Red Fox by Lemon Tree Hotels, Jaipur
Hotel a Jaipur amb un gimnàs i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Red Fox by Lemon Tree Hotels, Jaipur





Opinions
6,6 sobre 10,
Serveis populars
El preu actual és de 27 €
taxes i impostos inclosos
22 de juny - 23 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació

Habitació
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor LCD
Ventilador de sostre
Dormitoris
Cortines opaques
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació

Habitació
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor LCD
Ventilador de sostre
Dormitoris
Cortines opaques
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Minibar
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor LCD
Dormitori independent
Cortines opaques
Ventilador de sostre
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Minibar
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Jawahar Lal Nehru Marg, Opp. MNIT College, Bajaj Nagar, Jaipur, Rajasthan, 302017
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

ibis Jaipur City Centre
ibis Jaipur City Centre
- Piscina
- Spa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
7.8 de 10, Bé, 303 opinions
Preu actual: 25 €
taxes i impostos inclosos
23 de juny - 24 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar complet: 1000 INR per adult i 1000 INR per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 700 INR per vehicle l'anada i la tornada.
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Càrrec pel llit addicional: 1500 INR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Només s'accepten reserves de clients estrangers; les persones que resideixin a la mateixa ciutat en què es troba l'allotjament no podran realitzar l'entrada
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
A surcharge applies for additional WiFi usage.
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
La wifi gratuïta de les habitacions es limita a 60 min per dia
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Red Fox Jaipur
Jaipur Hotel Red Fox
Jaipur Red Fox
Jaipur Red Fox Hotel
Red Fox Hotel Jaipur
Red Fox Jaipur
Red Fox Jaipur Hotel
Red Fox Hotel
Red Fox Hotel Jaipur
Red Fox by Lemon Tree Hotels Jaipur
Red Fox by Lemon Tree Hotels, Jaipur Hotel
Red Fox by Lemon Tree Hotels, Jaipur Jaipur
Red Fox by Lemon Tree Hotels, Jaipur Hotel Jaipur
Preguntes freqüents
Opinions: Red Fox by Lemon Tree Hotels, Jaipur
Opinions
6,6
7,0/10
Neteja
6,2/10
Personal i servei
6,0/10
Comoditats
6,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
7 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Chandra Prakash
22 de febr. de 2025
Chandra Prakash
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Arvind
Viatge de negocis
27 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Arvind
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Arvind
Viatge de negocis
23 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Arvind
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Arvind
12 de gen. de 2025
Arvind
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Vaishali
11 de juny de 2024
Vaishali
Estada d’1 nit (juny 2024)
2/10, Horrible
Sunil
Viatge de negocis
20 d’oct. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sunil
Estada d’1 nit (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
Jayanta
3 de juny de 2023
Jayanta
Estada de 2 nits (maig 2023)
6/10, Acceptable
Vishal
Viatge de negocis
23 d’abr. de 2023
Vishal
Estada de 2 nits (abr. 2023)
6/10, Acceptable
ALISSON
16 d’abr. de 2023
ALISSON
Estada de 4 nits (abr. 2023)
6/10, Acceptable
LILLIE
Viatge de negocis
7 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
LILLIE
Estada de 2 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
23 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2019)
6/10, Acceptable
Aman
3 de set. de 2018
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
Not fully satisfied
Aman
Estada de 2 nits (ag. 2018)
2/10, Horrible
Viatger verificat
22 de des. de 2017
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Pathetic and shameless staff
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2017)
4/10, Deficient
Shiv
19 de des. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Below Average than a normal oyo room
Shiv
Estada d’1 nit (des. 2017)
6/10, Acceptable
Doczahi, yavne
11 de des. de 2017
Què no li ha agradat: Neteja
Ok for near airport stay.
Doczahi
Estada d’1 nit (des. 2017)
2/10, Horrible
Viatger verificat
26 d’abr. de 2017
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
2/10, Horrible
PANKAJ
21 de gen. de 2017
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Worst experience. . Cheater fox
PANKAJ
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
15 de des. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good choice!
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
Aditi, mumbai
5 de des. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Luxurious stay. Very warm and hospitable staff.
Aditi
2/10, Horrible
Ram, Delhi
11 d’oct. de 2016
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pathetic experience
Ram
10/10, Excel·lent
Harsh, Delhi
12 de set. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Comfortable hotel
Harsh
2/10, Horrible
SANJEEV
16 d’ag. de 2016
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Poor stay experience
SANJEEV
2/10, Horrible
Pardeep
16 d’ag. de 2016
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pardeep
8/10, Bo
Umang
1 de març de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació