Hotel Dragon Inn by SHM
Hotel a Jakarta amb esmorzar gratuït i servei d'aparcament amb assistència gratuït
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Dragon Inn by SHM





Opinions
7,2 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de plasma
Dormitoris
Bany privat
Cafetera/tetera
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de plasma
Dormitoris
Bany privat
Cafetera/tetera
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Escriptori
També et pot agradar

The Residences at The Ritz-Carlton Jakarta, Pacific Place
Districte Central de Negocis de Sudirman
- Piscina
- Spa
- Restaurant
- Aire condicionat
8.8 de 10, Excel·lent, 112 opinions
Preu actual: 169 €
taxes i impostos inclosos
29 de juny - 30 de juny
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Jalan Kran Raya No.20, Kemayoran, Jakarta, Jakarta, 10610
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Grand Orchardz Hotel Rajawali Kemayoran
Grand Orchardz Hotel Rajawali Kemayoran
- Spa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.8 de 10, Excel·lent, 21 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit de 100000 IDR per allotjament i per estada
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 350000.00 IDR per vehicle només l'anada.
- Càrrec pel llit addicional: 200000.0 IDR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i abonar un dipòsit en efectiu per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
DRAGON INN Kemayoran Jakarta
DRAGON INN Kemayoran
DRAGON Kemayoran Jakarta
DRAGON Kemayoran
DRAGON INN Kemayoran
Hotel Dragon Inn by SHM Hotel
Hotel Dragon Inn by SHM Jakarta
Hotel Dragon Inn by SHM Hotel Jakarta
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Dragon Inn by SHM
Opinions
7,2
Bo
6,6/10
Neteja
7,2/10
Personal i servei
6,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
19 de set. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 3 nits (set. 2017)
8/10, Bo
Viatger verificat
17 de set. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (set. 2017)
8/10, Bo
Ikuko
5 de des. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
JI EXPOでのイベント時に便利
Ikuko
6/10, Acceptable
Erlina
4 d’oct. de 2016
Kamar bersih tapi kecil
Erlina
8/10, Bo
Helmy
26 de des. de 2015
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
Helmy
6/10, Acceptable
Ratnanindyah, Semarang
21 de set. de 2015
Ratnanindyah
6/10, Acceptable
Winarto, Surabaya
15 de set. de 2015
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions