Amfitrió particular
Hotel Kapos
Hotel a Kaposvár amb servei de recepció les 24 hores i cafeteria
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Kapos





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard

Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Ventilador portàtil
Bany privat
Servei de neteja diari
Planxa i post de planxar
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe

Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe
El més destacat
Balcó
Calefacció
Bressols (gratis)
Ventilador portàtil
Bany privat
Servei de neteja diari
Planxa i post de planxar
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals júnior

Habitació doble o amb dos llits individuals júnior
El més destacat
Balcó
Calefacció
Bressols (gratis)
Ventilador portàtil
Sofà llit: doble
Bany privat
Servei de neteja diari
Planxa i post de planxar
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple presidencial

Habitació quàdruple presidencial
El més destacat
Balcó
Sala d'estar independent
Calefacció
Bressols (gratis)
Ventilador portàtil
Sofà llit: doble
Bany privat
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

ADY ENDRE UTCA 2, Kaposvár, 7400
Sobre aquest allotjament
Hotel Kapos
Allotjaments similars

Z8 Prémium Apartman
Z8 Prémium Apartman
- Piscina
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
Preu actual: 146 €
taxes i impostos inclosos
20 de des. - 21 de des.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Càrrec de la destinació: 1.4 EUR per persona i per nit. No s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 5 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament cobert sense assistència: 4 EUR per nit.
- Càrrec per animals de companyia: 10 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec pel llit addicional: 10.0 EUR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament el gestiona un amfitrió privat (algú aliè al mercat, negoci o professió). La legislació per a consumidors de la UE, així com el dret de desistiment, no s'aplicaran a la teva reserva, que es regirà per la política de cancel·lació que estableix l'amfitrió privat.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Número de registre de l’allotjament: SZ19000849
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Hongria. La d'aquest allotjament és la següent: 2 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Kapos Hotel
Hotel Kapos Kaposvár
Hotel Kapos Hotel Kaposvár
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hotel Kapos
8,6
Excel·lent
8,8
Neteja
8,0
Comoditats
9,2
Personal i servei
7,6
Respecte al medi ambient
8,2
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
9 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (oct. 2025)
6/10, Acceptable
Christian
Viatge de negocis
22 de jul. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Preiswert allein reicht nicht!
Christian
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Peter, Heathfield
19 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Peter
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
marton
Viatge en família
15 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
perfect location, great staff
marton
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Lucia, Santa Maria
Viatge en família
2 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Lucia
Estada de 3 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Delroy
19 de set. de 2024
Delroy
Estada de 3 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Sofia
19 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sofia
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Krisztina
31 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Krisztina
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Heinz
Viatge en parella
9 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Heinz
Estada de 4 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Krisztina
7 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Krisztina
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
Laszlo
Viatge de negocis
6 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Laszlo
Estada de 2 nits (juny 2024)
2/10, Horrible
Emre
31 de maig de 2024
Emre
Estada d’1 nit (maig 2024)
6/10, Acceptable
Oyebanjo
Viatge de negocis
13 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Oyebanjo
Estada de 3 nits (març 2024)
8/10, Bo
Ali
Viatge de negocis
23 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ali
Estada d’1 nit (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Gáborné
Viatge de negocis
10 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gáborné
Estada d’1 nit (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Gere
30 de des. de 2023
Gere
Estada d’1 nit (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Istvan
Viatge en parella
1 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Istvan
Estada d’1 nit (nov. 2023)
6/10, Acceptable
Nédó
29 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Nédó
Estada d’1 nit (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
Klaus-Willi
15 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Klaus-Willi
Estada de 4 nits (ag. 2023)
8/10, Bo
Viatger verificat
9 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2023)
8/10, Bo
Viatger verificat
7 de juny de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada de 2 nits (juny 2023)
10/10, Excel·lent
Csaba
Viatge de negocis
23 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ramsons
Csaba
Estada d’1 nit (abr. 2023)
