Happy Hotel Manaíra

Allotjament de 2.5 estrelles
Hotel amb esmorzar gratuït i a prop de l'atractiu següent: Platja de Tambaú

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Happy Hotel Manaíra

Terrassa o pati
Terrassa o pati
Esmorzar diari d'estil bufet gratuït
Recepció
Terrassa o pati

Serveis populars

  • Aparcament disponible
  • Spa
  • Piscina
  • Esmorzar inclòs
  • S’admeten animals
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Opcions d’habitació

Habitació superior

9,2 sobre 10
Fantàstic
(23 opinions)

El més destacat

Dormitoris
Bany privat
Entrada amb clau mòbil
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit doble
Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
Av. João Maurício 1185, João Pessoa, PB, 58038000

Què hi ha als voltants

  • Platja de Manaíra - 3 minuts a peu - 0.3 km
  • Platja de Tambaú - 15 minuts a peu - 1.3 km
  • Platja de Cabo Branco - 2 minuts en cotxe - 1.9 km
  • Escultura de Tamandaré - 2 minuts en cotxe - 1.9 km
  • Centre Comercial Manaíra - 3 minuts en cotxe - 1.9 km

Com moure’s per la zona

  • Jardim Camboinha Station: 15 min en cotxe
  • Aeroport Internacional de Joao Pessoa-Presidente Castro Pinto (JPA): a 39 min en cotxe

Restaurants

  • ‪HDO Hamburguer de Origem - ‬5 minuts a peu
  • ‪Vila Gourmet - ‬4 minuts a peu
  • ‪Brasa - Espetos e Petiscos - ‬6 minuts a peu
  • ‪Moenda - ‬5 minuts a peu
  • ‪Le Víssimo - ‬4 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Happy Hotel Manaíra

Hotel a prop de Platja de Tambaú
Happy Hotel Manaíra ofereix comoditats com ara un esmorzar d'estil bufet gratuït i una terrassa superior. No perdis la connexió gràcies a la wifi gratuïta a l'habitació.
Entre els altres avantatges d'aquest hotel, s'inclouen els següents:
  • Una piscina a l'aire lliure
  • Aparcament (de pagament) i servei de recepció obert les 24 hores
  • A les opinions dels clients es parla molt bé de l'amabilitat del personal
Característiques de l'habitació
A Happy Hotel Manaíra, totes les habitacions ofereixen serveis i instal·lacions com ara wifi gratuïta.

Idiomes

Portuguès.

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Velocitat de la wifi a l'habitació: 250 Mbps o més (de 3 a 5 persones, o un màxim de 10 dispositius)
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Aparcament les instal·lacions (15 BRL per dia)

Menjar i beguda

  • Esmorzar d'estil bufet gratuït disponible cada dia de 06:30 a 10:00

Activitats

  • Piscina a l'aire lliure

Per a famílies

  • Piscina a l'aire lliure

Comoditats

  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Servei de neteja (cal sol·licitar-lo)

Exterior

  • Terrassa superior

Spa

  • Serveis de spa

Accessibilitat

  • Sense ascensor

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Es proporcionen llençols

Altres

  • Entrada amb clau mòbil

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 01:00.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: migdia.

Instruccions especials d’entrada

Els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació per rebre les instruccions per fer l'entrada. El personal de recepció els estarà esperant.
Aquest allotjament no permet fer l'entrada fora de l'horari establert
Per tal d'organitzar l'entrada, contacta amb l'allotjament com a mínim amb 72 hores d'antelació mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

S'admeten animals de companyia per un càrrec addicional: 30.00 BRL per animal de companyia per dia.
Els animals de servei són benvinguts i no cal abonar cap càrrec
Només es poden portar gossos i gats
2 en total (fins a 15 kg per animal de companyia)

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
Hi ha llits addicionals disponibles per un càrrec addicional de 120.0 BRL per dia

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Taxes

Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:

  • El dipòsit s'ha de pagar mitjançant una transferència bancària en un termini de 72 hores un cop feta la reserva.

Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.

Extres opcionals

  • Càrrec per l'aparcament sense assistència: 15.00 BRL per dia.
  • Càrrec per animals de companyia: 30.00 BRL per animal de companyia per dia.
  • No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
  • Càrrec pel llit addicional: 120.0 BRL per dia.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

Informació addicional

Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
Cal reservar els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva

L’allotjament també es coneix com a

Happy Manaíra
Happy Hotel Manaíra Hotel
Happy Hotel Manaíra João Pessoa
Happy Hotel Manaíra Hotel João Pessoa

Preguntes freqüents

Happy Hotel Manaíra té piscina?

Sí, aquest allotjament té una piscina a l'aire lliure.

Happy Hotel Manaíra accepta animals de companyia?

Sí, aquest hotel admet gats i gossos (2 com a màxim) que pesin fins a 15 kg cadascun. Es cobra una taxa de 30.00 BRL per animal de companyia i per dia. No cal pagar cap taxa en el cas dels animals de servei.

