Sonwara Station és a 26 min a peu.

Opinions: Ramada by Wyndham Kasauli

Opinions

7,6

Bo

Puntuació 10: Excel·lent. 8 de 27 opinions
Puntuació 8: Bo. 10 de 27 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 5 de 27 opinions
Puntuació 4: Deficient. 1 de 27 opinions
Puntuació 2: Horrible. 3 de 27 opinions

7,4/10

Neteja

7,6/10

Personal i servei

7,4/10

Comoditats

7,6/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

8,4/10

Respecte al medi ambient

Opinions

6/10, Acceptable

Suman

Viatge en família
Què li ha agradat: Personal i servei
Very very steep & long driveway — served our food order to someone else in front of us & when confronted they chose not to charge us — awful experience Lot of construction going on in the living quarters area. My 85 year old mother was with me — too many up & down stairs — only way to access the rooms. Not convent for us.
Estada d’1 nit (abr. 2025)

10/10, Excel·lent

Lalrintluanga

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (febr. 2025)

8/10, Bo

Mohit

Viatge en família amb nens petits
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Nice staff and good amenities
Estada d’1 nit (des. 2024)

4/10, Deficient

Rahul

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
Not happy with the service
Estada d’1 nit (jul. 2024)

8/10, Bo

Viatger verificat

Viatge en família
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
The driveway needs to be proper. The road is in quite bad condition The room cards get deactivated. Need to be better
Estada de 3 nits (jul. 2022)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
It was amazing
Estada de 2 nits (juny 2022)

10/10, Excel·lent

Rahul

Viatge en família amb nens petits
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
It was a nice experience. Food was excellent specially butter chicken was mouth watering. Morning buffet was ok. Rooms were nice and clean. Pool experience was not so good because of non-changing the water regularly. Roof top and bar were excellent.The Only problem was the way to reach the hotel parking which was too steep.
Estada d’1 nit (juny 2022)

2/10, Horrible

Vinder, manteca

Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
We booked 3 rooms with twin beds for each room. Even called and confirmed 2 days earlier. But when we checked in they did not have any rooms with twin beds. There answer was that this was the outside agency online booking and they can't do anything about it. All twin beds rooms are taken. One of the worst responses by the management.
Estada d’1 nit (juny 2022)

8/10, Bo

Yogender

Viatge en parella
All good but they don’t have many workers to service
Estada de 2 nits (maig 2022)

10/10, Excel·lent

Anurag

Estada d’1 nit (abr. 2022)

10/10, Excel·lent

Parvez

Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Had a nice time overall
Estada de 3 nits (març 2022)

8/10, Bo

P

Viatge en grup, Viatge en família
Què li ha agradat: Comoditats
The location was perfect and the staff was very responsive when we found our bedsheets were not entirely clean (likely just from washing machine residue). Negative points: To get to our room, we had to take elevator and then step outside and then enter building which included our room (all in the premise of the hotel however doesn't have ceiling and it was raining and cold so got super wet entering the room).
Estada d’1 nit (gen. 2020)

2/10, Horrible

harmeet, toronto

Viatge en família
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
i was very dissapointed by my experience first of all they gave me 2 twin beds for 3 people which is not at all acceptable then they provide an extra bed not at all good. Then there was spider in the room then they had to change the room. All the things mentioned ok thanks for the in pool table etc nothing was there. Fort he price of the room it was not worth it and i would like someone front he management to do something regarding this i think a refund of some sort should be issues for the false publishing when there was nothing there.
Estada d’1 nit (nov. 2019)

8/10, Bo

Ankit

Estada d’1 nit (nov. 2019)

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Viatge en família amb nens petits
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Didn't like the attitude of the top management. The problem resolution capacity at the top level is missing.
Estada de 3 nits (oct. 2019)

6/10, Acceptable

Karan

Viatge en família
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja

Average hotel with great view.

Overall hotel was ok but there was a strong stench emanating from the bathroom which was a deal breaker. Also the food is expensive considering its a 3 star property, but the rates are at par with 5 star hotels.
Estada de 2 nits (set. 2019)

8/10, Bo

Viatger verificat

Viatge en grup, Viatge en família
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Good property with good location. Service in the restaurants is good but service to the rooms needs more attention especially when restaurants are also occupied. little extra care to be taken by the management shall make all the difference to the guest experience
Estada de 2 nits (ag. 2019)

8/10, Bo

Sudhi

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Enjoyable weekend

Excellent food and value for money spent
Estada de 2 nits (ag. 2019)

6/10, Acceptable

Ajay

Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei

Poor food

Estada de 2 nits (juny 2019)

10/10, Excel·lent

NEHA

Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació

Quality time family holiday

Estada de 2 nits (juny 2019)

8/10, Bo

Sanjeev

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

A very pleasant trip

An excellent property with all facilities. Excellent food, very supportive staff and nice rooms with a balcony. Rooftop restaurant and bar with live music has made our stay most memorable.
Estada de 2 nits (juny 2019)

6/10, Acceptable

Pritam

Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació

Average hotel in 5 star category

It’s was just ok,hotel needs to work on there service,Food quality in not good,Limited menu in buffet compare to other properties
Estada de 2 nits (juny 2019)

10/10, Excel·lent

Sandeep, Ludhiana

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Enjoy lot with my family . Royal feeling ... ..only billing software is very bad. Gst amount plus total is difference...
Estada de 2 nits (juny 2019)

8/10, Bo

Dhananjay

Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (juny 2019)

2/10, Horrible

Amit

Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei

SERVICE A MAJOR MAJOR ISSUE

GOOD PROPERTY, GOOD LOCATION , GOOD FOOD BUT THE SERVICE IS PATHETIC OR EVEN MORE.
Estada de 2 nits (juny 2019)