Hotel Sapphire
Hotel amb un restaurant i a poca distància a peu de l'atractiu següent: 8 minuts a peu de Bòsfor
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Sapphire





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostra 1 d’1 habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals (Bathtub or Shower)

Habitació doble o amb dos llits individuals (Bathtub or Shower)
8,2 sobre 10
Molt bo
(14 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor LCD
Roba de llit d'alta qualitat
Barnussos
Bany privat
Un assecador de cabells
Cafetera/tetera
També et pot agradar

The Ritz-Carlton, Istanbul
Taksim
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Spa
- Wifi gratuïta
9.4 de 10, Excepcional, 1.003 opinions
Preu actual: 262 €
taxes i impostos inclosos
30 de nov. - 1 de des.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

ibnikemal Caddesi No:14 Sirkeci, Fatih, Istanbul, 34410
Sobre aquest allotjament
Hotel Sapphire
Allotjaments similars

Lalahan
Lalahan
- Esmorzar inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.2 de 10, Fantàstic, 102 opinions
Preu actual: 70 €
taxes i impostos inclosos
23 de nov. - 24 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Càrrec per l'ús de la piscina: 25 EUR per persona i per nit
- Càrrec per accedir a l'spa: 35 EUR per persona i per nit
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 10 EUR per adult i 10 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 50 EUR per habitació només l'anada.
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 15 EUR per dia.
- Càrrec per l'ús de l'aparcament proper: 15 EUR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum i una farmaciola
Número de registre de l’allotjament: 2022-34-0057
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Sapphire Istanbul
Sapphire Istanbul
Sapphire Hotel Istanbul
Hotel Sapphire Hotel
Hotel Sapphire Istanbul
Hotel Sapphire Hotel Istanbul
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Sapphire
Opinions
8,6
Excel·lent
8,4/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
10 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Sabri
Viatge en família
19 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sabri
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Janet
Viatge en grup, Viatge en família
4 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Janet
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Henrique M
6 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Henrique M
Estada d’1 nit (gen. 2025)
4/10, Deficient
CAGIL
2 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
CAGIL
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Yulia
1 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Yulia
Estada de 4 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Mariza
Viatge en família
23 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mariza
Estada de 4 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
3 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Leila
Viatge en família
19 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Leila
Estada de 5 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Daryl
Viatge de negocis
19 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Comoditats
Daryl
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Joan
Viatge en grup
14 de nov. de 2024
Joan
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Rifat
Viatge en grup
7 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rifat
8/10, Bo
Maria Jose
5 de nov. de 2024
Maria Jose
Estada de 4 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
David
26 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
David
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Danah
Viatge en parella
26 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Danah
Estada de 7 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Marco
Viatge en família
23 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Marco
Estada de 7 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
Mouna
20 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mouna
Estada de 7 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
Yalcin
Viatge en família
17 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Yalcin
Estada de 6 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Saicharan
Viatge en parella
17 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Saicharan
Estada de 3 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Antonio
Viatge en parella
13 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Antonio
Estada de 3 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
Teresa García
Viatge en parella
10 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Teresa García
Estada de 5 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Saif
Viatge en parella, Viatge en família
10 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Saif
Estada de 2 nits (oct. 2024)
2/10, Horrible
Tatjana
6 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Tatjana
Estada de 5 nits (set. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
5 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Yusra
Viatge en família
27 de set. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Yusra
Estada de 3 nits (set. 2024)

















