Amfitrió particular
Qrista Managed by Dedeman
Hotel a Kars amb servei de recepció les 24 hores i cafeteria
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Qrista Managed by Dedeman





Opinions
9,6 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor LCD
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Llençols de cotó egipci
Bany privat
Bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor LCD
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Llençols de cotó egipci
Bany privat
Bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals superior

Habitació amb dos llits individuals superior
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Llençols de cotó egipci
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Ortakapi Mah. Ataturk Cad. No105, Kars, Kars, 36000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Katerina Sarayi
Hotel Katerina Sarayi
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.2 de 10, Fantàstic, 193 opinions
Preu actual: 106 €
taxes i impostos inclosos
20 de juny - 21 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar típic de la regió: 8 EUR per adult i 4 EUR per nen (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament el gestiona un amfitrió privat (algú aliè al mercat, negoci o professió). La legislació per a consumidors de la UE, així com el dret de desistiment, no s'aplicaran a la teva reserva, que es regirà per la política de cancel·lació que estableix l'amfitrió privat.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, una farmaciola i il·luminació exterior
Número de registre de l’allotjament: 22197
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Qrista Managed by Dedeman
Qrista Managed By Dedeman Kars
Qrista Managed by Dedeman Kars
Qrista Managed by Dedeman Hotel
Qrista Managed by Dedeman Hotel Kars
Preguntes freqüents
Opinions: Qrista Managed by Dedeman
Opinions
9,6
Magnífic
9,6/10
Neteja
9,6/10
Personal i servei
10/10
Comoditats
9,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
26 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 4 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
23 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
HACER ASLI
17 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
HACER ASLI
Estada de 3 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
EROL
Viatge de negocis
12 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Konaklama deneyimi.
EROL
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Faik Burak
22 de set. de 2024
Què li ha agradat: Comoditats
Faik Burak
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
10 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Nevda ceren
Viatge en grup
6 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nevda ceren
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
26 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Ogur
Viatge en família
19 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Güzel bir tesis
Ogur
Estada de 2 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
27 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2024)
8/10, Bo
Himayak
Viatge de negocis
27 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Himayak
Estada de 2 nits (maig 2024)
8/10, Bo
K
Viatge en grup
15 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Well located and comfortable hotel

K
Estada de 3 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Orkun
31 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Orkun
Estada de 2 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
Yesim
22 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yesim
Estada de 2 nits (març 2024)
6/10, Acceptable
Ozan
19 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ozan
Estada de 2 nits (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Vincent
16 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Vincent
Estada d’1 nit (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Ahmet
Viatge en família
30 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mükemmel

Ahmet
Estada de 2 nits (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Sara
26 de gen. de 2024
Sara
Estada d’1 nit (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
8 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kars Ziyareti
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Bahar
2 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bahar
Estada de 4 nits (des. 2023)
10/10, Excel·lent
YILMAZ ERALP
Viatge en família
26 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
YILMAZ ERALP
Estada de 2 nits (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Kamil
Viatge en grup
22 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kamil
Estada de 4 nits (des. 2023)
6/10, Acceptable
NAZ
22 de des. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja
Temizlik sorunu


NAZ
Estada d’1 nit (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Efe
21 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Efe
Estada d’1 nit (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Fatma Füsun
15 de des. de 2023
Fatma Füsun
Estada d’1 nit (des. 2023)