Grand Ons Hotel

Hotel amb esmorzar gratuït i a prop de l'atractiu següent: Gran Basar

Selecciona les dates per veure els preus

Opinions

7,0 sobre 10,

Serveis populars

  • Bar
  • Esmorzar inclòs
  • Servei d’habitacions
  • Servei de recepció obert les 24 hores
  • Servei de neteja
  • Serveis de bugaderia
El preu actual és de 72 €
taxes i impostos inclosos
26 de des. - 27 de des.

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions

Habitació amb dos llits individuals estàndard

El més destacat

Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Per satèl·lit
Entrada amb clau mòbil
  • 12 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 2 llits individuals

Habitació doble estàndard

El més destacat

Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Per satèl·lit
Armari rober o de rebost
  • 12 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit doble

Habitació triple

El més destacat

Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Per satèl·lit
Armari rober o de rebost
  • 12 metres quadrats
  • Capacitat per a 4
  • 3 llits individuals

Habitació individual

El més destacat

Aire condicionat
Televisor LCD
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Per satèl·lit
Armari rober o de rebost
Servei de neteja diari
  • 12 metres quadrats
  • Capacitat per a 1
  • 1 llit individual

Suite

El més destacat

Aire condicionat
Televisor LCD
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Per satèl·lit
Entrada amb clau mòbil
Servei de neteja diari
  • 12 metres quadrats
  • Capacitat per a 5
  • 1 llit doble i 2 llits individuals

També et pot agradar

Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
Laleli Cd, Azimkar Sk 22, Istanbul, 34480

Què hi ha als voltants

  • Mesquita Laleli - 3 minuts a peu - 0.3 km
  • Terminal de Ferris de Yenikapi - 7 minuts a peu - 0.6 km
  • Plaça Beyazit - 10 minuts a peu - 0.9 km
  • Gran Basar - 13 minuts a peu - 1.2 km
  • Mesquita de Süleymaniye - 15 minuts a peu - 1.3 km

Com moure’s per la zona

  • Estació d'Istanbul Yenikapi: 6 min a peu
  • Estació de tramvia d'Aksaray: 6 min a peu
  • Istanbul (IST): a 31 min en cotxe

Restaurants

  • ‪McDonald's - ‬4 minuts a peu
  • ‪Çağrı Restaurant - ‬3 minuts a peu
  • ‪Ozbek hotel - ‬3 minuts a peu
  • ‪fatima african shop - ‬3 minuts a peu
  • ‪O'zbegim Milliy Taomları - ‬3 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Grand Ons Hotel

Hotel a prop de Gran Basar
T'esperen un esmorzar d'estil bufet gratuït, una terrassa superior i serveis de tintoreria o bugaderia a Grand Ons Hotel. El restaurant de les instal·lacions ofereix esmorzars, dinars i sopars. Hi ha wifi gratuïta a l'habitació i un bar disponibles per a tots els clients.
També gaudiràs dels avantatges següents durant la teva estada:
  • Servei de connexió d'anada i tornada amb l'aeroport (de pagament), registre d'entrada exprés i assistència turística i per a la compra d'entrades
  • Servei de consergeria, caixa forta a la recepció i màquina expenedora
  • Servei de recepció obert les 24 hores, magatzem d'equipatge i ascensor
Característiques de l'habitació
Les 88 habitacions tenen comoditats com ara servei d'habitacions les 24 hores i aire condicionat. Així mateix, s'inclouen serveis i instal·lacions com wifi gratuïta i caixes fortes.
Entre els serveis i les instal·lacions extres, s'inclou el següent:
  • Banys que ofereixen dutxes i articles de tocador gratuïts
  • Televisors LCD amb canals per satèl·lit

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Aparcament no disponible a les instal·lacions
  • Servei de transport a l'aeroport (anada i tornada) obert les 24 hores (recàrrec)

Menjar i beguda

  • Esmorzar d'estil bufet gratuït disponible cada dia de 07:00 a 10:00
  • Un bar
  • Un restaurant

Per a famílies

  • Bugaderia
  • Llit addicional (recàrrec)

Comoditats

  • Bugaderia
  • Caixa forta a la recepció
  • Magatzem d'equipatge
  • Màquina expenedora
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (diari)
  • Serveis de consergeria

Exterior

  • Terrassa superior

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Accessibilitat en cadira de rodes
  • Ascensor

Més serveis

  • Sala de banquets
  • Zones designades per a fumadors

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Es proporcionen llençols
  • Llit addicional (recàrrec)

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Assecador de cabells
  • Bany privat
  • Dutxa
  • Sabatilles
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Televisor LCD amb canals per satèl·lit

Menjar i beguda

  • Minibar
  • Servei d'habitacions 24 hores

Altres

  • Aire condicionat
  • Caixa forta
  • Entrada amb clau mòbil

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00
Registre d'entrada exprés disponible
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: migdia.

