Ibis Jouy en Josas Velizy
Hotel amb aparcament gratuït i a prop de l'atractiu següent: Palau de Versalles
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Ibis Jouy en Josas Velizy





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 84 €
taxes i impostos inclosos
19 d’ag. - 20 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 2 llits individuals

Habitació estàndard, 2 llits individuals
El més destacat
Calefacció
Armari rober o de rebost
Servei de neteja diari
Escriptori
Planxa i post de planxar
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 1 llit doble

Habitació estàndard, 1 llit doble
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Calefacció
Bany privat
Armari rober o de rebost
Servei de neteja diari
Escriptori
Planxa i post de planxar
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Domaine de la Cour Roland,, Jouy-en-Josas, Ile-de-France, 78350
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Nemea Appart Hotel Europe Velizy Villacoublay
Nemea Appart Hotel Europe Velizy Villacoublay
- Piscina
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Serveis de bugaderia
8.2 de 10, Molt bé, 253 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 5.53 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 12.90 EUR per adult i 6.45 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 5 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit, Chèques-Vacances de l'ANCV, pagaments realitzats amb el mòbil i efectiu.
S'inclouen les següents opcions de pagament amb el mòbil: Google Pay, Apple Pay i Samsung Pay.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
Ibis Jouy En Josas Velizy Hotel
Ibis Jouy En Josas Velizy
Ibis Jouy en Josas Velizy Hotel
Ibis Jouy en Josas Velizy Jouy-en-Josas
Ibis Jouy en Josas Velizy Hotel Jouy-en-Josas
Preguntes freqüents
Opinions: Ibis Jouy en Josas Velizy
Opinions
8,6
Excel·lent
8,8/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
6,0/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
31 de març de 2025
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Peggy
Viatge de negocis
24 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Très bien
Peggy
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Laetitia
Viatge de negocis
13 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Personnel et hiotel au TOP
Laetitia
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
FRANCOISE
Viatge en parella, Viatge en família
27 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
FRANCOISE
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Hafida
5 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Parfait !
Hafida
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Laurent
12 de des. de 2024
Laurent
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Xavier
Viatge de negocis
14 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Xavier
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
10 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tres bel accueil du personnel.
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
MARIE
Viatge de negocis
25 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MARIE
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
Gaetan
Viatge de negocis
20 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Gaetan
Estada de 3 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Aymeric-Charles
14 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Aymeric-Charles
Estada d’1 nit (ag. 2024)
4/10, Deficient
A.
Viatge en família
4 de juny de 2024
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
A.
Estada de 3 nits (maig 2024)
4/10, Deficient
Sunanda, New York City
25 de juny de 2011
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
Would recommend the hotel to friends
Sunanda
Últimes tendències a Expedia
Hotels