Harbor Hotel
Hotel amb aparcament amb assistència i a prop de l'atractiu següent: Mercat de Dongmun
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Harbor Hotel





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard, vistes a la ciutat

Habitació amb dos llits individuals estàndard, vistes a la ciutat
10,0 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe, vistes parcials a l'oceà

Habitació amb dos llits individuals Deluxe, vistes parcials a l'oceà
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe

Habitació amb dos llits individuals Deluxe
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe, vistes a l'oceà

Habitació doble Deluxe, vistes a l'oceà
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

260, Imhang-ro, Jeju City, Jeju
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Jeju Oriental Hotel & Casino
Jeju Oriental Hotel & Casino
- Spa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.2 de 10, Molt bé, 1.001 opinions
Preu actual: 50 €
taxes i impostos inclosos
29 d’ag. - 30 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 8000 KRW per adult i 6000 KRW per nen (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i un sistema de seguretat
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Número de registre de l’allotjament: 6163115113
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
Puntuació nacional
Per a la comoditat dels nostres clients, li hem atorgat una classificació basada en el nostre sistema.
L’allotjament també es coneix com a
Harbor Hotel Jeju
Harbor Jeju
Harbor Hotel Hotel
Harbor Hotel Jeju City
Harbor Hotel Hotel Jeju City
Preguntes freqüents
Opinions: Harbor Hotel
Opinions
8,6
Excel·lent
8,8/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,2/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
30 de des. de 2024
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
BONGSEONG
Viatge en família
1 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
BONGSEONG
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
HaeKyung
23 de nov. de 2024
HaeKyung
Estada de 2 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
Jessica
15 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jessica
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
14 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
만족하는 숙소였습니다.
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Jessica
Viatge en parella
7 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jessica
Estada de 15 nits (oct. 2024)
6/10, Acceptable
GWAN SIK
1 de nov. de 2024
GWAN SIK
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
Karen
Viatge en parella, Viatge en grup
30 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Karen
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
Junga
Viatge de negocis
18 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Junga
Estada de 2 nits (oct. 2024)
4/10, Deficient
CHIYOEL
18 d’oct. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
CHIYOEL
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
sun e
2 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
sun e
Estada de 2 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Dae-Seok
Viatge de negocis
5 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dae-Seok
Estada de 2 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Anna
4 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice Stay
Anna
Estada de 4 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
Irene
Viatge en grup
24 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Irene
Estada de 2 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
SEONGYEOP
Viatge de negocis, Viatge en família
23 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
SEONGYEOP
Estada de 3 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
Sara
14 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sara
Estada de 3 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
David
17 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
David
Estada d’1 nit (juny 2024)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
8 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada de 3 nits (juny 2024)
8/10, Bo
Kai
26 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Kai
Estada de 3 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Jeongho
Viatge de negocis
24 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jeongho
Estada de 2 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Klaus
21 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Klaus
Estada de 4 nits (maig 2024)
8/10, Bo
Sevim
14 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sevim
Estada de 2 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
2 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (abr. 2024)
8/10, Bo
eun sun
Viatge de negocis
1 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
eun sun
Estada de 2 nits (abr. 2024)
6/10, Acceptable
자비비
25 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
자비비
Estada de 3 nits (abr. 2024)