Holiday Inn Express Jakarta Matraman by IHG
Hotel amb aparcament gratuït i a prop de l'atractiu següent: Facultat de Medicina, Universitat d'Indonèsia
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Holiday Inn Express Jakarta Matraman by IHG





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 27 €
taxes i impostos inclosos
29 de juny - 30 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 1 llit de matrimoni (with Free Breakfast)

Habitació estàndard, 1 llit de matrimoni (with Free Breakfast)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor LCD
Carta de coixins
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard (with Free Breakfast)

Habitació estàndard (with Free Breakfast)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor LCD
Carta de coixins
Cortines opaques
Habitació estàndard, 2 llits individuals (with Free Breakfast)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor LCD
Carta de coixins
Cortines opaques
També et pot agradar

DoubleTree by Hilton Jakarta Bintaro Jaya
Pondok Aren
- Piscina
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.2 de 10, Fantàstic, 28 opinions
Preu actual: 65 €
taxes i impostos inclosos
19 de juny - 20 de juny
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Jl Matraman Raya, Jakarta, 13140
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Millennium Hotel Sirih Jakarta
Millennium Hotel Sirih Jakarta
- Piscina
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.4 de 10, Molt bé, 847 opinions
Preu actual: 35 €
taxes i impostos inclosos
2 de jul. - 3 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
S'accepten estades a llarg termini
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i una farmaciola
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: Clean Promise (IHG).
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Informació addicional
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Holiday Inn Express Jakarta Matraman Hotel
Inn Express Jakarta Matraman
Preguntes freqüents
Opinions: Holiday Inn Express Jakarta Matraman by IHG
Opinions
8,6
Excel·lent
8,8/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
6 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Adda
31 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Adda
Estada de 5 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
John
Viatge de negocis
18 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great Value
John
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
arthur
4 de gen. de 2025
arthur
Estada de 5 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Shanira
22 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Shanira
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Rannia
Viatge en família
19 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rannia
Estada de 3 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
NORMITA
Viatge en grup
13 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
NORMITA
Estada de 6 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Annie
Viatge de negocis
25 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Annie
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Mohd Aiman
Viatge de negocis
19 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mohd Aiman
Estada de 5 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
Antonio C C
Viatge de negocis
7 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Boa hospedagem.
Antonio C C
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Septian
27 de set. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Septian
Estada de 2 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Giana
Viatge en parella
22 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Giana
Estada de 22 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
Romeo
Viatge de negocis
14 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Romeo
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Diana
19 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Diana
Estada de 3 nits (ag. 2024)
2/10, Horrible
young joo
2 d’ag. de 2024
young joo
Estada de 2 nits (jul. 2024)
8/10, Bo
Rinia
27 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rinia
Estada de 3 nits (juny 2024)
2/10, Horrible
Suleyman
17 de juny de 2024
Què li ha agradat: Comoditats
Què no li ha agradat: Personal i servei
Suleyman
Estada de 3 nits (juny 2024)
8/10, Bo
SUNGKI
10 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
SUNGKI
Estada de 2 nits (juny 2024)
8/10, Bo
SUNGKI
6 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
SUNGKI
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
SUNGKI
5 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
SUNGKI
Estada de 2 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Muhammad
5 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Muhammad
Estada de 6 nits (maig 2024)
8/10, Bo
SUNGKI
3 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
SUNGKI
Estada de 2 nits (juny 2024)
8/10, Bo
SUNGKI
1 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
SUNGKI
Estada de 3 nits (maig 2024)
8/10, Bo
SUNGKI
29 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
SUNGKI
Estada de 3 nits (maig 2024)
8/10, Bo
Sen
Viatge en grup
26 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sen
Estada de 2 nits (maig 2024)