Leisure Inn Grand Chanakya

Allotjament de 4.0 estrelles
Hotel amb 3 restaurants i a prop de l'atractiu següent: Hawa Mahal

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Leisure Inn Grand Chanakya

Àrea amb seients del vestíbul
Façana frontal de l'allotjament
Habitació | Minibar, caixa forta a l'habitació i escriptori
Hi ha 3 restaurants amb plats de cuina vegetariana
Terrassa o pati

Opinions

8,2 sobre 10,
Molt bo

Serveis populars

  • Bar
  • Spa
  • Gimnàs
  • Esmorzar disponible
  • Servei d’habitacions
  • Serveis de bugaderia

Opcions d’habitació

Habitació (Leisure Inn)

El més destacat

Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LCD
Bany privat
Un assecador de cabells
Bullidora elèctrica
Cafetera/tetera
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran

Suite Grand (Chanakya)

8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)

El més destacat

Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LCD
Bany privat
Un assecador de cabells
Bullidora elèctrica
Cafetera/tetera
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran

Habitació estàndard

El més destacat

Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LCD
Bany privat
Un assecador de cabells
Bullidora elèctrica
Cafetera/tetera
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran

També et pot agradar

Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
4 A-B, Kashi Bhawan, Panch Batti, M.I., Jaipur Rajasthan 302001 India, Jaipur, Rajasthan, 302001

Què hi ha als voltants

  • Carretera M.I. - 1 minuts a peu - 0.0 km
  • Carretera d'Ajmer - 10 minuts a peu - 0.9 km
  • Palau de la Ciutat - 3 minuts en cotxe - 2.5 km
  • Hawa Mahal - 3 minuts en cotxe - 2.5 km
  • Johri Bazaar - 3 minuts en cotxe - 2.5 km

Com moure’s per la zona

  • Chandpole Station: 20 min a peu
  • Sindhi Camp Metro Station: 15 min a peu
  • Aeroport de Jaipur-Sanganer (JAI): a 11 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Old Take Away The Kabab Shop - ‬2 minuts a peu
  • ‪Golden Tulip Essential - ‬2 minuts a peu
  • ‪Dasprakash - ‬1 minuts a peu
  • The Night Jar
  • ‪Barista - ‬2 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Leisure Inn Grand Chanakya

Hotel de 4 estrelles a prop de Hawa Mahal
Una terrassa superior, una cafeteria i servei de bugaderia i tintoreria són només algunes de les comoditats que ofereix Leisure Inn Grand Chanakya. Regala't un massatge a l'spa de les instal·lacions. No deixis passar l'oportunitat de menjar a qualsevol dels 3 restaurants de les instal·lacions, que ofereixen esmorzar, dinar, sopar i cuina vegetariana. La wifi gratuïta a l'habitació està disponible per a tots els clients, juntament amb 2 bars i un gimnàs.
També gaudiràs dels avantatges següents:
  • Aparcament sense assistència i servei d'aparcament amb assistència gratis
  • Esmorzar d'estil bufet (de pagament), servei de connexió d'anada i tornada amb l'aeroport (de pagament) i registre de sortida exprés
  • Servei de cangur (de pagament), servei de consergeria i sales de reunions
Característiques de l'habitació
Les 52 habitacions presenten detalls com ara servei d'habitacions les 24 hores i espais de treball aptes per a portàtils. També s'inclouen serveis i instal·lacions com wifi gratuïta i aire condicionat.
Entre les comoditats extres, s'inclou el següent:
  • Banys que ofereixen dutxes i articles de tocador gratuïts
  • Televisors LCD de 32 polzades amb canals per cable
  • Bullidores elèctriques, servei de neteja diari i escriptoris

Idiomes

Anglès i hindi.

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Servei de transport a l'aeroport (anada i tornada) obert les 24 hores (recàrrec)
  • Aparcament gratuït sense assistència a les instal·lacions
  • Aparcament gratuït amb assistència a les instal·lacions

Menjar i beguda

  • Esmorzar d'estil bufet de pagament disponible: entre 400 INR per persona
  • 2 bars
  • 3 restaurants
  • Bar o cafeteria
  • Una cafeteria

Restaurants a les instal·lacions

  • Arya Bar and Grill
  • Cafe Viva
  • Grand Chanakya

Activitats

  • Centre de benestar
  • Sala de vapor
  • Sauna
  • Spa complet
  • Televisor en espais comuns

Per a famílies

  • Bar o cafeteria
  • Bugaderia
  • Habitacions insonoritzades
  • Servei de cangur o de cura d'infants (recàrrec)

Comoditats

  • Bugaderia
  • Caixa forta a la recepció
  • Caixer automàtic
  • Magatzem d'equipatge
  • Màquina expenedora
  • Premsa gratuïta al vestíbul
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Atenció multilingüe
  • Servei d'obertura de llit
  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (diari)
  • Serveis de consergeria

