Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Acqua Santa





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 69 €
19 d’ag. - 20 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació bàsica (Semi-double)

Habitació bàsica (Semi-double)
El més destacat
Pati hawaià
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Un cobrellit
Cortines opaques
Dormitoris
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals bàsica, 2 llits individuals, no fumadors

Habitació amb dos llits individuals bàsica, 2 llits individuals, no fumadors
10,0 sobre 10
Magnífic
(4 opinions)
El més destacat
Pati hawaià
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Un cobrellit
Cortines opaques
Dormitoris
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble bàsica

Habitació doble bàsica
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Pati hawaià
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Un cobrellit
Cortines opaques
Dormitoris
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals bàsica

Habitació amb dos llits individuals bàsica
9,0 sobre 10
Fantàstic
(7 opinions)
El més destacat
Pati hawaià
Decorat de manera individual
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Un cobrellit
Cortines opaques
Dormitoris
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

351-1 Kona, Izunokuni, Shizuoka, 410-2201
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 1320 JPY per adult i 1080 JPY per nen (preu aproximat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i un detector de fum
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Acqua Santa Izunokuni
Acqua Santa Izunokuni
Hotel Acqua Santa Hotel
Hotel Acqua Santa Izunokuni
Hotel Acqua Santa Hotel Izunokuni
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Acqua Santa
Opinions
8,2
Molt bo
8,2/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
7,8/10
Comoditats
7,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família amb nens petits
16 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
けいご
Viatge en parella
13 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
けいご
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Kumiko
Viatge en parella
13 d’ag. de 2025
Kumiko
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
谷
13 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
谷
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Thomas
2 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Thomas
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Kosuke
22 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kosuke
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
ハルコ
20 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
ハルコ
Estada de 2 nits (jul. 2025)
6/10, Acceptable
けんや
Viatge en parella
13 de jul. de 2025
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
けんや
Estada d’1 nit (jul. 2025)
6/10, Acceptable
かよ
22 de juny de 2025
かよ
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
喬
Viatge en família
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
喬
Estada de 3 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Shoichi
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Shoichi
Estada d’1 nit (maig 2025)
6/10, Acceptable
Motoko
5 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Motoko
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Masahisa
2 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Masahisa
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Sham
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Sham
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Daniel
Viatge en grup
30 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Daniel
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Leo
Viatge en grup
23 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
不錯

Leo
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Yoshitaka
Viatge en família
4 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yoshitaka
Estada d’1 nit (març 2025)
2/10, Horrible
Satoshi
3 de març de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
臭い
Satoshi
Estada d’1 nit (febr. 2025)
4/10, Deficient
?
Viatge de negocis
19 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
?
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
??
Viatge en família
16 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
??
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Iwako
Viatge en família
5 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Iwako
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Kazuhiro
3 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Kazuhiro
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
TOSHIKI
Viatge en família
24 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
おしゃれなエントランス


TOSHIKI
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
イクコ
Viatge en grup
13 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
イクコ
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Yat Ming
4 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yat Ming
Estada d’1 nit (nov. 2024)