Enso Hotel
Hotel amb aparcament gratuït i a prop de l'atractiu següent: Go! Wet Waterpark Grand Wisata Bekasi
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Enso Hotel





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 24 €
taxes i impostos inclosos
1 de jul. - 2 de jul.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals superior

Habitació doble o amb dos llits individuals superior
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LED
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Cafetera/tetera
Carregar totes les fotos de: Superior Room

Superior Room
Carregar totes les fotos de: Premier Room

Premier Room
També et pot agradar

The Residences at The Ritz-Carlton Jakarta, Pacific Place
Districte Central de Negocis de Sudirman
- Piscina
- Spa
- Restaurant
- Aire condicionat
8.8 de 10, Excel·lent, 112 opinions
Preu actual: 169 €
taxes i impostos inclosos
29 de juny - 30 de juny
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Kawasan Industri MM2100, Jl. Kalimantan Blok. CA No. 2-3, Cikarang, West Java, 17842
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel 88 Bekasi By WH
Hotel 88 Bekasi By WH
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.0 de 10, Molt bé, 3 opinions
Preu actual: 18 €
taxes i impostos inclosos
29 de juny - 30 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 150000 IDR per adult i 75000 IDR per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 600000 IDR per vehicle només l'anada.
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport per nen: 600000 IDR només l'anada.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Informació addicional
L'horari de la piscina és el següent: 06:00-22:00.
L’allotjament també es coneix com a
Enso Hotel Cikarang
Enso Cikarang
Enso Hotel Hotel
Enso Hotel Cikarang
Enso Hotel Hotel Cikarang
Enso Hotel CHSE Certified
Preguntes freqüents
Opinions: Enso Hotel
Opinions
8,0
Molt bo
8,2/10
Neteja
8,2/10
Personal i servei
7,0/10
Comoditats
7,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
11 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (ag. 2021)
8/10, Bo
Dedi
Viatge de negocis
6 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dedi
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
24 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
13 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Viatger verificat
Estada de 2 nits (set. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
4 de set. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2019)
8/10, Bo
Tenbin, Tokyo
Viatge en parella
19 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Tenbin
Estada d’1 nit (maig 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
8 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2019)
6/10, Acceptable
TZE LEUNG
28 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja
TZE LEUNG
Estada de 3 nits (febr. 2019)
8/10, Bo
LUSIA
13 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
We can hear people snore in different room.
LUSIA
Estada d’1 nit (gen. 2019)
8/10, Bo
TATSUYA
2 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
シャワールーム
TATSUYA
Estada d’1 nit (des. 2018)
8/10, Bo
YOSHIYUKI
8 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
安心して部屋でゆっくり。
YOSHIYUKI
Estada d’1 nit (gen. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
5 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
安心感があり費用対効果バツグン!!
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2019)
10/10, Excel·lent
榆鑫
26 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
榆鑫
Estada de 2 nits (des. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
19 de des. de 2018
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
11 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
11 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
For business trip
Viatger verificat
Estada de 3 nits (des. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
12 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2018)
8/10, Bo
Annita
7 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice
Annita
Estada d’1 nit (oct. 2018)
10/10, Excel·lent
teik soon
5 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
teik soon
Estada d’1 nit (ag. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
24 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2018)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
16 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2018)