Hotel Jastarnia
Hotel per a famílies amb spa complet i sauna
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Jastarnia





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 84 €
taxes i impostos inclosos
28 d’oct. - 29 d’oct.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostra 1 d’1 habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals

Habitació doble o amb dos llits individuals
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Balcó
Control de la temperatura
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Assecador de cabells
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Portowa 35, Jastarnia, 84-140
Sobre aquest allotjament
Hotel Jastarnia
Allotjaments similars

Best Western Hotel Jurata
Best Western Hotel Jurata
- Esmorzar inclòs
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.8 de 10, Excel·lent, 81 opinions
Preu actual: 114 €
taxes i impostos inclosos
8 de nov. - 9 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 3.00 PLN per persona i per nit.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 75 PLN per adult i 75 PLN per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 550 PLN per vehicle l'anada i la tornada.
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 20 PLN per dia.
- Càrrec per animals de companyia: 150 PLN per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec per l'ús del bressol: 25.0 PLN per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i una farmaciola
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
This property requires full payment at check-in for any bookings where payment for the stay will be made on site instead of at the time of booking.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Jastarnia
Hotel Jastarnia Hotel
Hotel Jastarnia Jastarnia
Hotel Jastarnia Hotel Jastarnia
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Jastarnia
Opinions
9,2
Fantàstic
9,6/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
10/10
Comoditats
9,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
23 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 4 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Zofia
26 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Zofia
Estada de 4 nits (maig 2024)
8/10, Bo
Marcin
24 de maig de 2024
Marcin
Estada d’1 nit (maig 2024)
8/10, Bo
Martin
7 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gut!
Martin
Estada d’1 nit (abr. 2024)
8/10, Bo
Przemyslaw
18 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Przemyslaw
Estada de 3 nits (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Malgorzata
11 de set. de 2023
Malgorzata
Estada de 2 nits (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Tony
4 de set. de 2022
Tony
Estada d’1 nit (set. 2022)
8/10, Bo
Viatger verificat
24 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
8 de juny de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (juny 2020)
10/10, Excel·lent
Michal
16 d’abr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Love it :)
Michal
Estada de 3 nits (març 2020)
8/10, Bo
Jerzy
13 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jerzy
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Katarzyna
29 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Idealny hotel na krótki weekendowy wypad nad morze
Katarzyna
Estada de 2 nits (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Wieslawa
18 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Wieslawa
Estada de 4 nits (juny 2019)
10/10, Excel·lent
sylwia
27 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
sylwia
Estada d’1 nit (maig 2019)
10/10, Excel·lent
Pawel
15 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Polecam!
Pawel
Estada d’1 nit (gen. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
11 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2018)
4/10, Deficient
Jan
28 de set. de 2018
Què no li ha agradat: Personal i servei
Jan
Estada de 3 nits (set. 2018)
10/10, Excel·lent
Lieschen
18 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Perfektes Hotel auf der Halbinsel Hel
Lieschen
Estada d’1 nit (abr. 2018)
10/10, Excel·lent
Joanna
14 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Impressed!
Joanna
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
20 de febr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Neues Hotel mit super Resturant
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
30 d’oct. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
I'll be back
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2017)
8/10, Bo
Kinga
18 de juny de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Polecam hotel, doskonała lokalizacja
Kinga
Estada de 4 nits (juny 2017)
8/10, Bo
Maciej
15 de juny de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Maciej
Estada d’1 nit (juny 2017)
10/10, Excel·lent
Anna
30 de maig de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Très bon emplacement, petit déjeuner parfait
Anna
10/10, Excel·lent
LUKASZ
18 d’abr. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació








