Galeria de fotos de l’allotjament Jee Ri Haveli





Opinions
7,4 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Balcó o pati
Llar de foc
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LED
Ventilador de sostre
Dormitoris
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Balcó o pati
Llar de foc
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LED
Ventilador de sostre
Dormitoris
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Near, Raj Mahal Sr. Sec.School, Gulab Sagar, Jodhpur, Rajasthan, 342001
Sobre aquest allotjament
Jee Ri Haveli
Allotjaments similars

The Ummed Jodhpur Palace Resort & Spa
The Ummed Jodhpur Palace Resort & Spa
- Piscina
- Spa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
6.2 de 10, 67 opinions
Preu actual: 130 €
taxes i impostos inclosos
29 d’oct. - 30 d’oct.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Sopar de gala de la nit de Cap d'Any (31 de desembre): 600.00 INR per adult
- Sopar de gala de la nit de Cap d'Any (31 de desembre): 400 INR per nen (6-10 anys)
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar a la carta: 250 INR per adult i 150 INR per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 500 INR per vehicle només l'anada.
- Càrrec pel llit addicional: 600 INR per nit.
- Els pagaments amb targeta de crèdit estan subjectes a un recàrrec del 50 %.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Jee Ri Haveli
Jee Ri Haveli Hotel
Jee Ri Haveli Hotel Jodhpur
Jee Ri Haveli Jodhpur
Jee Ri Haveli Hotel
Jee Ri Haveli Jodhpur
Jee Ri Haveli Hotel Jodhpur
Preguntes freqüents
Opinions: Jee Ri Haveli
Opinions
7,4
Bo
7,4/10
Neteja
7,8/10
Personal i servei
7,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
6,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
15 d’ag. de 2024
Estada de 3 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
Rakesh
Viatge en família
11 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rakesh
Estada d’1 nit (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Kiran
22 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice stay
Kiran
Estada d’1 nit (ag. 2022)
2/10, Horrible
Dinesh
Viatge en família
1 de febr. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
This stupid policy of Hotels.com must change
Dinesh
Estada de 3 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Edward
24 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Very friendly host and a great place to stay
Edward
Estada d’1 nit (març 2019)
10/10, Excel·lent
Patrick
28 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rooftop view to the fort
Patrick
Estada de 2 nits (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
12 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2018)
10/10, Excel·lent
Swee Yim
10 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Right Place to Stay!
Swee Yim
Estada d’1 nit (nov. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
17 de nov. de 2018
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2018)
6/10, Acceptable
Hiho, Toulouse
26 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
There is no swimming pool
Hiho
Estada de 2 nits (març 2018)
8/10, Bo
Anthony, victoria, canada
12 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fantastic time in Jodhpur
Anthony
Estada de 3 nits (març 2018)
6/10, Acceptable
Danitza
31 de gen. de 2018
Regular
Danitza
Estada de 2 nits (gen. 2018)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
24 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nice location and friendly people but some flaws
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2018)
8/10, Bo
Fred
4 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Guest house à proximité du bazar
Fred
Estada d’1 nit (des. 2017)
4/10, Deficient
Viatger verificat
14 de des. de 2017
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2017)
10/10, Excel·lent
Eric, Jodhpur
23 de jul. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
very good place . Owners are very nice and helpful
Eric
Estada de 2 nits (jul. 2017)
10/10, Excel·lent
Aamir Mansoor Ahmed
9 de des. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good hotel and co-operative owner and staff.
Aamir Mansoor Ahmed
8/10, Bo
Viatger verificat
24 de gen. de 2014
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Muy bueno !!!
Viatger verificat
2/10, Horrible
Saurabh, Delhi
10 de gen. de 2014
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Saurabh
2/10, Horrible
Adripemoff, Argentina
26 de març de 2013
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Horrible
Adripemoff
4/10, Deficient
Viatger verificat
20 de març de 2013
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Experience at Ji ri Haveli
Viatger verificat
8/10, Bo
jp.bhatt, India
18 de març de 2013
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Good stay
jp.bhatt
8/10, Bo
LAU
19 de febr. de 2013
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
位置佳,近鐘樓,離城堡也 不遠
LAU
8/10, Bo
J. Brist
26 de gen. de 2013
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Ganske greit
J. Brist
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
4 de gen. de 2013
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació