The 28th Hotel
Hotel a Kanchanaburi amb servei de recepció les 24 hores i piscina a l'aire lliure
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament The 28th Hotel





Serveis populars
El preu actual és de 44 €
taxes i impostos inclosos
4 d’ag. - 5 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe

Habitació amb dos llits individuals Deluxe
El més destacat
Balcó o pati
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bullidora elèctrica
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Balcó o pati
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bullidora elèctrica
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

168 Moo 9, Pak Phraek, Mueang Kanchanaburi District, Kanchanaburi, Kanchanaburi, 71000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Dheva Mantra Resort
Dheva Mantra Resort
- Piscina
- Spa
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
8.6 de 10, Excel·lent, 254 opinions
Preu actual: 67 €
taxes i impostos inclosos
5 d’ag. - 6 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit en efectiu de 500 THB per estada
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 150 THB per adult i 150 THB per nen (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
28th Hotel Kanchanaburi
28th Kanchanaburi
The 28th Hotel Hotel
The 28th Hotel Kanchanaburi
The 28th Hotel Hotel Kanchanaburi
Preguntes freqüents
Opinions: The 28th Hotel
Opinions
8,6
Excel·lent
8,8/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
10/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella, Viatge en família amb nens petits
27 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Hen
Viatge en família amb nens petits
20 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hen
Estada de 5 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Teong San
Viatge en grup
21 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice hotel with complementary breakfast
Teong San
Estada de 2 nits (juny 2024)
2/10, Horrible
Matthew
11 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja
Matthew
Estada de 3 nits (oct. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
23 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
13 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2020)
8/10, Bo
Jirarat
Viatge en grup
19 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jirarat
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Chinnarach
Viatge en família
30 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Chinnarach
Estada d’1 nit (des. 2019)
6/10, Acceptable
Dariusz
Viatge en grup
13 de nov. de 2019
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Dariusz
Estada de 2 nits (nov. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família amb nens petits
13 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2019)
2/10, Horrible
Viatger verificat
20 d’oct. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
29 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
19 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Pheerachai
23 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pheerachai
Estada d’1 nit (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
16 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great!
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
30 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
23 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (juny 2019)
8/10, Bo
Erin
12 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Erin
Estada de 2 nits (abr. 2019)
8/10, Bo
C, Chiang Mai, Th
6 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
C
Estada de 2 nits (des. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
29 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
24 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2018)
10/10, Excel·lent
Johanne, Québec-Canada
21 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Johanne
Estada de 2 nits (nov. 2018)