Quant costa aparcar a Happy Hotel Manaíra?

Hi ha aparcament disponible per 15.00 BRL per dia.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Happy Hotel Manaíra?

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 01:00. No és possible fer el registre d'entrada fora de l'horari establert.

A quina hora es fa el registre de sortida a Happy Hotel Manaíra?

Registre de sortida: migdia.

On es troba Happy Hotel Manaíra?

Aquest hotel es troba a Manaíra i a menys de 15 min a peu de les atraccions següents: Platja de Manaíra i Platja de Tambaú. MAG Shopping i Monument a la Salutació al Sol també són a menys de 15 min.

Opinions: Happy Hotel Manaíra

Opinions

8,6

Excel·lent

Puntuació 10: Excel·lent. 136 de 248 opinions
Puntuació 8: Bo. 59 de 248 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 29 de 248 opinions
Puntuació 4: Deficient. 15 de 248 opinions
Puntuació 2: Horrible. 9 de 248 opinions

8,8/10

Neteja

8,4/10

Personal i servei

7,4/10

Comoditats

8,4/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

8,2/10

Respecte al medi ambient

Opinions

10/10, Excel·lent

sergio, Ilha de Itamaracá

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hotel muito bom. ... voltarei mais vezes ... recomendo
Estada de 3 nits (jul. 2025)

10/10, Excel·lent

ELISANDRA

Viatge en família amb nens petits
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Bem localizado;
Estada d’1 nit (juny 2025)

8/10, Bo

EDILSON

Què li ha agradat: Personal i servei
Estada d’1 nit (maig 2025)

6/10, Acceptable

giovanna

Què li ha agradat: Neteja
Estada de 3 nits (abr. 2025)

8/10, Bo

WASHINGTON

Estada d’1 nit (abr. 2025)

8/10, Bo

Ione Maria

Què li ha agradat: Personal i servei

Gentileza e presteza no bem estar dos hóspedes

Estada de 6 nits (abr. 2025)

6/10, Acceptable

Danillo

Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (abr. 2025)

10/10, Excel·lent

ADALBERTO C LEITE

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (abr. 2025)

6/10, Acceptable

Genaldo

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Ruim

Atendimento da Recepção ruim, o pessoal mal responde um bom dia, o quarto que colocaram agente estava com a tomada próxima a cama solta com fio exposto, pedi para trocar de quarto mas acho que a recepcionista não gostou muito pois a mesma disse que não tinha como levar a chave pra gente ver o outro quarto pq estava só na recepção e pediu que agente descesse para pegar a chave, então meu esposo desceu e foi pegar a chave de outro quarto já que o que colocaram agente estava com a única tomada que tinha no quarto estava com o fio descascado piscina não tinha como usar porque estava em manutenção mais só foi avisado na chegada, coisa que achei muito errado, quero parabenizar as meninas da limpeza e as meninas do café da manhã muito educadas
Estada de 2 nits (abr. 2025)

10/10, Excel·lent

Larissa

Estada d’1 nit (abr. 2025)

10/10, Excel·lent

Diego

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Estada d’1 nit (abr. 2025)

10/10, Excel·lent

Joao

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (abr. 2025)

8/10, Bo

JEFFERSON

Estada de 7 nits (abr. 2025)

2/10, Horrible

Viatger verificat

Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (abr. 2025)

10/10, Excel·lent

Gleicimara

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (abr. 2025)

10/10, Excel·lent

Amanda

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelente em tudo
Estada d’1 nit (abr. 2025)

10/10, Excel·lent

Amanda

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Perfeita tudo limpinho
Estada de 2 nits (abr. 2025)

10/10, Excel·lent

Michell

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (març 2025)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Amamos tudo

Todos os colaboradores extremamente educados, prestativos e preparados para ajudar em qualquer situação. Quarto super espaçoso, café da manhã delicioso, localização excelente.
Estada de 3 nits (març 2025)

6/10, Acceptable

Alessandro

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Decepcionado com atendentes da Recepçãp

Estadua otima, cafe da manha pouca variedade, mesma coisas todos os 5 dias que ficamos hospedados, atendimento de uma senhora que muito mal educada. Amiga ficou boba com atendendete da noite com seu tratamento a ela.
Estada d’1 nit (març 2025)

10/10, Excel·lent

Onofre

Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 4 nits (març 2025)

10/10, Excel·lent

Francisco

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Excelente hotel

Minha experiência nesse hotel foi muito boa
Estada de 2 nits (març 2025)

6/10, Acceptable

Michel

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Razoável, não colocam cobertas no quarto, a troca de lençóis são de 3 em 3 dias, barulho enorme no andar de cima, meia noite a qualquer hora.
Estada de 4 nits (març 2025)

8/10, Bo

Marcos

Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (març 2025)

8/10, Bo

Heliarkim Junio

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Bem na média

É hotel de condominio de moradores. Um pouco velho e mal cuidado, os donos de cada apê nao cuidam bem. Mas é muito bem localizado, é o que vale a pena
Estada de 6 nits (febr. 2025)