Perula Hotel & SPA
Hotel per a famílies amb esmorzar gratuït i serveis de spa
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Perula Hotel & SPA





VIP Access
Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals econòmica, 2 llits individuals

Habitació amb dos llits individuals econòmica, 2 llits individuals
8,6 sobre 10
Excel·lent
(33 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor d'alta definició
Dormitoris
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació triple econòmica

Habitació triple econòmica
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor d'alta definició
Dormitoris
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple estàndard, 2 dormitoris, 2 banys

Habitació quàdruple estàndard, 2 dormitoris, 2 banys
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor d'alta definició
Dormitoris
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard

Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard
9,0 sobre 10
Fantàstic
(9 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor d'alta definició
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Dormitoris
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Binbirdirek mah. Peykhane Sok. no:45, Sultanahmet, Istanbul, Istanbul, 34400
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor i un detector de fum
Número de registre de l’allotjament: 18472
Informació addicional
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Perula
Hotel Perula Istanbul
Perula
Perula Hotel
Perula Istanbul
Hotel Perula Istanbul
Perula Istanbul
Hotel Hotel Perula Istanbul
Istanbul Hotel Perula Hotel
Hotel Hotel Perula
Perula
Hotel Perula
Perula Hotel & SPA Hotel
Perula Hotel & SPA Istanbul
Perula Hotel & SPA Hotel Istanbul
Preguntes freqüents
Opinions: Perula Hotel & SPA
Opinions
8,6
Excel·lent
8,8/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,2/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
20 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Bark
8 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Bark
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Sonia
Viatge en família
29 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sonia
Estada de 3 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Daniele
Viatge en grup
14 de maig de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Daniele
Estada de 5 nits (maig 2025)
4/10, Deficient
Manish, Missouri City
28 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Manish
Estada de 4 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Nicodemo
Viatge en parella
23 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Nicodemo
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jeronimo Alejandro
Viatge en família
19 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jeronimo Alejandro
Estada de 5 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Mariano
Viatge en família
24 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mariano
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Carlos
Viatge en família
6 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Amazing stay
Carlos
Estada de 4 nits (febr. 2025)
4/10, Deficient
Arooj
27 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Arooj
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Shaadab
Viatge en família
26 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Shaadab
Estada de 3 nits (febr. 2025)
2/10, Horrible
muhammad
Viatge en família
24 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
muhammad
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Khadidja
19 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Khadidja
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Somia
18 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Somia
Estada de 8 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
M Amine
18 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
M Amine
Estada de 6 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
maria
Viatge en família
6 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
maria
Estada de 2 nits (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Ray
1 de gen. de 2025
Ray
Estada de 7 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Yusra
25 de des. de 2024
Yusra
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Genis
Viatge en parella
23 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Genis
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Jamile
21 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jamile
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Kari
30 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kari
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Paula
21 de nov. de 2024
Paula
Estada de 4 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
Erhan
18 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Erhan
Estada d’1 nit (nov. 2024)
2/10, Horrible
Ouassima
14 de nov. de 2024
Ouassima
Estada de 6 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Majdeline
Viatge en família
14 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Majdeline
Estada de 4 nits (nov. 2024)