Happy Hotel Manaíra
Hotel amb esmorzar gratuït i a prop de l'atractiu següent: Platja de Tambaú
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Happy Hotel Manaíra





Serveis populars
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
9,2 sobre 10
Fantàstic
(23 opinions)
El més destacat
Dormitoris
Bany privat
Entrada amb clau mòbil
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Av. João Maurício 1185, João Pessoa, PB, 58038000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Rede Andrade Solmar
Rede Andrade Solmar
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
8.2 de 10, Molt bé, 1.002 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- El dipòsit s'ha de pagar mitjançant una transferència bancària en un termini de 72 hores un cop feta la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 15.00 BRL per dia.
- Càrrec per animals de companyia: 30.00 BRL per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec pel llit addicional: 120.0 BRL per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
Cal reservar els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L’allotjament també es coneix com a
Happy Manaíra
Happy Hotel Manaíra Hotel
Happy Hotel Manaíra João Pessoa
Happy Hotel Manaíra Hotel João Pessoa
Preguntes freqüents
Opinions: Happy Hotel Manaíra
Opinions
8,6
Excel·lent
8,8/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
7,4/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
8 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
ELISANDRA
Viatge en família amb nens petits
23 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
ELISANDRA
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
EDILSON
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
EDILSON
Estada d’1 nit (maig 2025)
6/10, Acceptable
giovanna
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja
giovanna
Estada de 3 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
WASHINGTON
4 de maig de 2025
WASHINGTON
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Ione Maria
3 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Gentileza e presteza no bem estar dos hóspedes
Ione Maria
Estada de 6 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Danillo
30 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Danillo
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
ADALBERTO C LEITE
30 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ADALBERTO C LEITE
Estada de 2 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Genaldo
29 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ruim
Genaldo
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Larissa
28 d’abr. de 2025
Larissa
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Diego
28 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Diego
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Joao
28 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Joao
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
JEFFERSON
23 d’abr. de 2025
JEFFERSON
Estada de 7 nits (abr. 2025)
2/10, Horrible
Viatger verificat
16 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació



Viatger verificat
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Gleicimara
15 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gleicimara
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Amanda
12 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Amanda
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Amanda
11 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Amanda
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Michell
31 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Michell
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
28 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Amamos tudo
Viatger verificat
Estada de 3 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
Alessandro
20 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Decepcionado com atendentes da Recepçãp
Alessandro
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Onofre
19 de març de 2025
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Onofre
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Francisco
16 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelente hotel
Francisco
Estada de 2 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
Michel
Viatge en família
12 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Michel
Estada de 4 nits (març 2025)
8/10, Bo
Marcos
10 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Marcos
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Heliarkim Junio
9 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bem na média
Heliarkim Junio
Estada de 6 nits (febr. 2025)