Hotel New Nishino
Hotel a Kagoshima amb spa complet i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel New Nishino





Opinions
7,2 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

13-24 Sennichi-cho, Kagoshima, 892-0843
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hennna Hotel Kagoshima Tenmonkan
Hennna Hotel Kagoshima Tenmonkan
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
- Servei de neteja
8.6 de 10, Excel·lent, 67 opinions
Preu actual: 46 €
22 de juny - 23 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 150.00 JPY per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 13 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar complet: 900 JPY per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 1000 JPY per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Please note that access to the public bath (surcharge) and sauna is restricted to men only.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
Hotel New Nishino Kagoshima City
New Nishino Kagoshima City
New Nishino
Hotel New Nishino Kagoshima
New Nishino Kagoshima
Hotel New Nishino Hotel
Hotel New Nishino Kagoshima
Hotel New Nishino Hotel Kagoshima
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel New Nishino
Opinions
7,2
Bo
7,2/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
6,4/10
Comoditats
7,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
6,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
16 d’abr. de 2025
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
shinya
Viatge de negocis
20 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
shinya
Estada d’1 nit (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
13 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (nov. 2023)
8/10, Bo
?
30 de des. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
?
Estada d’1 nit (des. 2023)
8/10, Bo
nobuo
Viatge de negocis
26 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
コストパフォーマンスは最高です!
nobuo
Estada d’1 nit (des. 2023)
6/10, Acceptable
michiyuki
15 de des. de 2023
michiyuki
Estada de 2 nits (des. 2023)
6/10, Acceptable
Youngjong
Viatge en grup, Viatge en família
24 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Youngjong
Estada de 4 nits (nov. 2023)
6/10, Acceptable
Kazumasa
19 d’oct. de 2023
Kazumasa
Estada d’1 nit (oct. 2023)
8/10, Bo
コウイチ
4 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
コウイチ
Estada d’1 nit (set. 2023)
2/10, Horrible
YUKI
15 d’ag. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
YUKI
Estada d’1 nit (ag. 2023)
6/10, Acceptable
kuniaki
31 de jul. de 2023
kuniaki
Estada d’1 nit (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
サクラ
Viatge de negocis
5 de maig de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei
サクラ
Estada d’1 nit (maig 2023)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
18 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (abr. 2023)
4/10, Deficient
KATSUHIKO
Viatge en grup
26 de març de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
KATSUHIKO
Estada d’1 nit (març 2023)
10/10, Excel·lent
shoji
Viatge de negocis
20 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
立地は最高、
shoji
Estada de 2 nits (oct. 2022)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
29 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
サウナ最高!
Viatger verificat
Estada de 3 nits (des. 2021)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en família
9 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
立地条件は最高
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2021)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge en família
5 de gen. de 2021
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2021)
8/10, Bo
アボカド, 福岡市
Viatge de negocis
22 de juny de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
アボカド
Estada d’1 nit (juny 2020)
8/10, Bo
MASAKI
Viatge de negocis
2 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
MASAKI
Estada d’1 nit (oct. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
4 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (set. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
18 de nov. de 2018
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2018)
10/10, Excel·lent
ryan, hong kong
3 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
不錯的酒店
ryan
Estada de 4 nits (des. 2017)
4/10, Deficient
ka Wing Kevin
28 d’ag. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
ka Wing Kevin
Estada de 2 nits (ag. 2017)
6/10, Acceptable
Shin, Makurazaki Kagoshima
2 de jul. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Very useful place to Tenmon-kan.
Shin
Estada d’1 nit (juny 2017)