Grand Hotel Praha

Allotjament de 4.0 estrelles
Hotel a Jicin amb 2 restaurants i spa complet

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Grand Hotel Praha

Tractaments corporals i tractaments d'hidroteràpia
Suite Comfort, 1 llit de matrimoni gran | Minibar, caixa forta a l'habitació i cortines opaques
Façana frontal de l'allotjament
Habitació estàndard | Minibar, caixa forta a l'habitació i cortines opaques
Tractaments corporals i tractaments d'hidroteràpia

Opinions

8,8 sobre 10,
Excel·lent

Serveis populars

  • Bar
  • Aparcament disponible
  • Piscina
  • S’admeten animals
  • Spa
  • Serveis de bugaderia
El preu actual és de 76 €
taxes i impostos inclosos
29 de juny - 30 de juny

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions

Suite Comfort, 1 llit de matrimoni gran

El més destacat

Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor LCD
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Articles de tocador de disseny
Bany privat
Minibar
  • 30 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni gran

Habitació doble estàndard, 1 llit de matrimoni gran

El més destacat

Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor LCD
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Articles de tocador de disseny
Bany privat
Minibar
  • 16 metres quadrats
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni gran

Habitació estàndard

El més destacat

Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor LCD
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Articles de tocador de disseny
Bany privat
Minibar
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit doble

Suite presidencial, 2 dormitoris

El més destacat

Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor LCD
2 Dormitoris
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Articles de tocador de disseny
Bany privat
  • 50 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 4
  • 1 llit de matrimoni gran i 2 llits individuals
Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
Husova 310, Jicin, 506 01

Què hi ha als voltants

  • Porta Valdice - 6 minuts a peu - 0.6 km
  • Església de Sant Jaume el Major - 6 minuts a peu - 0.6 km
  • Centre d'Informació Turística de Jicin - 8 minuts a peu - 0.7 km
  • Sinagoga Barroca - 9 minuts a peu - 0.8 km
  • Centre aquàtic de Jičín - 9 minuts a peu - 0.8 km

Com moure’s per la zona

  • Jicin Station: 8 min a peu
  • Aeroport de Praga-Václav Havel (PRG): a 108 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Café Všehochuť - ‬6 minuts a peu
  • ‪Ice Caffe Adria - ‬4 minuts a peu
  • ‪Kebab House - ‬10 minuts a peu
  • ‪Gufo caffé - ‬9 minuts a peu
  • ‪Casa De Piedra - ‬9 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Grand Hotel Praha

Hotel de 4 estrelles a prop d'una estació de tren
Un esmorzar d'estil bufet gratuït, un servei de connexió amb l'aeroport i una terrassa són només algunes de les comoditats que ofereix Grand Hotel Praha. Regala't un tractament d'hidroteràpia, un tractament amb embolcall corporal o una exfoliació corporal a l'spa de les instal·lacions. Els dos restaurants de les instal·lacions ofereixen cuina internacional i més. No perdis la connexió gràcies a la wifi gratuïta a l'habitació. A més, els clients tenen una cafeteria i un jardí a la seva disposició.
Entre els avantatges addicionals, s'inclouen els següents:
  • Una piscina coberta
  • Aparcament (de pagament), servei de connexió d'anada i tornada amb l'aeroport (de pagament) i sala de banquets
  • Televisió al vestíbul, sales de massatge o tractament i atenció multilingüe
  • Billar, premsa gratuïta al vestíbul i ascensor
Característiques de l'habitació
A Grand Hotel Praha, totes les habitacions disposen de serveis i instal·lacions com ara wifi gratuïta i caixes fortes. Així mateix, s'inclouen habitacions insonoritzades i minibars.
Entre les comoditats extres, s'inclou el següent:
  • Banys que ofereixen articles de tocador de disseny i dutxes
  • Televisors LCD de 32 polzades amb canals prèmium
  • Calefacció, servei de neteja diari i telèfons

Idiomes

Txec, anglès i rus.