Serveis empresarials

  • 0 metres quadrats d'espai per a conferències
  • Centre de negocis
  • Sales de reunions

Exterior

  • Barbacoa
  • Terrassa superior

Spa complet

  • Massatge
  • Sales de tractaments de spa

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Accés en cadira de rodes (pot tenir limitacions)
  • Accessibilitat en cadira de rodes
  • Agafador al costat del vàter
  • Ascensor
  • Camí cap a l'ascensor accessible en cadira de rodes
  • Recepció accessible en cadira de rodes
  • Taulell de cuina i aigüera a poca alçada

Més serveis

  • 3 plantes
  • Allotjament lliure de fum
  • Sala de banquets

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Es proporcionen llençols

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Assecador de cabells
  • Bany privat
  • Dutxa
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Televisor LCD de 32 polzades amb canals per cable

Menjar i beguda

  • Ampolla d'aigua gratuïta
  • Bullidora elèctrica
  • Cafetera i tetera
  • Minibar
  • Servei d'habitacions 24 hores

Altres

  • Aire condicionat
  • Caixa forta
  • Escriptori
  • Espai de treball apte per a portàtils
  • Habitacions connectades disponibles
  • Habitacions insonoritzades
  • Planxa i taula de planxar (cal sol·licitar-les)
  • Premsa gratuïta cada dia

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 22:00.
L'entrada abans de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 1000 INR.
L'entrada més tard de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: migdia.
Registre de sortida sense contacte
La sortida després de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Càrrec per fer el registre de sortida més tard de l'horari establert: 1000 INR.
Registre de sortida exprés disponible

Instruccions especials d’entrada

El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament
Per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
Hi ha llits addicionals disponibles per un càrrec addicional de 1000.0 INR per nit
Hi ha bressols disponibles per 800.0 INR per nit.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Taxes

Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:

  • Sopar de gala de la nit de Cap d'Any (31 de desembre): 2599 INR per adult
  • Sopar de gala de la nit de Cap d'Any (31 de desembre): 1899 INR per nen (5-18 anys)

Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.

Extres opcionals

  • Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 400 INR per persona (preu aproximat).
  • Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 650 INR per persona l'anada i la tornada.
  • Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 1000 INR.
  • Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 1000 INR.
  • Càrrec per l'ús del bressol: 800.0 INR per nit.
  • Càrrec pel llit addicional: 1000.0 INR per nit.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Només s'accepten reserves de clients estrangers; les persones que resideixin a la mateixa ciutat en què es troba l'allotjament no podran realitzar l'entrada
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
This property has an extra person charge for children 6-12; children must share existing bedding.

Informació addicional

L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.

L’allotjament també es coneix com a

Grand Chanakya
Leisure Grand Chanakya
Leisure Grand Chanakya Jaipur
Leisure Inn Grand Chanakya
Leisure Inn Grand Chanakya Jaipur
Leisure Grand Chanakya Jaipur
Leisure Inn Grand Chanakya Hotel
Leisure Inn Grand Chanakya Jaipur
Leisure Inn Grand Chanakya Hotel Jaipur

Preguntes freqüents

Leisure Inn Grand Chanakya accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa aparcar a Leisure Inn Grand Chanakya?

L'aparcament sense assistència i l'aparcament amb assistència són gratuïts en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Leisure Inn Grand Chanakya?

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 22:00. Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert. Cal abonar la taxa següent: 1000 INR (servei subjecte a disponibilitat). Es pot fer una entrada tardana durant un horari limitat.

A quina hora es fa el registre de sortida a Leisure Inn Grand Chanakya?

Registre de sortida: migdia. És possible fer una sortida tardana per 1000 INR (servei subjecte a disponibilitat).

Leisure Inn Grand Chanakya ofereix un servei de connexió amb l'aeroport?

Sí, hi ha un servei de connexió amb l'aeroport. S'aplica la taxa següent: 650 INR per persona.

On es troba Leisure Inn Grand Chanakya?

Aquest hotel amb spa es troba a Ciutat Rosa i a menys de 10 min a peu de les atraccions següents: Carretera M.I. i Carretera d'Ajmer. Carretera de Sansar Chandra i Carretera de l'Estació també són a menys de 2 km. Sindhi Camp Metro Station és a 15 min a peu i Chandpole Station, a 20 min.