Instruccions especials d’entrada

Aquest allotjament ofereix un servei de trasllat des de l'aeroport (poden aplicar-se recàrrecs); els clients han de facilitar els detalls de l'arribada a l'allotjament abans del viatge mitjançant la informació que trobaran a la confirmació de la reserva
El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament
La informació proporcionada per l'allotjament pot estar traduïda mitjançant eines de traducció automatitzada

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
Hi ha llits addicionals disponibles

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Extres opcionals

  • Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 30 EUR per vehicle.
  • L'ús de llits addicionals té un recàrrec.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Número de registre de l’allotjament: 2022-34-2548
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

L’allotjament també es coneix com a

Grand Ons
Grand Ons Hotel Istanbul
Grand Ons Hotel
Grand Ons Istanbul
Grand Ons Hotel Hotel
Grand Ons Hotel Istanbul
Grand Ons Hotel Hotel Istanbul

Preguntes freqüents

Grand Ons Hotel accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa allotjar-se a Grand Ons Hotel?

Amb data 12 de des. de 2025, els preus que s’han trobat per a una estada d’una nit per a dos adults a Grand Ons Hotel el dia 26 de des. de 2025 són d'almenys 72,01 €, amb taxes i impostos inclosos. Aquest import es basa en el preu per nit més baix que s’ha trobat en les últimes 24 hores per a estades durant els propers 30 dies. Els preus poden canviar. Tria les dates que vulguis per veure preus més precisos.

Quant costa aparcar a Grand Ons Hotel?

En aquest allotjament no s'ofereix aparcament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Grand Ons Hotel?

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00.

A quina hora es fa el registre de sortida a Grand Ons Hotel?

Registre de sortida: migdia.

Grand Ons Hotel ofereix un servei de connexió amb l'aeroport?

Sí, hi ha un servei de connexió amb l'aeroport. S'aplica la taxa següent: 30 EUR per vehicle.

On es troba Grand Ons Hotel?

Aquest hotel es troba a Centre de la ciutat d'Istanbul i a menys de 15 min a peu de les atraccions següents: Mesquita Laleli i Gran Basar. Mesquita Blava i Santa Sofia també són a menys de 3 km. Estació de tramvia d'Aksaray és a 6 min a peu i Estació de Laleli-Universitat, a 7 min.

Opinions: Grand Ons Hotel

Opinions

7,0

Bo

Puntuació 10: Excel·lent. 8 de 56 opinions
Puntuació 8: Bo. 25 de 56 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 9 de 56 opinions
Puntuació 4: Deficient. 11 de 56 opinions
Puntuació 2: Horrible. 3 de 56 opinions

7,0/10

Neteja

6,8/10

Personal i servei

5,0/10

Comoditats

5,8/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

5,6/10

Respecte al medi ambient

Opinions

10/10, Excel·lent

Royal

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Good stay

It was a good stay. The staff were friendly and the proximity to the city centre was a nice touch.
Estada de 2 nits (nov. 2024)

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Viatge en grup
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 6 nits (febr. 2024)

4/10, Deficient

Viatger verificat

Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (jul. 2023)

4/10, Deficient

Ljumri

Viatge en família
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sehr unfreundliches personal Die zimmer mehr als renovations bedürftig
Estada de 3 nits (maig 2023)

6/10, Acceptable

Arij ezzouhour

Estada de 8 nits (des. 2022)

2/10, Horrible

sulkhan

Estada d’1 nit (juny 2022)

8/10, Bo

Ilkay

Estada d’1 nit (maig 2022)

10/10, Excel·lent

svetlana

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Чистые номера , приветливый персонал , удобное расположение , отличная цена ! Спасибо
Estada de 4 nits (nov. 2021)

6/10, Acceptable

Recep

Estada d’1 nit (oct. 2021)

2/10, Horrible

Zahra

Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats
I booked two triple rooms for 6 adults and when I got to the hotel. They only reserved
Estada d’1 nit (oct. 2021)

