Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel zur Pfalz





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior, 1 llit de matrimoni

Habitació doble superior, 1 llit de matrimoni
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Ampolla d'aigua gratuïta
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Ampolla d'aigua gratuïta
Minibar
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Marktstraße 57, Kandel, RP, 76870
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Luise
Hotel Luise
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.4 de 10, Molt bé, 116 opinions
Preu actual: 105 €
taxes i impostos inclosos
5 d’ag. - 6 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 4.5 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 7 EUR per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec per l'ús del bressol: 10.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Cal reservar els serveis de massatge amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Es prohibeix l'entrada a l'spa als menors de 16 anys sense la supervisió d'un adult
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Alemanya. La d'aquest allotjament és la següent: 3 star Superior. En aquesta pàgina es mostra amb 3,5 estrelles.
L’allotjament també es coneix com a
Zur Pfalz
Hotel zur Pfalz Hotel
Hotel zur Pfalz Kandel
Hotel zur Pfalz Hotel Kandel
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel zur Pfalz
Opinions
8,8
Excel·lent
9,4/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
7,0/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
11 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
23 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Empfehlenswert
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Felix
6 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kleines Hotel in der Pfalz mit gewissem Charme
Felix
Estada d’1 nit (oct. 2024)
4/10, Deficient
Nicola
Viatge en parella, Viatge amb animals de companyia
5 d’ag. de 2024
Què no li ha agradat: Personal i servei
Nicola
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
Åke
Viatge de negocis
3 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Åke
Estada de 2 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Holm
Viatge en parella
31 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Holm
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Marinus
Viatge de negocis
28 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marinus
Estada d’1 nit (març 2024)
10/10, Excel·lent
Ralf
17 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ralf
Estada d’1 nit (set. 2023)
8/10, Bo
Franz-Josef
Viatge de negocis
30 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Franz-Josef
Estada d’1 nit (ag. 2023)
8/10, Bo
Leonie
Viatge en parella
13 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Leonie
Estada d’1 nit (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Ole
24 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ole
Estada de 2 nits (jul. 2023)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis
6 de juny de 2023
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2023)
10/10, Excel·lent
Bernd
16 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Bernd
Estada de 2 nits (maig 2023)
10/10, Excel·lent
TREVOR
Viatge en parella
15 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
TREVOR
Estada d’1 nit (maig 2023)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
13 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
Andreas
Viatge de negocis
4 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Andreas
Estada de 2 nits (febr. 2023)
8/10, Bo
Karl
Viatge en parella
26 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Karl
Estada de 3 nits (febr. 2023)
10/10, Excel·lent
Jessica
Viatge de negocis
25 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jessica
Estada d’1 nit (febr. 2023)
8/10, Bo
Tommy
Viatge de negocis
16 de des. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tommy
Estada de 2 nits (des. 2022)
10/10, Excel·lent
Cornelia
Viatge en parella
29 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Cornelia
Estada d’1 nit (oct. 2022)
6/10, Acceptable
Rodrigo, Irvine
17 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Rodrigo
Estada de 4 nits (ag. 2022)
8/10, Bo
Marinus
Viatge de negocis
14 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marinus
Estada d’1 nit (maig 2022)
10/10, Excel·lent
Tino
Viatge de negocis
18 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Überraschendes Hotel

Tino
Estada d’1 nit (gen. 2022)
6/10, Acceptable
Johan
10 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Johan
Estada de 2 nits (set. 2021)
6/10, Acceptable
elise
26 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
elise
Estada d’1 nit (jul. 2021)