Opinions: Leisure Inn Grand Chanakya

Opinions

8,2

Molt bo

Puntuació 10: Excel·lent. 76 de 184 opinions
Puntuació 8: Bo. 69 de 184 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 22 de 184 opinions
Puntuació 4: Deficient. 8 de 184 opinions
Puntuació 2: Horrible. 9 de 184 opinions

8,6/10

Neteja

8,4/10

Personal i servei

8,0/10

Comoditats

8,4/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

7,0/10

Respecte al medi ambient

Opinions

8/10

Hotellet var rimeligt, men beliggenhed skrækkelig. Indgang var et “hul” i facaden, og stort set umulig at finde. Hotellet af absolut ældre dato, og trængte til en opdatering. Specielt badeværelset.
Estada de 3 nits (febr. 2025)

6/10

Hotel good, Check out BAD! The hotel was very good. Clean, modern and spacious rooms. The bar was nice however not very well stocked. The restaurant on the rooftop was very nice. At check out however, the accused us of drinking beer from the mini fridge when we did NOT. The manager Omprakash did not accept that it must have been housekeeping that took it. Eventually, we managed to check out without paying but it took a lot of arguing which made us late for out excursion. Overall nice hotel but I would take pictures of the mini bar every day so you don't get any charges at check out!
Estada de 2 nits (febr. 2025)

10/10

Estada de 2 nits (gen. 2025)

10/10

This property is on a major road, so getting an uber was convenient. The staff was friendly and furniture was modern.
Estada de 4 nits (des. 2024)

10/10

It was very comfortable and clean. It had amenities that we found useful, including around for rolling suitcases. The rooms, staff, and service were very traveler-friendly.
Estada de 2 nits (gen. 2025)

8/10

Night time, little bit noisy.
Estada de 2 nits (des. 2024)

8/10

Estada d’1 nit (des. 2024)

6/10

It was average stay as the quality of breakfast was not good at all. Most of the items were finished by 10am before closing time of break fast i.e. 10.30.
Estada d’1 nit (nov. 2024)

8/10

I enjoyed my stay at Leisure Inn Grand Chanakya. The staff was friendly, the room was spacious and comfortable. The breakfast was good. The location is convenient. There are many pluses. The problem was with maintenance issues. When I checked into the room I found that the toilet was constantly running. I called maintenance and he said that it was fine. Later it did not even flush. The maintenance was called again and I waited for sometime till they fixed the issue. It was fine till the last day when it was constantly running again! Also, the housekeeping was a little sloppy. I would have loved to give it a higher rating because even though I enjoyed my stay, it was frustrating to deal with maintenance issues.
Estada de 3 nits (febr. 2024)

4/10

We got two single bed which was very small and yes they changed our room but all same size bed. The hall way was smelling very bad due to not washing the carpet. Service is very slow weather at breakfast or room service.
Estada de 3 nits (oct. 2023)

4/10

I opted for king size bed they gave us two single bed room, there was stinking smell in the room and because of that when we changed the room they gave us another room with king size bed but there we were getting smell of tandoor and smoke all in the room. The rooms were not upto mark and a bit disappointing.
Estada de 2 nits (des. 2022)

10/10

Good customer service and great location
Estada de 2 nits (oct. 2022)

2/10

Absolutely opposite to what is shown on website. Rooms are stinky, very small, no outside windows. Very poor service
Estada de 3 nits (set. 2022)

10/10

Great experience overall housekeeping staffs are polite
Estada d’1 nit (jul. 2021)

6/10

Room No Balcony. No Internet Services in wifi in 2nd Floor
Estada de 3 nits (nov. 2020)

6/10

Only being able to reserve a king bed or two twin beds is a major risk - we got the two twin beds as that was all that was left, and it was a very small room that smelled mildewy and was dark. We were able to change our room the second night to a king size bed, which was a much larger room that was much cleaner. Overall it seems like the rooms vary depending on the one that you get. There also is no view outside, as the windows are all frosted glass preventing much natural light from coming inside.
Estada de 2 nits (oct. 2019)

10/10

The ambience was good and also the food. The staff very friendly and courteous
Estada de 3 nits (oct. 2019)

8/10

Estada de 3 nits (juny 2019)

4/10

We checked in and the property was having problems with power working. We got stuck in the elevator with no lights on :( When we arrived in our room, the power went out again / ‘o wifi.
Estada d’1 nit (maig 2019)

10/10

I like the hotel was close to all the tourist attraction
Estada de 3 nits (maig 2019)

8/10

Estada de 3 nits (febr. 2019)

6/10

The hotel was in a busy location about 25 minutes walk to the heart of the Pink City. Many rooms have no natural light, fortunately mine did. The physical experience was good and the staff very approachable and helpful. I enjoyed my stay there, which was only marred by inefficiencies that caused some concern, notably cars not booked when ordered, and laundry not being collected or returned when expected. Otherwise, a good place to stay in the heart of Jaipur.
Estada de 5 nits (gen. 2019)

4/10

Noise even at 12:30 AM in early morning coming from lounge and guest. Cold food was served.
Estada de 3 nits (gen. 2019)

10/10

O hotel é muito bom mesmo. Mas o quarto cheirava a mofo. Precisa ter ar fresco.
Estada de 4 nits (nov. 2018)

10/10

Es un hotel céntrico y muy limpio y cómodo para pasar un par de noches en la ciudad de jaipur, está a un minuto andando del cine más famoso de la ciudad y también muy cerca de los principales monumentos. El desayuno completo y el personal muy amable
Estada d’1 nit (nov. 2018)