Kaohsiung International Plaza
Hotel a Kaohsiung amb servei de recepció les 24 hores i restaurant
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Kaohsiung International Plaza





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble executiva

Habitació doble executiva
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor
Cortines opaques
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Capçal de dutxa d'hidromassatge
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Suite executiva

Suite executiva
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Mininevera
Televisor
Dormitori independent
Cortines opaques
Banyera profunda
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard, 2 llits individuals

Habitació amb dos llits individuals estàndard, 2 llits individuals
9,0 sobre 10
Fantàstic
(4 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor
Cortines opaques
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Capçal de dutxa d'hidromassatge
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor
Cortines opaques
Banyera profunda
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, 1 llit doble

Habitació doble estàndard, 1 llit doble
8,8 sobre 10
Excel·lent
(13 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor
Cortines opaques
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Capçal de dutxa d'hidromassatge
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

No.436, Daye N. Rd., Siaogang District, Kaohsiung, 81249
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

The Riverside Hotel International
The Riverside Hotel International
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
- Serveis per a empreses
8.2 de 10, Molt bé, 886 opinions
Preu actual: 69 €
taxes i impostos inclosos
23 de juny - 24 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar típic de la regió: entre 350 i 400 TWD per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 50 % de la tarifa de l'habitació (subjecte a disponibilitat).
- Càrrec pel llit addicional: 880.0 TWD per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Aquest allotjament no ofereix articles personals d'un sol ús, com ara pintes, esponges, màquines d'afaitar, llimes d'ungles ni abrillantadors de sabates
Número de registre de l’allotjament: 53586543
L’allotjament també es coneix com a
Kaohsiung International Plaza Hotel
Kaohsiung International Plaza
Kaohsiung Plaza Kaohsiung
Kaohsiung International Plaza Hotel
Kaohsiung International Plaza Kaohsiung
Kaohsiung International Plaza Hotel Kaohsiung
Preguntes freqüents
Opinions: Kaohsiung International Plaza
Opinions
8,8
Excel·lent
9,2/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en grup
8 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Katsuhiko
Viatge en parella
6 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Katsuhiko
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
SHINSUKE
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
SHINSUKE
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Yee Chiu
Viatge en grup
16 d’abr. de 2025
Yee Chiu
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Hirohito
4 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hirohito
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Hirohito
4 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hirohito
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
TOMOKO
28 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
TOMOKO
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Yi-Chia, Northcote
17 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Yi-Chia
Estada de 7 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
TATSUYA, 3,Kamijyujo,Kiyaku
17 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
TATSUYA
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
17 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
適合商務住宿
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Junji
9 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Junji
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Lee Yip
Viatge en família
8 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Lee Yip
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Chung Yan G
Viatge en família
7 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Chung Yan G
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
TAKUYA
7 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
TAKUYA
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
TEDI
Viatge de negocis
6 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
TEDI
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Craig
5 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Craig
Estada de 3 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
CHAN CHIA
4 de març de 2025
CHAN CHIA
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
CHIHCHIEH
4 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
CHIHCHIEH
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Chun-Hung
Viatge en família
2 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
溫馨舒適
Chun-Hung
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Minori
26 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Minori
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
23 de febr. de 2025
Viatger verificat
Estada de 13 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Greg
Viatge de negocis
15 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Greg
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Greg
Viatge de negocis
15 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Greg
Estada d’1 nit (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Detlef
8 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Detlef
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
AKIHIKO
4 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
よかったです。
AKIHIKO
Estada d’1 nit (gen. 2025)