Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Nirvana Home





Opinions
7,4 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 25 €
taxes i impostos inclosos
30 de set. - 1 d’oct.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals de luxe

Habitació doble o amb dos llits individuals de luxe
El més destacat
Moblat de manera individual
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LCD
Matalàs d'escuma viscoelàstica
Dormitoris
Ventilador de sostre
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals empresarial, 1 llit de matrimoni gran, fumadors

Habitació doble o amb dos llits individuals empresarial, 1 llit de matrimoni gran, fumadors
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LCD
Matalàs d'escuma viscoelàstica
Dormitoris
Ventilador de sostre
Bany privat
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació executiva

Habitació executiva
El més destacat
Moblat de manera individual
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LCD
Matalàs d'escuma viscoelàstica
Dormitoris
Ventilador de sostre
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Teeja mata ka mandir, Pan gali, Jodhpur, Rajasthan, 342001
Sobre aquest allotjament
Nirvana Home
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar complet: entre 200 i 1000 INR per adult, i entre 200 i 1000 INR per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel llit addicional: 800.0 INR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
L’allotjament també es coneix com a
Nirvana Home Hotel Jodhpur
Nirvana Home Hotel
Nirvana Home Jodhpur
Nirvana Home Hotel
Nirvana Home Jodhpur
Nirvana Home Hotel Jodhpur
Preguntes freqüents
Opinions: Nirvana Home
Opinions
7,4
Bo
7,0/10
Neteja
8,2/10
Personal i servei
6,8/10
Comoditats
7,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en grup
9 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (set. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
29 d’abr. de 2025
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Chris
Viatge en parella
10 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Neteja
Chris
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Monique Laura
17 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Magnífico
Monique Laura
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Grace
Viatge en grup
19 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Grace
Estada de 3 nits (oct. 2024)
2/10, Horrible
Viatger verificat
8 de març de 2020
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
Elizabeth
Viatge en grup
8 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Very Good


Elizabeth
Estada de 2 nits (febr. 2020)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge en família
6 de gen. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
27 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada de 4 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
KAP YUEL
5 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
KAP YUEL
Estada d’1 nit (des. 2019)
8/10, Bo
Pat, Australia
8 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Pat
Estada de 4 nits (oct. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
3 de maig de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge en grup
15 de febr. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2019)
2/10, Horrible
Viatger verificat
14 de febr. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2019)
6/10, Acceptable
Jane
11 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
Basic hotel, nice restaurant staff, poor bathroom
Jane
Estada de 2 nits (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
11 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2019)
8/10, Bo
Ian
9 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good staff
Ian
Estada de 2 nits (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Peter, Perth. West Australia
6 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Peter
Estada de 4 nits (oct. 2018)