Cabin Hotel
Hotel a Jakarta amb servei de recepció les 24 hores i restaurant
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Cabin Hotel





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 21 €
taxes i impostos inclosos
22 de juny - 23 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació júnior, fumadors

Habitació júnior, fumadors
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LED
Dormitoris
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Bullidora elèctrica
Cafetera/tetera
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LED
Dormitoris
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Bullidora elèctrica
Cafetera/tetera
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe

Habitació amb dos llits individuals Deluxe
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LED
Dormitoris
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Bullidora elèctrica
Cafetera/tetera
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LED
Dormitoris
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Bullidora elèctrica
Cafetera/tetera
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LED
Dormitoris
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Bullidora elèctrica
Cafetera/tetera
Per cable
També et pot agradar

DoubleTree by Hilton Jakarta Bintaro Jaya
Pondok Aren
- Piscina
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.2 de 10, Fantàstic, 28 opinions
Preu actual: 65 €
taxes i impostos inclosos
22 de juny - 23 de juny
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Bursa Otomotif Sunter, Jalan Yos Sudarso Kav. 87-88, Jakarta, 14350
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

YELLO Hotel Harmoni Jakarta
YELLO Hotel Harmoni Jakarta
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.8 de 10, Excel·lent, 77 opinions
Preu actual: 29 €
taxes i impostos inclosos
26 de juny - 27 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit en efectiu de 100000 IDR per estada
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Cabin Hotel Jakarta
Cabin Jakarta
Cabin Hotel Hotel
Cabin Hotel Jakarta
Cabin Hotel Hotel Jakarta
Preguntes freqüents
Opinions: Cabin Hotel
Opinions
8,4
Molt bo
8,4/10
Neteja
8,2/10
Personal i servei
7,0/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis, Viatge en grup
18 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (febr. 2025)
4/10, Deficient
Deddy
11 de febr. de 2023
Deddy
Estada d’1 nit (febr. 2023)
8/10, Bo
Ireine
Viatge en grup
6 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ireine
Estada de 3 nits (des. 2021)
8/10, Bo
Marcello
Viatge de negocis
15 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marcello
Estada d’1 nit (ag. 2021)
10/10, Excel·lent
Marcello
Viatge de negocis
21 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marcello
Estada d’1 nit (jul. 2021)
8/10, Bo
Marcello
Viatge de negocis
3 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Marcello
Estada de 2 nits (juny 2021)
8/10, Bo
Marcello
Viatge de negocis
6 de juny de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marcello
Estada d’1 nit (juny 2021)
10/10, Excel·lent
Marcello
Viatge de negocis
22 de maig de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marcello
Estada d’1 nit (maig 2021)
8/10, Bo
Marcello
Viatge de negocis
8 de maig de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marcello
Estada d’1 nit (maig 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
13 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
7 de juny de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família amb nens petits
20 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
11 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada de 6 nits (març 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
10 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pernottamento in Cabin
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2020)
8/10, Bo
Dylan
Viatge de negocis
10 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Dylan
Estada de 7 nits (març 2020)
8/10, Bo
wangchung
Viatge de negocis
2 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
wangchung
Estada de 5 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
11 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
Filipe
26 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pleasant
Filipe
Estada d’1 nit (des. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
17 de jul. de 2019
Viatger verificat
Estada de 4 nits (jul. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
13 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
15 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Any case good price/benefits hotel
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
31 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good place where to stay
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
27 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Regular customer soon
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
19 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Positive experience
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2019)
8/10, Bo
Resje
21 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
A good rest
Resje
Estada de 2 nits (des. 2018)