4/10, Deficient

Viatger verificat

Estada de 4 nits (nov. 2019)

2/10, Horrible

Viatger verificat

Què no li ha agradat: Personal i servei
Unprofessional management to handle my dislike of the room as it was uncomfortable small. Then I asked to upgrade to large bed and hotel asked for 50% extra that was much high from around hotel rates. Couldn’t continue staying in small room and requested hotel to cancel booking and refund the money. Reception agreed to receive cash 37euro for one night stay and didn’t provide any receipt claiming that I should ask Expedia to send refund form. I moved out to near hotel and everyday visited reception to ask for refund but agency Expedia replied that was trying to communicate to provider and it was for 5 days till last day of my stay in Istanbul the Hotel Ons replied that No Refund policy on cancelled booking. And Expedia asked to provide room after 6 days ! So I was charged for initial 7 days booking by Expedia plus one night cash by hotel and because I didn’t like the room No Refund. It’s cheaters attitude, my advice to opt for another hotel
Estada de 7 nits (juny 2019)

8/10, Bo

Viatger verificat

Estada de 3 nits (març 2019)

8/10, Bo

YURII

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (febr. 2019)

4/10, Deficient

Loulou, Sousou

Viatge en grup, Viatge en família
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ce que j’ai apprécier c’est la gentillesse et le service du personnel de l’hotel Mais en dehors de sa je ne reviendrai pas à cette hôtel le lit pas confortable et douche boucher vraiment médiocre
Estada d’1 nit (febr. 2019)

4/10, Deficient

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
We emailed the hotel a few days before our arrival to warn them we would be arriving at about 10 pm. We recieved a reply stating that was fine; our room would be kept until midnight. On arrival at 10 pm we were informed that there was no room for us that night. We could have a room the following night but, in the meantime, we would have to spend the first night at a different hotel. After some waiting around, we were taken there by a porter. The room was tiny, triangular space; very basic - not even a chair to sit on. The breakfast was of poor quality. We were then kept waiting for a porter to come from the other hotel to walk us and our 2 small cases to the original hotel - a whole hour wasted! There we were finally allocated a room for the rest of our stay. Considering that we had booked AND paid for our holiday several months previously, I cannot understand why we had no room available for the first night but, also, why we were told that, if we arrived after midnight, our room would not have been kept - it had already been paid for! We will not be returning to that hotel and, indeed will think twice how we make our bookings in the future. Not a good start to our holiday. The rest was OK.
Estada de 7 nits (set. 2018)

4/10, Deficient

Viatger verificat

Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Chambre 613 trop de bruit avec le moteur du climatiseur Même en fermant la fenêtre 2 nuit je tre mal dormi Est quand je demande de changer la chambre il a dit que c’est plein !!!!!
Estada de 2 nits (jul. 2018)

4/10, Deficient

marie , amilly france

Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Décevant

Ce n’est pas la première fois que je séjourne au grand ons mais je suis extrêmement déçue , l’eau de toilette qui coulait sans cesse , frigo dans la chambre est éteint , la femme de la chambre ne répond pas quand on lui bonjour
Estada de 4 nits (maig 2018)

8/10, Bo

YURII

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

10/10, Excel·lent

Joseph

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (març 2018)

4/10, Deficient

ibrahim

Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Unfriendly stuff. Bad internet connection. The cleaning stuff they came at 10:30 and ask us to check out in fact our check out was at noon. Not recommended.
Estada de 8 nits (febr. 2018)

10/10, Excel·lent

SKURAT

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Все устраивает, но курят в номерах и рядом слышен запах, в целом отель на 4+, wi-fi плохой.
Estada de 4 nits (gen. 2018)

6/10, Acceptable

Amjad

It was good until my wallet was stolen.
Estada de 6 nits (oct. 2017)

8/10, Bo

Recep

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

İstanbul laleli kısa süreli tatil

Öncelikle merhaba..grand ons otel lalelide kalmak güzeldi...belki herşey mükemmel değil ama bu ayarda bir otel için herşey güzeldi..grand ons otel çalışanlarına teşekkürler..büyük teşekkür bence..Hotels.com ekibine..teşekkürler
Estada de 3 nits (jul. 2017)

4/10, Deficient

Viatger verificat

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
The hotel's location is far from the tourist center. The hotel's service is very poor. There is no hot water all the time in the shower. The food is the same