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi i Internet per cable gratuïts
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Aparcament gratuït fora de les instal·lacions
  • Servei de transport a l'aeroport (anada i tornada) obert les 24 hores (recàrrec)
  • Aparcament les instal·lacions (125 CZK per nit)

Menjar i beguda

  • Esmorzar d'estil bufet gratuït cada dia disponible
  • 2 restaurants
  • Un bar
  • Una cafeteria

Restaurants a les instal·lacions

  • Praha Restaurant

Activitats

  • Piano
  • Piscina coberta
  • Raquetbol o esquaix
  • Sauna
  • Spa complet
  • Taula de billar
  • Televisor en espais comuns

Per a famílies

  • Bugaderia
  • Habitacions insonoritzades
  • Llit addicional (recàrrec)
  • Piscina coberta

Comoditats

  • Bugaderia
  • Caixa forta a la recepció
  • Magatzem d'equipatge
  • Premsa gratuïta al vestíbul
  • Servei de recepció durant un horari limitat

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Atenció multilingüe
  • Servei de neteja (diari)
  • Serveis per a casaments

Serveis empresarials

  • 60 metres quadrats d'espai per a conferències
  • Sala de reunions

Exterior

  • Jardí
  • Terrassa

Spa complet

  • Embolcalls corporals
  • Exfoliacions corporals
  • Hidroteràpia
  • Massatge
  • Sales de tractaments de spa

Accessibilitat

  • Ascensor

Més serveis

  • Allotjament lliure de fum
  • Llar de foc al vestíbul
  • Sala de banquets

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Cortines opaques
  • Es proporcionen llençols
  • Llit addicional (recàrrec)

Bany

  • Articles de tocador de disseny
  • Assecador de cabells
  • Bany privat
  • Dutxa
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Televisor LCD de 32 polzades amb canals prèmium

Menjar i beguda

  • Minibar

Altres

  • Caixa forta
  • Calefacció
  • Habitacions insonoritzades
  • Telèfon

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 19:00.
L'entrada més tard de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: 11:00.

Instruccions especials d’entrada

Aquest allotjament ofereix un servei de trasllat des de l'aeroport (poden aplicar-se recàrrecs); els clients han de contactar amb l'allotjament 48 hores abans de l'arribada mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva
L'horari de la recepció és el següent: 07:00-19:00, cada dia
Els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació per rebre les instruccions per fer l'entrada; la recepció compta amb personal durant un horari limitat
Per tal d'organitzar l'entrada, contacta amb l'allotjament amb antelació mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Si tens previst arribar més tard de les 19:00, contacta amb l'allotjament amb antelació mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva

Mètodes d’accés

Recepció (horari limitat)

Animals de companyia

S'admeten animals de companyia per un càrrec addicional: 250 CZK per animal de companyia per nit.
Els animals de servei són benvinguts i no cal abonar cap càrrec
Només es poden portar gossos
Pes màxim: 30 kg per animal de companyia

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
Hi ha llits addicionals disponibles per un càrrec addicional de 500 CZK per nit
No hi ha bressols disponibles.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Extres opcionals

  • Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 3000 CZK per vehicle l'anada i la tornada.
  • Càrrec per l'aparcament sense assistència: 125 CZK per nit.
  • Càrrec per animals de companyia: 250 CZK per animal de companyia per nit.
  • No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
  • Càrrec pel llit addicional: 500 CZK per nit.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.

Informació addicional

Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva

L’allotjament també es coneix com a

Grand Hotel Praha Jicin
Grand Praha Jicin
Grand Hotel Praha Hotel
Grand Hotel Praha Jicin
Grand Hotel Praha Hotel Jicin

Preguntes freqüents

Grand Hotel Praha té piscina?

Sí, aquest allotjament té una piscina coberta.

Quant costa allotjar-se a Grand Hotel Praha?

Amb data 27 de juny de 2025, els preus que s’han trobat per a una estada d’una nit per a dos adults a Grand Hotel Praha el dia 29 de juny de 2025 són d'almenys 76,15 €, amb taxes i impostos inclosos. Aquest import es basa en el preu per nit més baix que s’ha trobat en les últimes 24 hores per a estades durant els propers 30 dies. Els preus poden canviar. Tria les dates que vulguis per veure preus més precisos.

Grand Hotel Praha accepta animals de companyia?

Sí, Grand Hotel Praha admet gossos amb un pes màxim de 30 kg cadascun. Es cobra una taxa de 250 CZK per animal de companyia i per nit. No cal pagar cap taxa en el cas dels animals de servei.

Quant costa aparcar a Grand Hotel Praha?

Hi ha aparcament disponible per 125 CZK per nit. És possible aparcar a prop de manera gratuïta.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Grand Hotel Praha?

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 19:00. Es pot fer una entrada tardana durant un horari limitat.

A quina hora es fa el registre de sortida a Grand Hotel Praha?

Registre de sortida: 11:00.

Grand Hotel Praha ofereix un servei de connexió amb l'aeroport?

