Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament YELLO Hotel Harmoni Jakarta





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 25 €
taxes i impostos inclosos
18 d’ag. - 19 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 7 de 7 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació (Yello Monas View)

Habitació (Yello Monas View)
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LED
Dormitoris
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Suite (Yello)

Suite (Yello)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Banyera d'hidromassatge privada (coberta)
Aire condicionat
Televisor LED
Dormitoris
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Banyera i dutxa independents
Carregar totes les fotos de: Habitació (Yello)

Habitació (Yello)
7,0 sobre 10
Bé
(6 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LED
Dormitoris
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Yello Room Monas View

Yello Room Monas View
Carregar totes les fotos de: Yello Family Suite

Yello Family Suite
Carregar totes les fotos de: Yello Room

Yello Room
Carregar totes les fotos de: Yello Suite

Yello Suite
També et pot agradar

HARRIS Hotel & Conventions Bekasi
Bekasi
- Piscina
- Spa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.4 de 10, Molt bé, 73 opinions
Preu actual: 37 €
taxes i impostos inclosos
14 d’ag. - 15 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Jalan Hayam Wuruk No. 6, Jakarta, 10120
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 120000 IDR per adult i 60000 IDR per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 330000 IDR per vehicle (només l'anada, 2 persones com a màxim).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i un detector de fum
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: Ascott Cares (Ascott Limited).
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
YELLO Hotel Harmoni Jakarta
YELLO Harmoni Jakarta
YELLO Harmoni
YELLO Hotel Harmoni
Yello Harmoni Jakarta Jakarta
Yello Hotel Harmoni Jakarta Hotel
Yello Hotel Harmoni Jakarta Jakarta
Yello Hotel Harmoni Jakarta Hotel Jakarta
Preguntes freqüents
Opinions: YELLO Hotel Harmoni Jakarta
Opinions
8,8
Excel·lent
8,6/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
5 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Teisha
25 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions


Teisha
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
josef
14 de maig de 2025
josef
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
3 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
TAEHOON
26 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
TAEHOON
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
TEMPEI
24 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
TEMPEI
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Khushil
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Khushil
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Harry
Viatge en família
16 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Harry
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
James
Viatge de negocis
6 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
James
Estada d’1 nit (abr. 2025)
4/10, Deficient
Daisuke
Viatge en família amb nens petits
24 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Daisuke
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
wilda saintiany
15 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
wilda saintiany
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Andreea
6 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Andreea
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Chun yi
Viatge de negocis
2 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
還可以




Chun yi
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Giuseppe, Effretikon
27 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Giuseppe
Estada de 27 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Romzi
23 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Romzi
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Romzi
22 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Romzi
Estada d’1 nit (gen. 2025)
4/10, Deficient
Mohamed
Viatge en grup
18 de des. de 2024
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Mohamed
Estada de 5 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Silvio
1 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Silvio
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
Qasim
30 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Qasim
Estada de 3 nits (oct. 2024)
6/10, Acceptable
Watanabe
21 d’oct. de 2024
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Watanabe
Estada de 2 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
HSIEN HUNG
16 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
HSIEN HUNG
Estada de 5 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Owen
13 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Owen
Estada d’1 nit (oct. 2024)
4/10, Deficient
Minyoung
19 de set. de 2024
Minyoung
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
Jeanette, Bathmen
Viatge en parella
18 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jeanette
Estada de 2 nits (set. 2024)
8/10, Bo
Jacob, Mawson
9 de set. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Jacob
Estada d’1 nit (set. 2024)