Baguss Hotel and Serviced Apartment

Allotjament de 3.0 estrelles
Hotel amb un restaurant i a prop de l'atractiu següent: Centre Comercial KSL City

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Baguss Hotel and Serviced Apartment

Suite | Caixa forta a l'habitació, escriptori i planxa i posts de planxar
Exterior
Entrada de l'allotjament
Recepció
Suite | Caixa forta a l'habitació, escriptori i planxa i posts de planxar

Opinions

7,2 sobre 10,

Serveis populars

  • Esmorzar disponible
  • Aparcament disponible
  • Servei de neteja
  • Servei de recepció obert les 24 hores
  • Wifi gratuïta
  • Aire condicionat

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions

Habitació familiar

El més destacat

Aire condicionat
Frigorífic complet/congelador
Televisor LED
Un assecador de cabells
Un bidet
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Caixa forta
  • 30 metres quadrats
  • Capacitat per a 5
  • 2 llits de matrimoni O BÉ 1 llit de matrimoni i 2 llits individuals

Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni

El més destacat

Aire condicionat
Frigorífic complet/congelador
Televisor LED
Un assecador de cabells
Un bidet
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Caixa forta
  • 25 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni

Habitació Deluxe, 2 llits individuals

El més destacat

Aire condicionat
Frigorífic complet/congelador
Televisor LED
Un assecador de cabells
Un bidet
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Caixa forta
  • 25 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 2 llits individuals

Habitació estàndard, 1 llit de matrimoni, no fumadors

El més destacat

Aire condicionat
Frigorífic complet/congelador
Televisor LED
Un assecador de cabells
Un bidet
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Caixa forta
  • 25 metres quadrats
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni

Habitació amb dos llits individuals estàndard, sense finestres

El més destacat

Aire condicionat
Frigorífic complet/congelador
Televisor LED
Un assecador de cabells
Un bidet
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Caixa forta
  • 20 metres quadrats
  • Capacitat per a 2
  • 2 llits individuals

Suite

El més destacat

Aire condicionat
Frigorífic complet/congelador
Televisor LED
Un assecador de cabells
Un bidet
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Caixa forta
  • 46 metres quadrats
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni gran
Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
Plaza Mentari (Suncity), Jalan Kuning, Taman Pelangi, Johor Bahru, Johor, 80400

Què hi ha als voltants

  • Plaça Pelangi - 7 minuts a peu - 0.6 km
  • Centre Comercial KSL City - 15 minuts a peu - 1.3 km
  • Complex de Duanes, Immigració i Quarantena de Johor Bahru - 2 minuts en cotxe - 1.5 km
  • Johor Bahru City Square - 2 minuts en cotxe - 1.9 km
  • Komtar JBCC - 2 minuts en cotxe - 1.9 km

Com moure’s per la zona

  • JB Sentral: 6 min en cotxe
  • Kranji Station: 8 min en cotxe
  • Aeroport de Singapur-Seletar (XSP): a 32 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Warakuya Japanese Restaurant - ‬3 minuts a peu
  • ‪Rosmarino Italian Restaurant - ‬2 minuts a peu
  • ‪Song City 星光大道 - ‬12 minuts a peu
  • ‪Cheelicious Bakery & Cafe - ‬2 minuts a peu
  • ‪Yara Yara Cafe - ‬10 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Baguss Hotel and Serviced Apartment

Hotel a prop de Centre Comercial KSL City
Baguss Hotel and Serviced Apartment, amb Komtar JBCC a prop, ofereix comoditats com ara un restaurant. No perdis la connexió gràcies a la wifi gratuïta a l'habitació.
També gaudiràs dels avantatges següents durant la teva estada:
  • Esmorzar d'estil bufet (de pagament), aparcament (de pagament) i servei de transport per la zona
  • Caixa forta a la recepció, premsa gratuïta al vestíbul i magatzem d'equipatge
  • Servei de recepció obert les 24 hores, ascensor i assistència turística i per a la compra d'entrades
Característiques de l'habitació
Les 99 habitacions tenen comoditats com ara aire condicionat. Així mateix, s'inclouen serveis i instal·lacions com wifi gratuïta i caixes fortes.
Entre els serveis i les instal·lacions extres, s'inclou el següent:
  • Banys que ofereixen dutxes i bidets
  • Armaris robers o de rebost, frigorífics/congeladors grans i servei de neteja diari

Idiomes

Anglès.

