Lotus Restaurant & Home
Casa d'hostes amb esmorzar gratuït i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Castell de Sile
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Lotus Restaurant & Home





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació doble bàsica

Habitació doble bàsica
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Minibar (ple, alguns articles gratuïts)
Any de renovació: 2022
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Habitació doble sènior

Habitació doble sènior
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Minibar (ple, alguns articles gratuïts)
Any de renovació: 2022
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Habitació doble urbana

Habitació doble urbana
El més destacat
Sala d'estar independent
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Minibar (ple, alguns articles gratuïts)
Any de renovació: 2022
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
El més destacat
Balcó
Sala d'estar independent
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Minibar (ple, alguns articles gratuïts)
Any de renovació: 2022
També et pot agradar

The Ritz-Carlton, Istanbul
Taksim
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Spa
- Wifi gratuïta
9.4 de 10, Excepcional, 1.004 opinions
Preu actual: 282 €
taxes i impostos inclosos
19 de juny - 20 de juny
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Haci Kasim Mah., Liman Sk. No:30, Sile, Istanbul, 34980
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Byon Hotel Şile
Byon Hotel Şile
- Piscina
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.2 de 10, Fantàstic, 141 opinions
Preu actual: 78 €
taxes i impostos inclosos
17 de juny - 18 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 850 TRY per habitació només l'anada.
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Càrrec pel servei de bugaderia: 35 TRY per dia.
- Els pagaments amb targeta de crèdit estan subjectes a un recàrrec del 5 %.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols, llits addicionals, sofàs llit o aparcament a les instal·lacions, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
S'accepten estades a llarg termini
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Lotus Restaurant & Home Sile
Lotus Restaurant & Home Guesthouse
Lotus Restaurant & Home Guesthouse Sile
Preguntes freqüents
Opinions: Lotus Restaurant & Home
Opinions
8,0
Molt bo
8,6/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
7 de maig de 2025
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
8 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2024)
6/10, Acceptable
Yalcin
Viatge en parella
28 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Yalcin
Estada de 3 nits (set. 2024)
4/10, Deficient
Medine
14 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Medine
Estada de 2 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
Mustafa Serhat
29 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Mustafa Serhat
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Merve
27 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Merve
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Mohsen
Viatge en família
15 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mohsen
Estada de 2 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Merve
27 de maig de 2024
Merve
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Selina
Viatge en família
12 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great 2 night winter stay
Selina
Estada de 2 nits (nov. 2023)
6/10, Acceptable
Murat
Viatge en família
18 de nov. de 2023
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Konaklama
Murat
Estada d’1 nit (nov. 2023)
4/10, Deficient
Kerem
Viatge en família
28 de set. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Kerem
Estada de 2 nits (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Marvina
18 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cute Hotel
Marvina
Estada d’1 nit (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Luigi
30 d’ag. de 2023
Luigi
Estada d’1 nit (ag. 2023)
4/10, Deficient
Viatger verificat
26 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2023)
4/10, Deficient
Seyhan
Viatge en família
19 d’ag. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Seyhan
Estada de 3 nits (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Luigi
1 d’ag. de 2023
Luigi
Estada d’1 nit (jul. 2023)
4/10, Deficient
Ebru Cemile
30 de jul. de 2023
Ebru Cemile
Estada d’1 nit (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Philippe
Viatge en parella
29 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Philippe
Estada de 2 nits (jul. 2023)
8/10, Bo
Fatih
23 de jul. de 2023
Fatih
Estada de 2 nits (jul. 2023)
8/10, Bo
Mette
5 de jul. de 2023
Mette
Estada de 2 nits (jul. 2023)
6/10, Acceptable
Rusen
11 de juny de 2023
Rusen
Estada d’1 nit (juny 2023)
8/10, Bo
Poyraz umut
23 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Poyraz umut
Estada d’1 nit (maig 2023)
10/10, Excel·lent
Gürkan
11 de des. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gürkan
Estada d’1 nit (des. 2022)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
30 de set. de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Guzel Restaurant
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2022)
6/10, Acceptable
Enes
12 de set. de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Enes
Estada de 2 nits (set. 2022)