Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Theatro Hotel Odysseon





VIP Access
Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, vistes al jardí

Habitació Deluxe, vistes al jardí
9,4 sobre 10
Magnífic
(6 opinions)
El més destacat
Balcó o pati moblat
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Carregar totes les fotos de: Suite panoràmica, 1 llit de matrimoni, banyera d'hidromassatge, vistes a la muntanya

Suite panoràmica, 1 llit de matrimoni, banyera d'hidromassatge, vistes a la muntanya
El més destacat
Balcó o pati moblat
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Banyera d'hidromassatge privada (coberta)
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Carregar totes les fotos de: Habitació doble prèmium, 1 llit de matrimoni, vistes a la muntanya

Habitació doble prèmium, 1 llit de matrimoni, vistes a la muntanya
8,4 sobre 10
Molt bo
(6 opinions)
El més destacat
Balcó o pati moblat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Carregar totes les fotos de: Habitació clàssica, vistes al jardí

Habitació clàssica, vistes al jardí
9,0 sobre 10
Fantàstic
(21 opinions)
El més destacat
Balcó o pati moblat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

54, Patriarchou Dimitriou St., Kalabaka, Trikala, 42200
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Divani Meteora Hotel
Divani Meteora Hotel
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Spa
- S’admeten animals
9.0 de 10, Fantàstic, 461 opinions
Preu actual: 159 €
taxes i impostos inclosos
12 d’ag. - 13 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Aquest allotjament cobra un impost municipal. L'import varia segons la temporada i és possible que no s'apliqui en certes èpoques de l'any. Es poden aplicar altres exempcions o reduccions. Per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
- Taxa municipal: del 1 de novembre al 31 de març, 3.00 EUR per allotjament i per nit
- Taxa municipal: del 1 de abril al 31 de octubre, 10.00 EUR per allotjament i per nit
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 250 EUR per habitació només l'anada.
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Càrrec pel llit addicional: 25.0 EUR per nit.
- Sopar a l'allotjament: 25 EUR.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament utilitza productes de neteja respectuosos amb el medi ambient.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum i una farmaciola
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 500 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
Theatro Hotel Odysseon Kalambaka
Theatro Odysseon Kalambaka
Theatro Odysseon
Theatro Hotel Odysseon Hotel
Theatro Hotel Odysseon Kalabaka
Theatro Hotel Odysseon Hotel Kalabaka
Preguntes freqüents
Opinions: Theatro Hotel Odysseon
Opinions
9,4
Magnífic
9,4/10
Neteja
9,6/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
21 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Didier
Viatge en parella
14 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Didier
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
NURIA
12 de jul. de 2025
NURIA
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Ioannis
Viatge en parella
3 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ioannis
Estada d’1 nit (juny 2025)
6/10, Acceptable
Claudio
30 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Claudio
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Celine, Los Altos
Viatge en parella
29 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Celine
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Christina
Viatge en família amb nens petits
28 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Christina
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
jan
Viatge en parella
28 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
jan
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Yorusalem
Viatge en parella
7 de juny de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Yorusalem
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
dov
6 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
dov
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Hannah
Viatge en parella
1 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Hannah
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Jean-Francois
Viatge en grup
29 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jean-Francois
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Rowan
Viatge en parella
27 de maig de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Rowan
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Hoshino, Hachiouji
22 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions

Hoshino
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Melissa
Viatge en parella
20 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Melissa
Estada de 2 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
Chenxi
Viatge en família
16 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Chenxi
Estada de 3 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
Tina, Malden
15 de maig de 2025
Tina
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Roger, Somerset
Viatge en grup
8 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Roger
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Rita
24 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good value hotel
Rita
Estada de 2 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Shari
Viatge en família
24 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Què no li ha agradat: Neteja
Shari
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Harry
19 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Harry
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
vanessa
Viatge en parella
18 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
vanessa
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
14 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
David, Calgary
Viatge en parella
11 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
David
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
10 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2025)