Ranbanka Palace
Hotel de luxe amb serveis de spa i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Ranbanka Palace





Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LED
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Ventilador de sostre
Barnussos
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Suite de luxe

Suite de luxe
El més destacat
Balcó
Sala d'estar independent
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LED
Ventilador de sostre
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitori independent
Carregar totes les fotos de: Habitació Club

Habitació Club
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LED
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Ventilador de sostre
Barnussos
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble per a ús individual

Habitació doble per a ús individual
El més destacat
Sala d'estar independent
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LED
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Ventilador de sostre
Barnussos
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Circuit House Road, Jodhpur, Rajasthan, 342006
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Fairfield by Marriott Jodhpur
Fairfield by Marriott Jodhpur
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.4 de 10, Molt bé, 115 opinions
Preu actual: 48 €
taxes i impostos inclosos
19 d’ag. - 20 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Sopar de gala per la nit de Nadal (24 de desembre): 5500.00 INR per adult.
- Sopar de gala per la nit de Nadal (24 de desembre): 2500 INR per nen (6-11 anys)
- Sopar de gala de la nit de Cap d'Any (31 de desembre): 8260.00 INR per adult
- Sopar de gala de la nit de Cap d'Any (31 de desembre): 4130 INR per nen (6-12 anys)
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 750 INR per adult i 500 INR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'ús del bressol: 2000.0 INR per nit.
- Càrrec pel llit addicional: 2000.0 INR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
L'edat mínima per fer l'entrada durant les vacances de primavera és de 18 anys
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Només s'accepten reserves de clients estrangers; les persones que resideixin a la mateixa ciutat en què es troba l'allotjament no podran realitzar l'entrada
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
L'horari de la piscina és el següent: 07:00-19:00.
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
Ranbanka
Ranbanka Palace
Ranbanka Palace Hotel
Ranbanka Palace Hotel Jodhpur
Ranbanka Palace Jodhpur
Ranbanka Palace Hotel Jodhpur
Ranbanka Palace Hotel
Ranbanka Palace Jodhpur
Ranbanka Palace Hotel Jodhpur
Preguntes freqüents
Opinions: Ranbanka Palace
Opinions
7,8
Bo
7,8/10
Neteja
7,6/10
Personal i servei
6,8/10
Comoditats
7,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
31 d’oct. de 2024
Estada de 2 nits (oct. 2024)
6/10, Acceptable
Arfakhsad
3 de febr. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
price is very high and comfort, clenliness not ver
Arfakhsad
Estada de 2 nits (gen. 2024)
8/10, Bo
sandeep
Viatge en família
22 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
sandeep
Estada d’1 nit (des. 2023)
8/10, Bo
Christian
22 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Christian
Estada de 3 nits (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
VINIT
Viatge en família
27 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
VINIT
Estada de 2 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Emmett, Savusavu
Viatge en família
20 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Emmett
Estada de 3 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
19 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
18 de febr. de 2020
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Andrew
9 de gen. de 2020
Andrew
Estada d’1 nit (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
30 de nov. de 2019
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2019)
4/10, Deficient
Carolina
Viatge en grup
25 de nov. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Disappointed
Carolina
Estada d’1 nit (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Jonathan D
Viatge en grup
19 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jonathan D
Estada d’1 nit (oct. 2019)
6/10, Acceptable
Silvana
19 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Silvana
Estada d’1 nit (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
4 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
17 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Santiago
27 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice hotel, rooms are big!
Santiago
Estada d’1 nit (juny 2019)
10/10, Excel·lent
Laurelyn
27 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Beautiful heritage hotel for a wonderful price.
Laurelyn
Estada d’1 nit (març 2019)
8/10, Bo
Anna
17 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Anna
Estada de 2 nits (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Sanjay
4 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Sanjay
Estada de 2 nits (des. 2018)
8/10, Bo
Veena
7 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Veena
Estada d’1 nit (març 2018)
2/10, Horrible
Christopher
25 de febr. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
Royal Service Apartment




Christopher
4/10, Deficient
Dr. Suchet
19 de febr. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Heritage at its “Lowest”
Dr. Suchet
Estada d’1 nit (febr. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
27 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei
Heritage building
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2018)
10/10, Excel·lent
Myles, Evanston, IL
5 de nov. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Flawless
Myles
Estada de 2 nits (nov. 2017)
10/10, Excel·lent
Hoi, Seoul, Korea
11 de maig de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació