Grand Dafam Ancol Jakarta

Allotjament de 3.5 estrelles
Hotel a Jakarta amb spa complet i un gimnàs

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Grand Dafam Ancol Jakarta

Piscina a l'aire lliure
Façana frontal de l'allotjament
Habitació superior, 1 dormitori | Vista des de l'habitació
Habitació superior, 2 dormitoris | Vista des de l'habitació
Restaurant

Opinions

6,6 sobre 10,

Serveis populars

  • Spa
  • Bar
  • Gimnàs
  • Piscina
  • Serveis de bugaderia
  • Esmorzar disponible
El preu actual és de 38 €
taxes i impostos inclosos
19 d’ag. - 20 d’ag.

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 13 de 13 habitacions

Habitació executiva

El més destacat

Balcó
Aire condicionat
Televisor LCD
2 Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Ampolla d'aigua gratuïta
  • 2 dormitoris
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 4
  • 1 llit de matrimoni i 2 llits individuals

Habitació amb dos llits individuals Deluxe

El més destacat

Balcó
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Ampolla d'aigua gratuïta
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 2
  • 2 llits individuals

Suite Deluxe

El més destacat

Balcó
Aire condicionat
Cuina
Televisor LCD
Dormitori independent
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
  • 1 dormitori
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni

Habitació executiva

El més destacat

Balcó
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitori independent
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Ampolla d'aigua gratuïta
  • 1 dormitori
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni

Habitació executiva

El més destacat

Balcó
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitori independent
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Ampolla d'aigua gratuïta
  • 1 dormitori
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 2
  • 2 llits individuals

Habitació Deluxe

El més destacat

Balcó
Aire condicionat
Televisor LCD
2 Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Ampolla d'aigua gratuïta
  • 2 dormitoris
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 4
  • 1 llit de matrimoni i 2 llits individuals

Executive Family Suite

  • Capacitat per a 4

Previere Executive Twin Bed

  • Capacitat per a 2

Deluxe Suite Twin Bed

  • Capacitat per a 2

Deluxe Family Suite

  • Capacitat per a 4

Executive Suite Queen Bed

  • Capacitat per a 2

Studio Twin

  • Capacitat per a 2

Deluxe Suite Queen Bed

  • Capacitat per a 2

També et pot agradar

Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
Marina Mediterania, Tower A, Jl. Lodan Raya No. 2A, Jakarta, Jakarta, 14430

Què hi ha als voltants

  • Dunia Fantasi - 8 minuts a peu - 0.7 km
  • Plaça Mangga Dua - 10 minuts a peu - 0.9 km
  • Mangga Dua - 13 minuts a peu - 1.1 km
  • SeaWorld Ancol - 19 minuts a peu - 1.7 km
  • Expo Internacional de Jakarta - 4 minuts en cotxe - 3.9 km

Com moure’s per la zona

  • Jakarta Kampung Bandan Station: 11 min a peu
  • Pulomas LRT Station: 11 min en cotxe
  • Aeroport Internacional de Jakarta-Halim Perdanakusuma (HLP): a 41 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Bowling - ‬4 minuts a peu
  • ‪Nasi Goreng Kolong Tol - ‬3 minuts a peu
  • ‪Under the Bridge Seafood - ‬3 minuts a peu
  • ‪Bakmie ahui - ‬2 minuts a peu
  • ‪Pizza Hut - ‬1 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Grand Dafam Ancol Jakarta

Hotel a prop de Grand Indonesia
Aprofita que Grand Dafam Ancol Jakarta ofereix una cafeteria, un jardí i servei de bugaderia i tintoreria. Regala't una estona de descans i relaxació a Zhu Spa, l'spa de les instal·lacions. No perdis la connexió gràcies a la wifi gratuïta a l'habitació. A més, els clients tenen un bar i un gimnàs a la seva disposició.
També gaudiràs dels avantatges següents durant la teva estada:
  • Una piscina a l'aire lliure
  • Aparcament sense assistència gratis
  • Esmorzar d'estil bufet (de pagament), servei de transport per la zona i ascensor
  • Servei de consergeria, magatzem d'equipatge i caixa forta a la recepció
  • Als comentaris dels clients es parla bé del bon estat de l'allotjament
Característiques de l'habitació
Les 356 habitacions tenen comoditats com ara servei d'habitacions les 24 hores i aire condicionat. Així mateix, s'inclouen serveis i instal·lacions com wifi gratuïta i caixes fortes.
Entre les comoditats extres, s'inclou el següent:
  • Dutxes, articles de tocador gratuïts i assecadors de cabells
  • Televisors LCD de 32 polzades amb canals per cable
  • Balcons, servei de neteja diari i escriptoris

Idiomes

Anglès i indonesi.

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Servei de transport per la zona
  • Aparcament gratuït sense assistència a les instal·lacions

Menjar i beguda

  • Esmorzar d'estil bufet de pagament disponible: entre 160.000 IDR per persona
  • Un bar
  • Un restaurant
  • Una cafeteria

Activitats

  • Gimnàs
  • Piscina a l'aire lliure
  • Sauna
  • Spa complet
  • Taula de billar

Per a famílies

  • Bugaderia
  • Piscina a l'aire lliure
  • Sala d'estar

Comoditats

  • Bugaderia
  • Caixa forta a la recepció
  • Magatzem d'equipatge
  • Màquina expenedora
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (diari)
  • Serveis de consergeria

Serveis empresarials

  • Centre de negocis
  • Sales de reunions

Exterior

  • Jardí

Spa complet

  • Spa obert cada dia

Accessibilitat

  • Ascensor

Més serveis

  • Zones designades per a fumadors

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Es proporcionen llençols

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Assecador de cabells
  • Dutxa
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Televisor LCD de 32 polzades amb canals per cable

Menjar i beguda

  • Ampolla d'aigua gratuïta
  • Minibar
  • Servei d'habitacions 24 hores

Altres

  • Aire condicionat
  • Caixa forta
  • Escriptori
  • Planxa i taula de planxar (cal sol·licitar-les)
  • Sala d'estar
  • Telèfon

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 00:00.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: migdia.

Instruccions especials d’entrada

El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament
Aquest allotjament no permet fer l'entrada fora de l'horari establert

Renovacions i tancaments

Totes les instal·lacions de l'allotjament tanquen entre les dates següents: 13/novembre i 15/novembre.

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia ni de servei.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Extres opcionals

  • Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 160000 IDR per persona (preu aproximat).

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Aquest allotjament té servei de neteja professional.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

Informació addicional

Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall

L’allotjament també es coneix com a

Aston Marina
Aston Marina Aparthotel
Aston Marina Aparthotel Jakarta
Aston Marina Jakarta
Marina Aston
Aston Marina Hotel And Residence

Preguntes freqüents

Grand Dafam Ancol Jakarta té piscina?

Sí, aquest allotjament té una piscina a l'aire lliure.

Quant costa allotjar-se a Grand Dafam Ancol Jakarta?

Amb data 17 d’ag. de 2025, els preus que s’han trobat per a una estada d’una nit per a dos adults a Grand Dafam Ancol Jakarta el dia 19 d’ag. de 2025 són d'almenys 37,93 €, amb taxes i impostos inclosos. Aquest import es basa en el preu per nit més baix que s’ha trobat en les últimes 24 hores per a estades durant els propers 30 dies. Els preus poden canviar. Tria les dates que vulguis per veure preus més precisos.

Grand Dafam Ancol Jakarta accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa aparcar a Grand Dafam Ancol Jakarta?

L'aparcament sense assistència és gratuït en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Grand Dafam Ancol Jakarta?

Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 00:00. No és possible fer el registre d'entrada fora de l'horari establert.

A quina hora es fa el registre de sortida a Grand Dafam Ancol Jakarta?

Registre de sortida: migdia.

On es troba Grand Dafam Ancol Jakarta?

Aquest hotel amb spa es troba a Jakarta Vella i a menys de 2 km de les atraccions següents: Dunia Fantasi, Mangga Dua i Allianz Ecoparc Ancol. Plaça Mangga Dua i Taman Fatahillah també són a menys de 3 km. Jakarta Kampung Bandan Station és a 11 min a peu i Jakarta Rajawali Station, a 27 min.

Opinions: Grand Dafam Ancol Jakarta

Opinions

6,6
Puntuació 10: Excel·lent. 26 de 200 opinions
Puntuació 8: Bo. 62 de 200 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 61 de 200 opinions
Puntuació 4: Deficient. 32 de 200 opinions
Puntuació 2: Horrible. 19 de 200 opinions

6,4/10

Neteja

6,6/10

Personal i servei

7,6/10

Comoditats

6,2/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

6,0/10

Respecte al medi ambient

Opinions

8/10, Bo

Matt

Viatge en parella
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
This appears to be an older facility than hasn’t been updated. The staff were really nice and accommodating and the breakfast was great. You were only give two towels and when asked for more they only brought up one extra.
Estada d’1 nit (abr. 2025)

10/10, Excel·lent

Agus

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
good room
Estada d’1 nit (ag. 2023)

8/10, Bo

Aziz

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
The lobby and staff were amazing at Grand Dafam. Every morning Leila was very pleasant and made sure we were taken care of. Our first room had mold in it but after addressing our concerns with hotel manager Joco, we were upgraded to an executive suite. Joco provided great customer service. Overall the staff and breakfast made our stay at this hotel wonderful.
Estada de 7 nits (set. 2022)

4/10, Deficient

Viatger verificat

Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions

Not so good.

Probably just renovating or not. But the hotel was not like how described. We found a bowl of noodles in the fridge from a previous customer. The pool was dark and dirty looking. The road near by was noisy day and night.
Food in the fridge
Ceiling panel was dirty
View from the kitchen. The door locks was broken
Stovetop
Estada de 2 nits (gen. 2020)

8/10, Bo

Chen, Taiwan

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
classic hotel, cleaning maintainers very well, just the noise separation from outside to inside through window should be improved.
Estada d’1 nit (des. 2019)

8/10, Bo

OMAR SAEED

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Unforgettable Moments

Hotel was excellent comparing to others. I would like thank all Aston Marina including their duty management.
Estada de 4 nits (nov. 2019)

8/10, Bo

OMAR SAEED

Estada de 3 nits (nov. 2019)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Viatge amb animals de companyia, Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Clean, respectful staff, nice breakfast buffet. No choice eateries nearby. But ⅞.
Estada d’1 nit (oct. 2019)

4/10, Deficient

SINUR NAINGGOLAN

Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei

kurang menyenangkan

KURANG menyenangkan
Estada d’1 nit (oct. 2019)

8/10, Bo

Rosya

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Would love to come back !

I booked a superior non-smoking room for just one night but they said none is available at that moment. But the receptionist then kindly free upgraded our room to deluxe one. Thank you ! Nice and cozy room. But the lift is a little bit creepy it made a sound like it needs a better maintenance or something while going up from 5-10 floor.
Estada d’1 nit (oct. 2019)

4/10, Deficient

Daniel, カラワン

Viatge de negocis, Viatge en grup
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
部屋の変更メールをして返信があったにも関わらず変更されていなかった。 部屋に足りないものがあった。 (ヘアドライヤー、灰皿、髭剃り等)
Estada d’1 nit (set. 2019)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Viatge en parella
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
The location is good . The maintenance side of the room needs to be looked at. The hand basin taps are about to fall of. A bit more fresh air flow would be good.
Estada de 2 nits (ag. 2019)

10/10, Excel·lent

Abdullah

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (ag. 2019)

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions

部屋は広い

部屋は広いが海外特有の水の状態のせいか清掃しててもキレイでない印象
Estada d’1 nit (ag. 2019)

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Estada d’1 nit (ag. 2019)

8/10, Bo

Ugur

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (jul. 2019)

10/10, Excel·lent

Akito

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

アンチョールで遊ぶ方、港を使う方には推奨

所謂中心地からも、最寄り駅からも徒歩30分弱離れ、且つ周囲に食事や買い物等を楽しめる所はないが、プロウスリブへ行くには港が近いので便利。部屋もプールも拡く快適。ホテルの方々も大変親切。
Estada de 3 nits (jul. 2019)

4/10, Deficient

BG

Viatge en família
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Our "non-smoking" room was a "smoking" room until the day before we arrived. It smelled terrible.
Estada d’1 nit (jul. 2019)

10/10, Excel·lent

Ben, Braidwood, Australia

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Great family suite. Very convenient for a family of 5. Great breakfast options. Delicious. Close to fun parks and the old city.
Estada d’1 nit (juny 2019)

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (maig 2019)

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions

価格相応です。

部屋の設備は古いですが、空港からも近く、ビジネス利用であれば問題は感じません。苦痛に感じたのは、エレベーターが半分しか稼働しておらず待たされることと、カードキー方式のエレベーターですが、非常に感度が悪いことでした。スタッフ対応は非常に良く、朝食も平均以上だと思います。
Estada de 2 nits (maig 2019)

6/10, Acceptable

soror

Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
يحتاج الفندق الى بعض التجديدات للاثاث الداخلي في الغرف وتشغيل المصاعد كامله حيث نواجه مشكله في انتظار المصعد والممرات حاره جدا
Estada de 4 nits (abr. 2019)

8/10, Bo

Viatger verificat

Viatge en parella, Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Food was fantastic very good choices, great buffet cant go any further. What l didn't like was not enough staffing on Sundays, Buffet food ran out, plates in several section ran out. . I had to clear my own table to sit , Restaurant Manager could hardly be seen. These issues could easily be fied but l had no problems regarding this ,the Management should take as a positive feedback and not negative.
Estada de 3 nits (febr. 2019)

8/10, Bo

Viatger verificat

まずまず、値段の割りに

値段の割には良いと思います。Acnor行きの無料バスも出ているようなので便利だと思います。(乗ってませんが) 設備は新しくないです。バスタブありました。
Estada d’1 nit (febr. 2019)

8/10, Bo

Khalid

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (gen. 2019)