Amfitrió particular
Hotel Kapos
Hotel a Kaposvár amb servei de recepció les 24 hores i cafeteria
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Kapos





Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe

Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe
El més destacat
Balcó
Calefacció
Bressols (gratis)
Dormitoris
Ventilador portàtil
Bany privat
Servei de neteja diari
Planxa i post de planxar
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple presidencial

Habitació quàdruple presidencial
El més destacat
Balcó
Sala d'estar independent
Calefacció
Bressols (gratis)
Sofà llit
Ventilador portàtil
Dormitoris
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals júnior

Habitació doble o amb dos llits individuals júnior
El més destacat
Balcó
Calefacció
Bressols (gratis)
Sofà llit
Ventilador portàtil
Dormitoris
Bany privat
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard

Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Dormitoris
Ventilador portàtil
Bany privat
Servei de neteja diari
Planxa i post de planxar
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

ADY ENDRE UTCA 2, Kaposvár, 7400
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Z8 Prémium Apartman
Z8 Prémium Apartman
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Serveis de bugaderia
- Spa
Preu actual: 100 €
taxes i impostos inclosos
5 d’ag. - 6 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Càrrec de la destinació: 1.4 EUR per persona i per nit. No s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 5 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament cobert sense assistència: 4 EUR per nit.
- Càrrec per animals de companyia: 10 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec pel llit addicional: 10.0 EUR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament el gestiona un amfitrió privat (algú aliè al mercat, negoci o professió). La legislació per a consumidors de la UE, així com el dret de desistiment, no s'aplicaran a la teva reserva, que es regirà per la política de cancel·lació que estableix l'amfitrió privat.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Número de registre de l’allotjament: SZ19000849
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Hongria. La d'aquest allotjament és la següent: 2 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Kapos Hotel
Hotel Kapos Kaposvár
Hotel Kapos Hotel Kaposvár
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Kapos
Opinions
8,8
Excel·lent
9,0/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
19 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Lucia, Santa Maria
Viatge en família
2 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Lucia
Estada de 3 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Delroy
19 de set. de 2024
Delroy
Estada de 3 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Sofia
19 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sofia
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Krisztina
31 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Krisztina
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Heinz
Viatge en parella
9 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Heinz
Estada de 4 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Krisztina
7 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Krisztina
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
Laszlo
Viatge de negocis
6 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Laszlo
Estada de 2 nits (juny 2024)
2/10, Horrible
Emre
31 de maig de 2024
Emre
Estada d’1 nit (maig 2024)
6/10, Acceptable
Oyebanjo
Viatge de negocis
13 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Oyebanjo
Estada de 3 nits (març 2024)
8/10, Bo
Ali
Viatge de negocis
23 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ali
Estada d’1 nit (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Gáborné
Viatge de negocis
10 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gáborné
Estada d’1 nit (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Gere
30 de des. de 2023
Gere
Estada d’1 nit (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Istvan
Viatge en parella
1 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Istvan
Estada d’1 nit (nov. 2023)
6/10, Acceptable
Nédó
29 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Nédó
Estada d’1 nit (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
Klaus-Willi
15 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Klaus-Willi
Estada de 4 nits (ag. 2023)
8/10, Bo
Viatger verificat
9 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2023)
8/10, Bo
Viatger verificat
7 de juny de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada de 2 nits (juny 2023)
10/10, Excel·lent
Csaba
Viatge de negocis
23 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ramsons
Csaba
Estada d’1 nit (abr. 2023)