Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Home Hotel Bilan





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 111 €
taxes i impostos inclosos
7 de set. - 8 de set.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, 1 llit doble o 2 llits individuals

Habitació superior, 1 llit doble o 2 llits individuals
9,0 sobre 10
Fantàstic
(34 opinions)
El més destacat
Televisor
Bany privat
Un assecador de cabells
Barnussos
Bullidora elèctrica
Escriptori
Planxa i post de planxar
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació individual (Compact)

Habitació individual (Compact)
8,6 sobre 10
Excel·lent
(7 opinions)
El més destacat
Televisor
Un assecador de cabells
Bany privat
Escriptori
Planxa i post de planxar
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 1 llit doble

Habitació estàndard, 1 llit doble
8,8 sobre 10
Excel·lent
(35 opinions)
El més destacat
Televisor
Un assecador de cabells
Bany privat
Escriptori
Planxa i post de planxar
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació, 1 llit doble (Compact)

Habitació, 1 llit doble (Compact)
9,0 sobre 10
Fantàstic
(23 opinions)
El més destacat
Televisor
Un assecador de cabells
Bany privat
Escriptori
Planxa i post de planxar
Caixa forta
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Karlbergsgatan 3, Karlstad, 652 24
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Home Hotel Drott
Home Hotel Drott
- Banyera d’hidromassatge
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
9.2 de 10, Fantàstic, 1.026 opinions
Preu actual: 113 €
taxes i impostos inclosos
17 d’ag. - 18 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'ús del bressol: 100.0 SEK per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
Clarion Collection Bilan
Clarion Collection Bilan Karlstad
Clarion Collection Hotel Bilan
Clarion Collection Hotel Bilan Karlstad
Clarion Collection Karlstad
Clarion Karlstad
Karlstad Clarion
Preguntes freqüents
Opinions: Home Hotel Bilan
Opinions
9,2
Fantàstic
9,2/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
28 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Kerstin
Viatge en parella
3 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kerstin
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Fredrik
10 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fredrik
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Rune F.
3 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rune F.
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Eva
27 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Eva
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Lena
Viatge en família
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lena
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Martin
Viatge en família
19 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mysigt, välskött och god mat
Martin
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
18 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Lars-Erik
Viatge de negocis
15 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lars-Erik
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
8 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Calin
7 d’abr. de 2025
Calin
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Caroline
6 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Caroline
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Aina
4 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Aina
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Carina
Viatge de negocis
2 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jättenöjd!
Carina
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Bertil
28 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Håller stilen.. TOPPKLASS!
Bertil
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Vibeke
24 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Vibeke
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
24 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Trevligt och familjärt hotell i centrala Karlstad
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
23 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Daniel
Viatge de negocis
20 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Daniel
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Håkan
Viatge en grup
15 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Håkan
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Elisabeth
Viatge en grup
12 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Elisabeth
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
12 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Inger
Viatge en família
9 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Inger
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Inger
Viatge en família
8 de març de 2025
Inger
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Per
Viatge de negocis
4 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Per
Estada d’1 nit (febr. 2025)