Samala Hotel Jakarta Cengkareng
Hotel a Jakarta amb servei de recepció les 24 hores i cafeteria
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Samala Hotel Jakarta Cengkareng





Serveis populars
El preu actual és de 24 €
taxes i impostos inclosos
5 d’ag. - 6 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LED
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Caixa forta
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe

Habitació amb dos llits individuals Deluxe
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LED
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Caixa forta
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LED
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Bullidora elèctrica
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Caixa forta
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

JL Daan Mogot Kav 2, Cengkareng, Jakarta, 11730
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 100000 IDR per adult i 80000 IDR per nen (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i targetes de dèbit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
Samala Hotel
Samala Jakarta Cengkareng
Samala
Samala Jakarta Cengkareng
Samala Hotel Jakarta Cengkareng Hotel
Samala Hotel Jakarta Cengkareng Jakarta
Samala Hotel Jakarta Cengkareng Hotel Jakarta
Preguntes freqüents
Opinions: Samala Hotel Jakarta Cengkareng
Opinions
7,2
Bo
7,6/10
Neteja
7,8/10
Personal i servei
7,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
4,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
8 de des. de 2024
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
SHIH YING
14 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
SHIH YING
Estada de 2 nits (juny 2024)
2/10, Horrible
Viatger verificat
27 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Worse than a motel
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2024)
2/10, Horrible
Khaled
20 de des. de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Extrem schlecht . Nie wieder



Khaled
Estada d’1 nit (des. 2022)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
3 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great value for money
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
5 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2019)
8/10, Bo
David
26 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
David
Estada d’1 nit (jul. 2019)
8/10, Bo
Shun-Ping
2 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
還不錯
Shun-Ping
Estada d’1 nit (set. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
30 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice hotel
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2018)
4/10, Deficient
Wei khoon
17 d’ag. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Wei khoon
Estada d’1 nit (ag. 2018)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
10 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
가성비는 좋음
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2018)
8/10, Bo
Yong, Malaysia
18 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good Hotel
Yong
Estada de 3 nits (maig 2018)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
7 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Nice and clean hotel but terrible traffic
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2018)
8/10, Bo
Jeongmun
5 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
사마라 호텔 in 자카르타
Jeongmun
8/10, Bo
TAE KANG
6 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
TAE KANG
Estada d’1 nit (febr. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
16 de des. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Simple comfortable
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2017)
10/10, Excel·lent
Liya
8 de des. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Liya
Estada d’1 nit (des. 2017)
8/10, Bo
Kenvin
27 de nov. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kenvin
Estada d’1 nit (nov. 2017)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
24 d’oct. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2017)
6/10, Acceptable
Zaid
2 de set. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
سامالا ملاحظات
Zaid
Estada de 2 nits (ag. 2017)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
2 de maig de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació