Happy Hotel Manaíra
Hotel amb esmorzar gratuït i a prop de l'atractiu següent: Platja de Tambaú
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Happy Hotel Manaíra





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
El més destacat
Dormitoris
Bany privat
Entrada amb clau mòbil
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Av. João Maurício 1185, João Pessoa, PB, 58038000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Rede Andrade Solmar
Rede Andrade Solmar
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
8.2 de 10, Molt bé, 996 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- El dipòsit s'ha de pagar mitjançant una transferència bancària en un termini de 72 hores un cop feta la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 15.00 BRL per dia.
- Càrrec per animals de companyia: 30.00 BRL per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec pel llit addicional: 120.0 BRL per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
Cal reservar els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L’allotjament també es coneix com a
Happy Manaíra
Happy Hotel Manaíra Hotel
Happy Hotel Manaíra João Pessoa
Happy Hotel Manaíra Hotel João Pessoa
Preguntes freqüents
Opinions: Happy Hotel Manaíra
Opinions
8,4
Molt bo
8,8/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
7,0/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
16 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
Michel
Viatge en família
12 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Michel
Estada de 4 nits (març 2025)
8/10, Bo
Marcos
10 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Marcos
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Heliarkim Junio
9 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bem na média
Heliarkim Junio
Estada de 6 nits (febr. 2025)
4/10, Deficient
helio da silva vieira
Viatge en família
5 de març de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
helio da silva vieira
Estada de 5 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Michele
4 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Michele
Estada de 6 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
André
1 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
André
Estada d’1 nit (febr. 2025)
2/10, Horrible
Edson
23 de febr. de 2025
Edson
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
RODRIGO
Viatge de negocis
16 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
RODRIGO
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Jose Luiz
15 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Reclamação
Jose Luiz
Estada de 3 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Alcinei l
Viatge en família
13 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alcinei l
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Carlos
3 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Muito confortável
Carlos
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Rosilene S
2 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Avaliação Happy Hotel Manaíra
Rosilene S
Estada de 3 nits (gen. 2025)
4/10, Deficient
Josean
Viatge en família
27 de gen. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei
Josean
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
rogerio
Viatge en família
19 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
rogerio
Estada de 3 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Margareth
17 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Margareth
Estada de 5 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Darly
13 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Darly
Estada de 7 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Lucivanda
Viatge en família
12 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelente
Lucivanda
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
12 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Precisa melhorar o atendimento da recepção.
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
5 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelente hotel, voltarei mais vezes
Viatger verificat
Estada de 5 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Erisce Maria
Viatge en família
28 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Incrível
Erisce Maria
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
MARINA
Viatge en família
27 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MARINA
Estada de 3 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Edclene Cabral
23 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Recomendo
Edclene Cabral
Estada de 2 nits (des. 2024)
8/10, Bo
NATALIA
21 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
NATALIA
Estada de 3 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Marcelo
17 de des. de 2024
Marcelo
Estada d’1 nit (des. 2024)