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Servei de connexió amb la platja (recàrrec)
  • Aparcament les instal·lacions (1 MYR per nit)
  • Aparcament limitat a les instal·lacions

Menjar i beguda

  • Esmorzar d'estil bufet de pagament disponible
  • Un restaurant

Restaurants a les instal·lacions

  • B

Per a famílies

  • Frigorífic congelador de mida estàndard a l'habitació
  • Llit addicional (recàrrec)

Comoditats

  • Caixa forta a la recepció
  • Magatzem d'equipatge
  • Premsa gratuïta al vestíbul
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Porter o grum
  • Servei de neteja (diari)
  • Serveis de consergeria

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Accés en cadira de rodes (pot tenir limitacions)
  • Accessibilitat en cadira de rodes
  • Ascensor

Més serveis

  • 5 plantes
  • Allotjament lliure de fum

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Es proporcionen llençols
  • Llit addicional (recàrrec)

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Assecador de cabells
  • Bany privat
  • Bidet
  • Dutxa
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Televisor LED

Menjar i beguda

  • Ampolla d'aigua gratuïta
  • Frigorífic congelador de mida estàndard

Altres

  • Aire condicionat
  • Caixa forta
  • Escriptori
  • Planxa i taula de planxar (cal sol·licitar-les)
  • Telèfon

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 00:00.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: migdia.

Instruccions especials d’entrada

El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament
Aquest allotjament no permet fer l'entrada fora de l'horari establert

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia ni de servei.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
Hi ha llits addicionals disponibles per un càrrec addicional de 50.0 MYR per nit
No hi ha bressols disponibles.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Taxes

Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:

  • Dipòsit de 100.00 MYR per estada

Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.

Extres opcionals

  • Càrrec per l'aparcament sense assistència: 1.00 MYR per nit.
  • Càrrec pel llit addicional: 50.0 MYR per nit.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i abonar un dipòsit en efectiu per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.

Informació addicional

Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall

L’allotjament també es coneix com a

Baguss Hotel Serviced Apartment Johor Bahru
Baguss Hotel Serviced Apartment
Baguss Serviced Apartment Johor Bahru
Baguss Serviced Apartment
Baguss Serviced Johor Bahru
Baguss Hotel and Serviced Apartment Hotel
Baguss Hotel and Serviced Apartment Johor Bahru
Baguss Hotel and Serviced Apartment Hotel Johor Bahru

Preguntes freqüents

Baguss Hotel and Serviced Apartment accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa aparcar a Baguss Hotel and Serviced Apartment?

Hi ha aparcament disponible per 1.00 MYR per nit. Hi ha places d'aparcament limitades a disposició dels clients.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Baguss Hotel and Serviced Apartment?

Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 00:00. No és possible fer el registre d'entrada fora de l'horari establert.

A quina hora es fa el registre de sortida a Baguss Hotel and Serviced Apartment?

Registre de sortida: migdia.

On es troba Baguss Hotel and Serviced Apartment?

Aquest hotel es troba a Districte Central i a menys de 2 km de les atraccions següents: Plaça Pelangi, Centre Comercial KSL City i Complex de Duanes, Immigració i Quarantena de Johor Bahru. Johor Bahru City Square és a 2,4 km de distància.

Opinions: Baguss Hotel and Serviced Apartment

Opinions

7,2

Bo

Puntuació 10: Excel·lent. 33 de 202 opinions
Puntuació 8: Bo. 88 de 202 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 51 de 202 opinions
Puntuació 4: Deficient. 19 de 202 opinions
Puntuació 2: Horrible. 11 de 202 opinions

7,4/10

Neteja

7,2/10

Personal i servei

4,6/10

Comoditats

6,8/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

Opinions

4/10, Deficient

Viatger verificat

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (juny 2020)

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Viatge de negocis
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació

Ok

Aircond not cold, dirty toilet, towel forgot to place and had to ask counter, and toothbrush not provided.
Estada d’1 nit (març 2020)

8/10, Bo

IK

Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
I like the carpets. I like that it's spacious. I like the price. I didn't like the ants crawling on my bed and tables. I didn't like that they took my 50 RM deposit for having a late check out without letting me know that would happen in English first.
Estada de 7 nits (febr. 2020)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Estada de 7 nits (febr. 2020)

2/10, Horrible

Viatger verificat

Estada de 2 nits (febr. 2020)

4/10, Deficient

Shan

Viatge en parella
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
I don’t like anything of this hotel. It had poo service .
Estada de 3 nits (gen. 2020)

6/10, Acceptable

Alex

Estada de 2 nits (gen. 2020)

2/10, Horrible

Viatger verificat

Viatge de negocis
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Very dirty.. Room not clean.... Room suites very dirty.. Toilet dirty... Toilet tower dirty..
Estada d’1 nit (gen. 2020)

8/10, Bo

Viatger verificat

Què li ha agradat: Personal i servei
Estada d’1 nit (gen. 2020)

2/10, Horrible

H.

