Royal Orchid Central Jaipur
Hotel a Jaipur amb 2 restaurants i servei d'aparcament amb assistència gratuït
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Royal Orchid Central Jaipur





Opinions
7,6 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 28 €
taxes i impostos inclosos
13 d’ag. - 14 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LCD
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Cafetera/tetera
Carregar totes les fotos de: Habitació executiva

Habitació executiva
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LCD
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Cafetera/tetera
Carregar totes les fotos de: Habitació Club

Habitació Club
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LCD
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Cafetera/tetera
També et pot agradar

Fairfield By Marriott Jaipur Tonk Road
Carretera Tonk
Preu actual: 44 €
taxes i impostos inclosos
17 d’ag. - 18 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

A-26, A / 2, Jaisingh Highway, Bani Park, Jaipur, Rajasthan, 302016
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Umaid Mahal - A Heritage Style Boutique Hotel
Umaid Mahal - A Heritage Style Boutique Hotel
- Piscina
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.8 de 10, Excel·lent, 563 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Sopar de gala per la nit de Nadal (24 de desembre): 2000 INR per adult.
- Sopar de gala per la nit de Nadal (24 de desembre): 1000 INR per nen (4-6 anys)
- Sopar de gala de la nit de Cap d'Any (31 de desembre): 2994.45 INR per adult
- Sopar de gala de la nit de Cap d'Any (31 de desembre): 1500 INR per nen (4-6 anys)
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar típic de la regió: 299 INR per adult i 250 INR per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 1600 INR per persona l'anada i la tornada.
- Càrrec per l'ús del bressol: 1000 INR per nit.
- Càrrec pel llit addicional: 1500.0 INR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Només s'accepten reserves de clients estrangers; les persones que resideixin a la mateixa ciutat en què es troba l'allotjament no podran realitzar l'entrada
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Royal Orchid Central Jaipur
Royal Orchid Hotel Jaipur Central
Royal Orchid Jaipur Central
Jaipur Royal Orchid Central
Royal Orchid Central Hotel Jaipur
Royal Orchid Central Jaipur Hotel Jaipur
Royal Orchid Central Jaipur Hotel
Royal Orchid Central Hotel Jaipur
Jaipur Royal Orchid Central
Royal Orchid Central Jaipur Hotel
Royal Orchid Central Jaipur Jaipur
Royal Orchid Central Jaipur Hotel Jaipur
Preguntes freqüents
Opinions: Royal Orchid Central Jaipur
Opinions
7,6
Bo
7,8/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
6,2/10
Comoditats
7,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
26 de març de 2025
Estada de 2 nits (març 2025)
4/10, Deficient
Abhishek
20 de des. de 2024
Abhishek
Estada de 3 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Kalpesh
2 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kalpesh
Estada de 2 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
Marie-France
7 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Marie-France
Estada de 2 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
Charchit
16 d’oct. de 2024
Charchit
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
Naman
2 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Naman
Estada de 2 nits (set. 2024)
6/10, Acceptable
Shrish
30 de set. de 2024
Shrish
Estada d’1 nit (set. 2024)
6/10, Acceptable
Siddharth
Viatge de negocis
27 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Siddharth
Estada de 3 nits (set. 2024)
4/10, Deficient
Ranjit
25 de set. de 2024
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ranjit
Estada d’1 nit (set. 2024)
4/10, Deficient
Naresh, Jaipur
22 de juny de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Naresh
Estada de 2 nits (juny 2024)
2/10, Horrible
Rajesh
Viatge en família
11 de maig de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Rajesh
Estada d’1 nit (maig 2024)
2/10, Horrible
Harinder
20 de març de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Harinder
Estada de 2 nits (març 2024)
6/10, Acceptable
Pascal
Viatge en parella
6 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Pascal
Estada de 2 nits (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
Anil
Viatge en família amb nens petits
29 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Anil
Estada d’1 nit (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
Andrew
29 de març de 2023
Andrew
Estada de 2 nits (març 2023)
6/10, Acceptable
Subhash
Viatge en família
15 de febr. de 2023
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Subhash
Estada de 3 nits (febr. 2023)
10/10, Excel·lent
Dago
Viatge en parella
14 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Dago
Estada d’1 nit (oct. 2022)
8/10, Bo
Udhyansh
Viatge de negocis, Viatge en grup, Viatge en família
16 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Udhyansh
Estada d’1 nit (abr. 2022)
4/10, Deficient
Ramya
Viatge en família
27 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Ramya
Estada de 3 nits (nov. 2021)
6/10, Acceptable
Ankit
Viatge en grup
26 d’oct. de 2021
Ankit
Estada d’1 nit (oct. 2021)
2/10, Horrible
Khyati
22 d’oct. de 2021
Khyati
Estada de 11 nits (oct. 2021)
4/10, Deficient
Tijo
27 de juny de 2021
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Tijo
Estada d’1 nit (juny 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
14 de febr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2021)
8/10, Bo
HARSH
1 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
HARSH
Estada d’1 nit (set. 2020)
8/10, Bo
HARSH
1 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
HARSH
Estada d’1 nit (set. 2020)