Kimaya Slipi Jakarta By Harris
Hotel amb aparcament gratuït i a prop de l'atractiu següent: Centre de Convencions de Jakarta
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Kimaya Slipi Jakarta By Harris





Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 36 €
taxes i impostos inclosos
19 de juny - 20 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació executiva, 1 llit de matrimoni gran

Habitació executiva, 1 llit de matrimoni gran
El més destacat
Banyera d'hidromassatge privada (coberta)
Aire condicionat
Articles de minibar gratuïts
Televisor LCD
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Un bidet
Bullidora elèctrica
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Deluxe Room

Deluxe Room
Carregar totes les fotos de: Executive Room

Executive Room
Carregar totes les fotos de: Executive Suites

Executive Suites
També et pot agradar

DoubleTree by Hilton Jakarta Bintaro Jaya
Pondok Aren
- Piscina
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.2 de 10, Fantàstic, 28 opinions
Preu actual: 65 €
taxes i impostos inclosos
22 de juny - 23 de juny
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Jl. Letjen S Parman Kavling 59 Slipi, Jakarta Barat, Jakarta
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Vertu Harmoni Jakarta
Vertu Harmoni Jakarta
- Piscina
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.2 de 10, Fantàstic, 64 opinions
Preu actual: 53 €
taxes i impostos inclosos
21 de juny - 22 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 105000 IDR per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 350000 IDR per vehicle (només l'anada, 2 persones com a màxim).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar trones, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
S'accepten estades a llarg termini
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: Ascott Cares (Ascott Limited).
Informació addicional
Cal reservar els serveis de massatge amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
Per accedir a l'allotjament és necessari disposar de cotxe
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
Es prohibeix l'entrada a la banyera d'hidromassatge als menors de 17 anys
L’allotjament també es coneix com a
Kimaya Slipi Jakarta By Harris Hotel
Kimaya Slipi Jakarta By Harris Jakarta
Kimaya Slipi Jakarta By Harris Hotel Jakarta
Preguntes freqüents
Opinions: Kimaya Slipi Jakarta By Harris
Opinions
7,8
Bo
8,0/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
6,0/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella, Viatge en grup
14 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 5 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Yeow Lee
16 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yeow Lee
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Elizabeth
31 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
5 star
Elizabeth
Estada d’1 nit (maig 2024)
2/10, Horrible
nobuo
Viatge de negocis
16 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats
nobuo
Estada de 3 nits (febr. 2024)
8/10, Bo
Hartono
Viatge de negocis
13 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hartono
Estada de 2 nits (des. 2023)
8/10, Bo
Indrawan
Viatge de negocis
29 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Indrawan
Estada de 3 nits (ag. 2023)
6/10, Acceptable
ROHIT
Viatge de negocis
23 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
ROHIT
Estada de 2 nits (oct. 2023)
6/10, Acceptable
Guillaume
22 d’oct. de 2023
Guillaume
Estada de 4 nits (oct. 2023)
8/10, Bo
Tiina
Viatge de negocis
24 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good value for money
Tiina
Estada de 2 nits (set. 2023)
4/10, Deficient
Nabil
16 de set. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
A éviter
Nabil
Estada d’1 nit (set. 2023)
8/10, Bo
Tati
18 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Tati
Estada de 2 nits (maig 2023)
10/10, Excel·lent
Jeremy
Viatge en grup
24 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
I felt like family
Jeremy
Estada d’1 nit (nov. 2022)
8/10, Bo
Shawn
7 de jul. de 2022
Shawn
Estada de 2 nits (juny 2022)
10/10, Excel·lent
Elizabeth
Viatge en família
19 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Elizabeth
Estada de 2 nits (febr. 2022)