Leisure Inn Grand Chanakya
Hotel amb 3 restaurants i a prop de l'atractiu següent: Hawa Mahal
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Leisure Inn Grand Chanakya





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació (Leisure Inn)

Habitació (Leisure Inn)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LCD
Bany privat
Un assecador de cabells
Cafetera/tetera
Ampolla d'aigua gratuïta
Suite Grand (Chanakya)
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LCD
Bany privat
Un assecador de cabells
Cafetera/tetera
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LCD
Bany privat
Un assecador de cabells
Cafetera/tetera
Ampolla d'aigua gratuïta
També et pot agradar

Fairfield By Marriott Jaipur Tonk Road
Carretera Tonk
Preu actual: 44 €
taxes i impostos inclosos
10 d’ag. - 11 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

4 A-B, Kashi Bhawan, Panch Batti, M.I., Jaipur Rajasthan 302001 India, Jaipur, Rajasthan, 302001
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Sarang Palace
Hotel Sarang Palace
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.8 de 10, Excel·lent, 33 opinions
Preu actual: 26 €
taxes i impostos inclosos
19 d’ag. - 20 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Sopar de gala de la nit de Cap d'Any (31 de desembre): 2599 INR per adult
- Sopar de gala de la nit de Cap d'Any (31 de desembre): 1899 INR per nen (5-18 anys)
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 400 INR per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 650 INR per persona l'anada i la tornada.
- Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 1000 INR.
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 1000 INR.
- Càrrec per l'ús del bressol: 800.0 INR per nit.
- Càrrec pel llit addicional: 1000.0 INR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Només s'accepten reserves de clients estrangers; les persones que resideixin a la mateixa ciutat en què es troba l'allotjament no podran realitzar l'entrada
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
This property has an extra person charge for children 6-12; children must share existing bedding.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
L’allotjament també es coneix com a
Grand Chanakya
Leisure Grand Chanakya
Leisure Grand Chanakya Jaipur
Leisure Inn Grand Chanakya
Leisure Inn Grand Chanakya Jaipur
Leisure Grand Chanakya Jaipur
Leisure Inn Grand Chanakya Hotel
Leisure Inn Grand Chanakya Jaipur
Leisure Inn Grand Chanakya Hotel Jaipur
Preguntes freqüents
Opinions: Leisure Inn Grand Chanakya
Opinions
8,2
Molt bo
8,6/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
7 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Estada de 3 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Jamini
Viatge en família
1 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
Jamini
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Yu-Ning
31 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yu-Ning
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Anh
Viatge en família
22 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Anh
Estada de 4 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Sangeetha
Viatge en família
8 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ideal luxury hotel
Sangeetha
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Nobushi
4 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nobushi
Estada de 2 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Leanne
14 de des. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Leanne
Estada d’1 nit (des. 2024)
6/10, Acceptable
Narikshan
Viatge en família
25 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Average
Narikshan
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Neera
15 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Enjoyable stay - maintenance issues
Neera
Estada de 3 nits (febr. 2024)
4/10, Deficient
waheed
Viatge de negocis, Viatge en família
8 d’oct. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
waheed
Estada de 3 nits (oct. 2023)
4/10, Deficient
tushar
Viatge en família
12 de des. de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
tushar
Estada de 2 nits (des. 2022)
10/10, Excel·lent
sankaran
Viatge en família
18 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
sankaran
Estada de 2 nits (oct. 2022)
2/10, Horrible
Asif
26 de set. de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Poor property
Asif
Estada de 3 nits (set. 2022)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
18 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2021)
6/10, Acceptable
Soma
Viatge en família
14 de nov. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Soma
Estada de 3 nits (nov. 2020)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
15 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hit or miss
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
10 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (oct. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
1 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (juny 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge en grup
29 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2019)
10/10, Excel·lent
CESAR, Los Ángeles
17 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
CESAR
Estada de 3 nits (maig 2019)
8/10, Bo
Jan
3 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jan
Estada de 3 nits (febr. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
3 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 5 nits (gen. 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
13 de gen. de 2019
Què no li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada de 3 nits (gen. 2019)
10/10, Excel·lent
FABIANA
1 de des. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
FABIANA
Estada de 4 nits (nov. 2018)
10/10, Excel·lent
Carlos, España
24 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Carlos
Estada d’1 nit (nov. 2018)