Serene Kandy
Hotel a la vora del llac amb 8 piscines a l'aire lliure i restaurant
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Serene Kandy





Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 125 €
taxes i impostos inclosos
7 de jul. - 8 de jul.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Cuina bàsica
Frigorífic
Rentaplats
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

113, Rajapihilla Mawatha, Kandy
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Radisson Hotel Kandy
Radisson Hotel Kandy
- Piscina
- Spa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.8 de 10, Excel·lent, 450 opinions
Preu actual: 63 €
taxes i impostos inclosos
28 de juny - 29 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Sopar de gala per la nit de Nadal (24 de desembre): 60 USD per adult.
- Sopar de gala per la nit de Nadal (24 de desembre): 30 USD per nen (6-11 anys)
- Sopar de gala de la nit de Cap d'Any (31 de desembre): 75 USD per adult
- Sopar de gala de la nit de Cap d'Any (31 de desembre): 37.5 USD per nen (6-11 anys)
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 10 USD per adult i 5 USD per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 80 USD per vehicle només l'anada.
- Càrrec pel llit addicional: 10.0 USD per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Serene Grand Hotel Kandy
Serene Grand Hotel
Serene Grand Kandy
Serene Grand
Serene Kandy Hotel
Serene Kandy Hotel
Serene Kandy Kandy
Serene Kandy Hotel Kandy
Preguntes freqüents
Opinions: Serene Kandy
Opinions
7,8
Bo
8,2/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
10/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
26 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Estada de 3 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Mads
21 de febr. de 2025
Mads
Estada de 5 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Ishbel
Viatge en família
6 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Ridiculously expensive room
Ishbel
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
keith
1 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
keith
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Ganesh
Viatge de negocis, Viatge en grup
9 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ganesh
Estada de 3 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Barry
24 de març de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Barry
Estada de 2 nits (març 2024)
8/10, Bo
Dylan
16 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Dylan
Estada d’1 nit (jul. 2023)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en grup
31 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Unwelcome, down the road and someone has a key!
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
18 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Recommend
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
20 de des. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2018)
8/10, Bo
Soeren
2 de febr. de 2018
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Soeren
Estada de 2 nits (gen. 2018)
2/10, Horrible
Viatger verificat
1 de febr. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Not a 4 star hotel..very disappointed
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2018)
8/10, Bo
Ajit, Colombo
30 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Take Care to avoid injury
Ajit
Estada de 2 nits (gen. 2018)
10/10, Excel·lent
Raman
8 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Serene grand
Raman
Estada d’1 nit (gen. 2018)
8/10, Bo
Nick, perth
6 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Nice hotel
Nick
Estada d’1 nit (des. 2017)
8/10, Bo
Viatger verificat
29 de des. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Do it

Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2017)
8/10, Bo
Michael
24 de nov. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good stay in Kandy
Michael
Estada de 3 nits (nov. 2017)
6/10, Acceptable
Traveller, USA
5 de nov. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Not as bright as 4 stars, but good for a night
Traveller
Estada de 2 nits (oct. 2017)
8/10, Bo
Scott, American living in Singapore
20 d’oct. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fairly priced hotel with mountain view of Kandy ci
Scott
Estada de 2 nits (oct. 2017)
4/10, Deficient
Chris
10 de maig de 2017
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dreadful service!!!!
Chris
4/10, Deficient
Andrew
24 de febr. de 2017
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Disappointing stay due to overbooking by the hotel
Andrew
10/10, Excel·lent
Mette
9 de febr. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Skønt hotel !
Mette
10/10, Excel·lent
Kathy, Texas
3 de febr. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Recommend for your stay in Kandy
Kathy
10/10, Excel·lent
Kathleen
16 de gen. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kathleen
8/10, Bo
Ranadeep
5 de gen. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació