Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Letter Hotel





Opinions
6,6 sobre 10,
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació econòmica, sense finestres

Habitació econòmica, sense finestres
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació individual econòmica, sense finestres

Habitació individual econòmica, sense finestres
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Assecador de cabells
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple

Habitació quàdruple
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Servei de neteja diari
També et pot agradar

Swissotel The Bosphorus Istanbul
Beşiktaş
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Spa
- S’admeten animals
9.4 de 10, Excepcional, 1.021 opinions
Preu actual: 251 €
taxes i impostos inclosos
3 de set. - 4 de set.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Istiklal Caddesi Imam Adnan Sokak No:20, Taksim /Beyoglu, Istanbul, Istanbul, 34437
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 40 EUR per habitació només l'anada.
- Càrrec pel llit addicional: 10.0 EUR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Letter Boutique Class
Letter Boutique Class Istanbul
Letter Hotel Boutique
Letter Hotel Boutique Class
Letter Hotel Boutique Class Istanbul
Letter Hotel Istanbul
Letter Hotel
Letter Istanbul
Letter Hotel Hotel
Letter Hotel Istanbul
Letter Hotel Hotel Istanbul
Preguntes freqüents
Opinions: Letter Hotel
Opinions
6,6
6,4/10
Neteja
7,6/10
Personal i servei
4,8/10
Comoditats
6,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
6,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
2 de juny de 2025
Estada de 3 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Otso
27 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Otso
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
ahmed
14 de gen. de 2025
ahmed
Estada d’1 nit (gen. 2025)
2/10, Horrible
Ugurcan
7 de nov. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ugurcan
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Mohammed
29 d’oct. de 2024
Mohammed
Estada de 3 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Arif
26 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Arif
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
basem
28 de des. de 2023
basem
Estada de 4 nits (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Hend
12 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hend
Estada de 10 nits (jul. 2023)
2/10, Horrible
Nurtekin
Viatge de negocis
11 de maig de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rezalet
Nurtekin
Estada d’1 nit (maig 2023)
6/10, Acceptable
Genevieve
22 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Genevieve
Estada de 2 nits (abr. 2023)
8/10, Bo
Viatger verificat
30 de set. de 2022
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rated good for the price
Viatger verificat
Estada de 6 nits (set. 2022)
8/10, Bo
Omar
26 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Good hotel




Omar
Estada d’1 nit (ag. 2022)
8/10, Bo
MoedMahdi
14 d’ag. de 2022
MoedMahdi
Estada d’1 nit (ag. 2022)
8/10, Bo
Nicolas
12 d’ag. de 2022
Nicolas
Estada d’1 nit (ag. 2022)
2/10, Horrible
Dilsan
Viatge en parella, Viatge de negocis
6 d’ag. de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Dilsan
Estada d’1 nit (ag. 2022)
2/10, Horrible
Ahmad
21 de jul. de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ahmad
Estada de 2 nits (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
Bilel
28 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bilel
Estada de 4 nits (maig 2022)
6/10, Acceptable
Hicham
Viatge en família
9 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Hicham
Estada de 6 nits (maig 2022)
6/10, Acceptable
Milena
Viatge de negocis
2 de març de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Good location no service
Milena
Estada d’1 nit (febr. 2022)
6/10, Acceptable
Soudabeh
25 de des. de 2021
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Soudabeh
Estada d’1 nit (des. 2021)
4/10, Deficient
Ibrahim
16 de nov. de 2021
Què no li ha agradat: Personal i servei
Ibrahim
Estada d’1 nit (nov. 2021)
8/10, Bo
enes
4 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
enes
Estada d’1 nit (oct. 2021)
10/10, Excel·lent
SHAHED
Viatge en família
3 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
SHAHED
Estada de 2 nits (ag. 2021)
2/10, Horrible
Mazen
2 de set. de 2021
Mazen
Estada de 12 nits (jul. 2021)
2/10, Horrible
Hamza
Viatge en família
13 d’ag. de 2021
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hamza
Estada de 3 nits (ag. 2021)