Sí, hi ha un servei de connexió amb l'aeroport. S'aplica la taxa següent: 3000 CZK per vehicle.

On es troba Grand Hotel Praha?

Aquest hotel amb spa es troba a Jicin i a menys de 5 min a peu de les atraccions següents: Porta Valdice i Església de Sant Jaume el Major. Centre d'Informació Turística de Jicin i Sinagoga Barroca també són a menys de 10 min. Jicin Station és a 8 min a peu.

Opinions: Grand Hotel Praha

Opinions

8,8

Excel·lent

Puntuació 10: Excel·lent. 17 de 33 opinions
Puntuació 8: Bo. 13 de 33 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 1 de 33 opinions
Puntuació 4: Deficient. 0 de 33 opinions
Puntuació 2: Horrible. 2 de 33 opinions

9,2/10

Neteja

8,2/10

Personal i servei

8,0/10

Comoditats

8,4/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

8,8/10

Respecte al medi ambient

Opinions

10/10, Excel·lent

Mary

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

It was a wonderful place to stay beautiful hitel

Estada d’1 nit (oct. 2023)

10/10, Excel·lent

Olga

Estada de 2 nits (set. 2022)

10/10, Excel·lent

Ulf

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Fantastiskt hotell

Hotellet var fantastiskt vackert och personligt. Mycket fin miljö. Centralt läge. Bra restauranger i hotellet och i närheten. Hissen var tyvärr trasig. Vi fick parkering utanför hotellet. Åker gärna hit igen
Estada de 3 nits (jul. 2022)

10/10, Excel·lent

Juanita, Antioch

Viatge en família amb nens petits
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
it is a beautiful old hotel, well maintain but the fact that they charged us for parking was very disappointed and also the main didn't clean out rooms (don't know why), she said she was come back later and never did.
Estada de 2 nits (set. 2021)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Krásné místo pro páry i pro rodinu. Byli jsme maximálně spokojení....
Estada d’1 nit (ag. 2021)

10/10, Excel·lent

Steffen

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Grand Hotel Praha

Service Top, Angestellte sehr freundlich, Sauberkeit sehr gut, Preis Leistung hervorragend, Frühstück ausreichend.
Estada d’1 nit (des. 2020)

10/10, Excel·lent

Leos

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (juny 2020)

8/10, Bo

Jaroslava

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

REPUBLIKOVÝ HOTEL V CENTRU

PŘÍJEMNÝ POBYT V REPUBLIKOVÉM HOTELU,POKOJE NAZVÁNY PODLE VÝZNAMNÝCH OSOBNOSTÍ- V POKOJI BYLY FOTOGRAFIE ZE ŽIVOTA OSOBNOSTÍ,BLÍZKO CENTRA, KLIDNÉ MÍSTO
Estada d’1 nit (juny 2020)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Lovely classic hotel , renovated to look like it would of been like years ago , good food and friendly staff. The only downside is the lack of parking as they only have 7 or 8 spaces reserved for them on the road
Estada de 2 nits (nov. 2019)

8/10, Bo

Jack

Estada de 2 nits (ag. 2019)

10/10, Excel·lent

Heather, Missoula, MT

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
This hotel is beautifully decorated. We loved the antique authenticity of the rooms. Our only complaint was the WiFi was barely available. Certain areas or devices were able to connect at times. Otherwise we thoroughly enjoyed our stay.
Estada d’1 nit (juny 2019)

8/10, Bo

Kjeld

Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Værelset var godt. Der var det, der skulle være. Smagsmæssigt bryder jeg mig ikke meget om den gammeldags og mørke stil, værelset er indrettet på.
Estada d’1 nit (maig 2019)

8/10, Bo

Romuald

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dobra lokalizacja, niezbyt urozmaicone ale dobre śniadania
Estada de 4 nits (maig 2019)

10/10, Excel·lent

Måns

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (febr. 2019)

10/10, Excel·lent

Denis

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

in zona pedonale di Jicin, otima scelta

due notti ben spese. camera molto spaziosa. tv lcd enorme. molto pulita e recentemente restrutturata. in stile retrò. ristorante italiano al piano terra. ottimo rapporto qualità/prezzo. accoglienza ottima. suggerito sicuramente.
Estada de 2 nits (oct. 2018)

