Anemon Fuar Hotel
Hotel amb 2 restaurants i a prop de l'atractiu següent: Mercat de Kemeralti
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Anemon Fuar Hotel





Opinions
7,6 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de plasma
Cafetera/tetera
Ampolla d'aigua gratuïta
Minibar
Per satèl·lit
Escriptori
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de plasma
Cafetera/tetera
Ampolla d'aigua gratuïta
Minibar
Per satèl·lit
Escriptori
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Suite executiva, 1 llit de matrimoni gran

Suite executiva, 1 llit de matrimoni gran
El més destacat
Sala d'estar independent
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor de plasma
Dormitori independent
Cafetera/tetera
Ampolla d'aigua gratuïta
Minibar
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

1362 Sokak No: 57, Alsancak, Izmir, Izmir, 35210
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

IBOS HOTELS IZMIR
IBOS HOTELS IZMIR
- Esmorzar inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.4 de 10, Molt bé, 181 opinions
Preu actual: 89 €
taxes i impostos inclosos
15 d’ag. - 16 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Es poden sol·licitar bressols per un recàrrec.
- Càrrec pel llit addicional: 13.0 TRY per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Anemon Fuar
Anemon Fuar Hotel
Anemon Fuar Hotel Izmir
Anemon Fuar Izmir
Anemon Fuar Hotel Hotel
Anemon Fuar Hotel Izmir
Anemon Fuar Hotel Hotel Izmir
Preguntes freqüents
Opinions: Anemon Fuar Hotel
Opinions
7,6
Bo
8,0/10
Neteja
7,6/10
Personal i servei
6,0/10
Comoditats
7,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en grup
28 de juny de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 3 nits (juny 2020)
6/10, Acceptable
Ediz
15 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Ediz
Estada d’1 nit (març 2020)
6/10, Acceptable
Damla
Viatge de negocis
18 de febr. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja
Damla
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Alper
Viatge de negocis
12 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Anemon fuar is the best
Alper
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
murat
12 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
murat
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Levent
Viatge de negocis
31 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Levent
Estada de 2 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Zekeriyya
Viatge en grup
27 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Zekeriyya
Estada d’1 nit (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Efe
13 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Efe
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
SENDOGAN
Viatge en grup
5 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
SENDOGAN
Estada de 2 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Burhan
2 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Burhan
Estada d’1 nit (des. 2019)
6/10, Acceptable
Bulent
Viatge de negocis
30 de des. de 2019
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bulent
Estada de 2 nits (des. 2019)
8/10, Bo
fatih mehmet
Viatge de negocis
29 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
fatih mehmet
Estada d’1 nit (nov. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis
29 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Klima sıkıntı.
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2019)
8/10, Bo
Nadir
27 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nadir
Estada d’1 nit (des. 2019)
8/10, Bo
adil
Viatge de negocis
26 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
adil
Estada d’1 nit (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Fatih
Viatge de negocis
18 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Fatih
Estada d’1 nit (des. 2019)
8/10, Bo
Sinan
Viatge de negocis
14 de des. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Sinan
Estada de 3 nits (oct. 2019)
8/10, Bo
fatih mehmet
Viatge de negocis
4 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
fatih mehmet
Estada d’1 nit (nov. 2019)
8/10, Bo
Doruk
Viatge de negocis
3 de des. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Doruk
Estada d’1 nit (nov. 2019)
2/10, Horrible
Kaan
26 de nov. de 2019
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Kotu bir konaklamaydi
Kaan
Estada de 2 nits (nov. 2019)
6/10, Acceptable
Göksu
25 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Göksu
Estada de 2 nits (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Mehmet
25 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mehmet
Estada d’1 nit (nov. 2019)
4/10, Deficient
ERKAN
20 de nov. de 2019
ERKAN
Estada d’1 nit (nov. 2019)
6/10, Acceptable
Halil
Viatge de negocis
18 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Halil
Estada d’1 nit (nov. 2019)
8/10, Bo
Mustafa
Viatge de negocis
16 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mustafa
Estada d’1 nit (nov. 2019)
Últimes tendències a Expedia
Hotels