Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Ibis Istanbul Tuzla Hotel





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 56 €
taxes i impostos inclosos
17 d’ag. - 18 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 2 llits individuals

Habitació estàndard, 2 llits individuals
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, 1 llit doble

Habitació doble estàndard, 1 llit doble
7,6 sobre 10
Bé
(14 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Bany privat
També et pot agradar

Sanasaryan Han, a Luxury Collection Hotel, Istanbul
Centre de la ciutat d'Istanbul
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.6 de 10, Excepcional, 60 opinions
Preu actual: 237 €
taxes i impostos inclosos
29 d’ag. - 30 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Aydintepe Pelit Sokak No 7, Icmeler Tuzla Pendik, Tuzla, Istanbul, 34947
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 10 EUR per adult i 5 EUR per nen (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: allsafe (Accor Hotels).
Número de registre de l’allotjament: 16100
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
Ibis Istanbul Tuzla Hotel opening January 2017
Ibis Tuzla Hotel opening January 2017
Ibis Istanbul Tuzla opening January 2017
Ibis Tuzla opening January 2017
Ibis Istanbul Tuzla
Ibis Istanbul Tuzla Hotel (opening January 2017)
Ibis Istanbul Tuzla
Ibis Istanbul Tuzla Hotel Hotel
Ibis Istanbul Tuzla Hotel Tuzla
Ibis Istanbul Tuzla Hotel Hotel Tuzla
Preguntes freqüents
Opinions: Ibis Istanbul Tuzla Hotel
Opinions
8,0
Molt bo
8,4/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
7,4/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
3 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Nuru hayelom
20 de maig de 2025
Nuru hayelom
Estada de 19 nits (abr. 2025)
2/10, Horrible
Firat
12 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Firat
Estada d’1 nit (abr. 2025)
2/10, Horrible
Dilan
Viatge de negocis
8 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Facia
Dilan
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Fuat Onur
15 d’abr. de 2025
Fuat Onur
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Meral
11 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Meral
Estada d’1 nit (abr. 2025)
2/10, Horrible
Zeynep
10 d’abr. de 2025
Zeynep
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Ashraf
Viatge en família
10 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Ashraf
Estada d’1 nit (abr. 2025)
4/10, Deficient
Mehdi
Viatge de negocis
6 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mehdi
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Emre
2 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Emre
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Yagiz
28 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Yagiz
Estada d’1 nit (febr. 2025)
4/10, Deficient
Ali
24 de febr. de 2025
Ali
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Tunahan
14 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Tunahan
Estada d’1 nit (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Faruk
8 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei
Faruk
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ekmel
Viatge de negocis
2 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ekmel
Estada de 2 nits (gen. 2025)
4/10, Deficient
Tutku
25 de gen. de 2025
Tutku
Estada d’1 nit (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Pierre
17 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Pierre
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Boruta
Viatge de negocis
12 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Boruta
Estada de 2 nits (des. 2024)
2/10, Horrible
Mustafa
6 de des. de 2024
Mustafa
Estada de 3 nits (nov. 2024)
6/10, Acceptable
Burak
6 de des. de 2024
Burak
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
celil
29 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
celil
Estada d’1 nit (nov. 2024)
2/10, Horrible
Mustafa
25 de nov. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mustafa
Estada de 4 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Irmak
12 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Irmak
Estada d’1 nit (nov. 2024)
2/10, Horrible
Aegis
17 d’oct. de 2024
Aegis
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Sahin
Viatge de negocis
16 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Parfait pour une nuit
Sahin
Estada d’1 nit (oct. 2024)