Mard-inn Hotel
Hotel a Istanbul amb spa complet i esmorzar gratuït
Galeria de fotos de l’allotjament Mard-inn Hotel





Opinions
7,2 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Suite júnior

Suite júnior
El més destacat
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Cuina bàsica
Televisor LED
Dormitori independent
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard

Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard
10,0 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor LED
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Un bidet
Bany privat
Un assecador de cabells
Estudi Premier
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor LED
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Un bidet
Bany privat
Un assecador de cabells
També et pot agradar

Swissotel The Bosphorus Istanbul
Beşiktaş
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Spa
- S’admeten animals
9.4 de 10, Excepcional, 1.107 opinions
Preu actual: 231 €
taxes i impostos inclosos
13 de nov. - 14 de nov.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Barbaros Hayrettin Pasa Mah. Nazim, Hikmet Bulvari1988 Sok No3 Esenyurt, Istanbul, 34515
Sobre aquest allotjament
Mard-inn Hotel
Allotjaments similars

World Point Hotel Istanbul
World Point Hotel Istanbul
- Piscina
- Spa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.2 de 10, Molt bé, 418 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 50 EUR per persona només l'anada.
- Càrrec pel llit addicional: 20.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Número de registre de l’allotjament: 19282
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D ’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Mard-inn Hotel Istanbul
Mard-inn Istanbul
Mard-inn
Mard-inn Hotel Hotel
Mard-inn Hotel Istanbul
Mard-inn Hotel Hotel Istanbul
Preguntes freqüents
Opinions: Mard-inn Hotel
Opinions
7,2
Bo
7,6/10
Neteja
7,2/10
Personal i servei
7,4/10
Comoditats
7,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
19 de jul. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Debbie
Viatge de negocis
10 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Not too bad!
Debbie
Estada de 3 nits (maig 2025)
2/10, Horrible
Serkan
Viatge en família
3 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Serkan
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Rahmi
22 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Rahmi
10/10, Excel·lent
Cemal
Viatge de negocis
13 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Beklentilerin ötesinde
Cemal
Estada de 5 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
nihat
Viatge de negocis
7 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
nihat
Estada d’1 nit (set. 2024)
6/10, Acceptable
Serhan
Viatge de negocis
26 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Serhan
Estada de 3 nits (maig 2024)
2/10, Horrible
Anwer
29 d’abr. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Anwer
Estada de 4 nits (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Oskar
30 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal ·lacions
Oskar
Estada de 6 nits (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
Sait Caner
Viatge de negocis
12 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sait Caner
Estada d’1 nit (nov. 2023)
8/10, Bo
Salem
Viatge de negocis
17 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Salem
Estada de 2 nits (ag. 2023)
4/10, Deficient
Ziad
Viatge de negocis
16 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Ziad
Estada de 2 nits (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Amna
Viatge en grup
13 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Amna
Estada de 7 nits (març 2023)
6/10, Acceptable
ISMAIL
Viatge de negocis
9 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
ISMAIL
Estada d’1 nit (febr. 2023)
8/10, Bo
Burcu meltem
Viatge de negocis
23 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Burcu meltem
Estada de 8 nits (oct. 2022)
2/10, Horrible
Juliana
19 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Juliana
Estada de 2 nits (juny 2022)
8/10, Bo
ANDRES
11 de juny de 2022
ANDRES
Estada de 6 nits (maig 2022)
10/10, Excel·lent
Jamal
Viatge en família
21 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jamal
Estada de 4 nits (oct. 2021)
6/10, Acceptable
Lahbib
16 d’oct. de 2021
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Lahbib
Estada de 5 nits (oct. 2021)
8/10, Bo
Muhannad
12 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Muhannad
Estada de 3 nits (oct. 2021)
8/10, Bo
Abdelwahab
26 de set. de 2021
Abdelwahab
Estada de 4 nits (set. 2021)
6/10, Acceptable
Tülay
Viatge de negocis
18 de set. de 2021
Què li ha agradat: Personal i servei
Bu konumda başka otel bulamazsanız idare eder
Tülay
Estada d’1 nit (set. 2021)
8/10, Bo
Ozkan
Viatge en família
9 d’abr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bien
Ozkan
Estada d’1 nit (abr. 2021)
8/10, Bo
birol
12 de febr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja
birol
Estada d’1 nit (febr. 2021)
2/10, Horrible
Can
Viatge de negocis
10 de febr. de 2021
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Can
Estada d’1 nit (febr. 2021)

