Viatge en família amb nens petits
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
The room cleanliness is terrible. The floor don't think have been vacuum can see a lot of dirt. The toilet have a strong urine smell n look very yellow all around. The basin tap have a lot of black mold atain around. Pillows case look so yellowish. The whole experience for this hotel is terrible.
Estada d’1 nit (des. 2019)

8/10, Bo

Viatger verificat

Viatge de negocis, Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Good hotel.
Estada de 3 nits (oct. 2019)

6/10, Acceptable

Mohd Rosmizan

My TV is not working, ants in my room and the phone network sometime got problem, the rest is quite OK
Estada de 2 nits (set. 2019)

4/10, Deficient

Khim

Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions

Very very poor service

Last time got manager dasmond service very good, now no manager, check in 3 pm still not readily, no slepper, no tea, no tissues, no soft pillows, no hanger, said maintenance come soon but no come no TV till tomorrow 11am,indian house keeping very lazy, no speak Malay, English, no toothbrush no this no that, see above, room licking, must refund money, hope to see manager
Estada d’1 nit (set. 2019)

2/10, Horrible

Viatger verificat

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Bad bad bad

Please get rid of this hotel. Dirty room, toilet, blanket. No toiletries at all. Pls avoid
Estada d’1 nit (set. 2019)

4/10, Deficient

Khim

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Poor service from 2pm till 7pm,still gives a bad b

No TV, no toothbrush, no water and many no
Estada d’1 nit (set. 2019)

2/10, Horrible

Viatger verificat

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Didnt chge blanket whn h/keepng, n thy not deny )

This very bad hotels. Last 2017 was ok. Now very very bad. The blankeks and everything they using same , no changes. I booked for 2 nights. N im check out after 1st night. Room smelly. Not hygiene at all. Even when ask receptionist. They no deny it. I have all recorded. This very silly if hotels.com didnt take out this hotel out from list.
Estada de 2 nits (set. 2019)

6/10, Acceptable

Tan

Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions

What’s so baguss?

Pros: Cheap, no frills hotel with free parking Cons: Spoilt air con(fixed at request), dirty flooring that has never been vacuumed, no toothbrush and toothpaste, strands of hair in mini fridge(disgusting)... You get what you pay!
Estada de 2 nits (ag. 2019)

6/10, Acceptable

Abdul

Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (ag. 2019)

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Baguss Hotel@ Pelangi

Good side, affordable hotel that comes with simple free breakfast at the back of their hotel. And there's a restaurant right beside. And comfy bed to sleep in. The not so good stuff, the toilet/shower was filled with urine smell despite even watering the whole floor. The corridor was leaking water at the level I was staying. TV only has 1 channel and the Wi-Fi doesn't work too.
Estada d’1 nit (jul. 2019)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Estada d’1 nit (juny 2019)

4/10, Deficient

Abdul

Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions

Our Stay at BAGUSS

TV Channels not fully available based on the hotel info. Not sure whether bed sheets or pillow cases were replaced. But, found ants under the pillow. And, wi-fi was only found to be ok during the second day of stay. Reserved 2x queens + 1x roll-over. But, got 1x king + 2x singles
Estada de 2 nits (juny 2019)

2/10, Horrible

Avijit

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Rubbish place & service; must be delisted

Three and half stars? This place does deserve to be 2 stars also. Sites must delist it. It’s an old small building in an area of JB where there’s nothing to do around barring few restaurants. The family room bathroom doesn’t have door lock.. is that supposed to be sexy? In a family room? Room is basic, corridor is narrow and dirty. But all above are yet not the biggest problem. It’s the service. Breakfast has just four items and by 930am one of them finishes and no refill. One of the day’s there was no bread for breakfast .. as they said bakery guy didn’t deliver today. The housekeeping staff are rude loud and utterly inefficient. It took us four phonecalls yet no one delivered the toothbrush kit. Finally I had to search and go into their inventory room and take from there. Toilet rolls not kept two phone calls and yet not delivered. At checkin time, we reached 1:30pm but the guy kept saying checkin only 3pm.. hardly hotel had 30% capacity full but he kept saying only 3pm. On a weekday in a family room of two queen beds, in a secluded hotel, you can expect zero occupancy. We were a family and that reception area has no comfortable seating place. The guy cudve said ok for family room I will try to give by (2pm) but he kept saying like a tale recorder only 3pm. So what happens, since he told the same to everybody, soon at 3pm all customers came and checkin process had a small queue. All to be handled by one inefficient guy.Wifi at this hotel was v ordinary.TV reception vpoor
Estada de 2 nits (juny 2019)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Estada d’1 nit (maig 2019)

2/10, Horrible

ChengTan

Viatge en família
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
We were given a room with air con unit broke down. Made a trip to the front desk to inform and we were to wait for repair man to repair in the same room. Until much time later , realised not able to repair, we made another trip down to change room, 2nd room was also with aircon unit broken down. Finally we were given a family room but air con was very weak, made a total 3 trips to the front desk to settle stay in. Poor manpower issue, communication issues and also facilities issue. Will not come back again
Estada d’1 nit (maig 2019)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Estada d’1 nit (maig 2019)