2/10, Horrible

Zdenek

Què no li ha agradat: Personal i servei

Pomalé vytrácení lesku a krásy

Velké problémy s ubytováním, resp.s prací recepce. Byť je check in od 14-té hodiny, pokoj jsme neměli ještě ani v půl páté odpoledne. Předchozí telefonická komunikace se slečnou recepční úplně o ničem, skoro by člověk řekl, že tam seděla omylem. Na hotelu je z mého pohledu nepravidelného hosta, patrný jakýsi úpadek všeho, takové pomalé vytrácení dřívějšího lesku a krásy této kdysi perly Jičína.
Estada d’1 nit (oct. 2017)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Godt hotel i hyggelig by

Vi boede 2 voksne og 2 halvoksne børn i et kæmpe værelse/lejlighed. To soveværelser og et opholdsrum. Fantastiske farver og indretning på hele hotellet. Værelserne var rene og pæne. Ok, ikke prangende morgenmad i en hyggelig restaurant. Hotellet lå centralt i byen. Hyggelig by med flot torv. Her var en god turistinformation, der talte godt engelsk. Ingen aircondition på værelserne. Det var varmt. Og gågade og udendørsservering på bar lige nedenfor hotellet, så det var ikke muligt at lade vinduer stå for meget åbne pga. støj fra folk i baren, eller folk på vej hjem fra byen om natten. Vi bor her gerne igen.
Estada d’1 nit (jul. 2017)

10/10, Excel·lent

laurence

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

parfait

Un très bon hotel, La chambre était très propre, le service d'accueil est très bien. Rien à redire.
Estada de 3 nits (juny 2017)

8/10, Bo

Jensen

Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei

STAY THERE - but do not EAT there - due to staff

The hotel is an AMAZING relic of the atmosphere of the 1920's with GREAT comfort - and I can recommend all of You to STAY there - no doubt about that. But be careful about the staff in case You decide to have an evening meal in their restaurant - I had my worst and most depressing experience in any hotel - EVER. I ordered pork sriolin wapped in bacon about at about 7:30 p.m. and sat waiting and waiting. After 45 minutes I heard loud shouting from the kitchen and a lady dressed in black came and told me that I had to wait 20 minutes more because of "a miscommunication to the kitchen" - a kitchen about FIVE meters (15 feet) from the restaurant. After 50 minutes more there began a 5-minute discussion and laughter between some men in the kitchen - but NOBODY thells me anything. After 5 minutes more I went out in the kitchen where a lady apologized and told me that the food would be finished in five minutes - and I did not have to pay. After 10 minutes the food arrived - and the quiality was good - indeed. This means that the promised 20 minutes turned into 70 minutes without anybody telling me anything - all in all 115 minutes waiting time where all other guests had finished a long time ago. And the next day all staff showed an ice-cold attitude towards me - as if I had done a serious crime by sitting waiting for food for almost two hours the previous evening. But fortunately breakfast itself was fine - and it was my checkoyt-day.
Estada de 2 nits (juny 2017)

6/10, Acceptable

Viatger verificat

2/10, Horrible

Magda, Praha

Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació

mediocre stay and rude owner

We booked a junior suite for 3 nights. When we arrived we found out that the room has separate beds(we asked for one double), broken windows that would not open and with no air-conditioning (in the middle of summer) it means suffocating in old-furniture smell and heat. Room was supposed to include minibar and it was not there. We asked kindly if they could move us. Owner tried to convince us to stay in the room, telling us how noble the furniture is, telling us creepy stories about “deflorations happening on a polar bear pelt in that room” (the pelt was still there). We tried to ignore it, although already feeling awkward, we just wanted a comfortable bed for the two of us and planned a lot of hikes in the rocks, so did not plan to stay in a room during the day. They gave us a basic room with dim lighting that was obviously a former kitchen since there were some tiles on the wall and again, with no minibar. No tea making facilities, hard mattress. Still, better than a room with no air. When we were checking out, we said that we assume we will not be charged for a suite since we stayed in a basic room, to which the owner said that it is not possible to give us any discount and then, focusing on the minibar issue we mentioned in the beginning of our stay, started offending us, saying that “if we are that sort of people we should choose some other hotel in the future in which we will be able to VEGETATE, getting drunk from a minibar”. I was never treated like this in any hotel.

8/10, Bo

Pei-Hua

Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació

8/10, Bo

Sascha

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

very good place to be

amazing place. tiny city but the hotel would remind You grand hotel budapest if you know what I mean : ) very good staff at the reception, not very crowded. rooms are quite unique.

10/10, Excel·lent

Ahuva, Tel Aviv

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Very nice hotel in great location. Hotel service personnel was very friendly, and help us with our trip plan. We had family suite, including parent room children room and "living room"- and it was very comfortable in very fair price